آموزش وردپرس
خانه / سمپاشی کرونا / سمپاشی و ضدعفونی – چگونگی ضدعفونی تلفن همراه برای پیشگیری از ویروس کرونا

سمپاشی و ضدعفونی – چگونگی ضدعفونی تلفن همراه برای پیشگیری از ویروس کرونا

   تلفن شما می تواند تا 9 روز میکروب را حمل کند.  ویروس مخوف می تواند برای مدت طولانی بر روی تلفن شما باقی بماند. به گفته محققان آلمانی ، کرونا ویروس می تواند تا نه روز روی یک سطح بی جان مانند فلز ، شیشه یا پلاستیک زندگی کند. و همچنین روی موادی که تلفن شما از آن ساخته شده است همین گونه عمل می کند. اگرچه بار ویروسی كروناویروس روی سطوح بی جان در هنگام شیوع بیماری مشخص نیست ، اما به نظر می رسد کاهش بار ویروس از سطوح با ضدعفونی کردن قابل پیش بینی است.

این مطالعه حاکی از آن است که،  استفاده از محلول حاوی 0.1٪ هیپوکلریت سدیم (سفید کننده) یا 62٪ تا 71٪ اتانول (یک ماده اصلی در اکثر ضد عفونی کننده های دستی) طی یک دقیقه برای تمیز کردن وسایل آنها  کافی است. اپل اخیراً به مشتریان گفته است كه می توانند با اطمینان از دستمال مرطوب كننده ضد عفونی كننده در صفحه نمایش محصولات خود استفاده كنند. اما ، مردم نباید از  سفید کننده ها یا ساینده استفاده کنند. تمیز کننده ها نباید مستقیماً روی دستگاه اسپری شوند ، بلکه با استفاده از پارچه ای نرم و بدون پرز استفاده شوند.

شرکت سمپاشی Delete دارای نمایندگی در تهران، قم، اصفهان و کاشان می‌باشد.

دفتر تهران : ۰۲۱۷۷۶۸۱۳۳۰

دفتر اصفهان : ۰۳۱۵۵۵۸۲۲۲۷

دفتر کاشان : ۰۳۱۵۵۵۸۲۲۲۷۷

همراه ۱: ۰۹۱۲۰۷۹۱۵۶۴

همراه ۲ :۰۹۲۱۷۷۰۱۸۴۸

  قطرات درشت این ویروس از  راه عطسه و سرفه پخش می شود، ولی در مورد تلفن همراه شما، برای انتقال ویروس کرونا حتما لازم نیست که بر روی تلفن همراه عطسه کنید، بلکه هنگامی که شما یک سطح آلوده به ویروس کرونا را لمس می کنید و سپس با دست خود تلفن خود را لمس می کنید این گونه تلفن شما آلوده میگردد.  سپس به خانه یا مکان دیگری می روید و دوباره تلفن خود را لمس می کنید و  سپس به وسایل دیگردست می زنید مثلاً یک میز را لمس می کنید تا آن را به مکان دیگری منتقل کنید  و به همین ترتیب سایر وسایل هم آلوده می شوند. توصیه می شود برای جلوگیری از این روند همیشه از دستمال مرطوب الکی استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی