آموزش وردپرس
خانه / خدمات شرکت / خدمات سمپاشی و مبارزه باحشرات و جوندگان

خدمات سمپاشی و مبارزه باحشرات و جوندگان

bbbb
باعنایت به اهمیت تامین بهداشت در اماکن عمومی و خصوصی و با توجه به آلودگی ها و بیماری های ناشی از وجود حشرات و جانوران موذی و لزوم کنترل محیط زیست و پاکسازی مراکزی مانند هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها، منازل مسکونی و دیگر مکان ها شرکت ایمن محیط سیلک  با برند سمپاشی نوید سلامت با استفاده از ابزار ها و سموم جدید و از سوی دیگر با در اختیار داشتن پرسنل کار آمد و متخصص و زیر نظر کارشناس بهداشت آمادگی خود را جهت نابودی انواع حشرات و جوندگان ،انجام امور سمپاشی، طعمه گذاری علیه موش و رات،تجویز سموم مناسب و تاثیر گذار اعلام می دارد. شرکت ایمن محیط سیلک با شماره ثبت 5109 و دارای پروانه مبارزه با حشرات و جوندگان موذی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای بهداشت و ارتقای جامعه قدم برداشته وجهت جلوگیری از هرگونه آلودگی باکتریایی و یا انگلی و یا ویروسی حاصله از این قبیل حشرات که باعث انواع بیماری های حاد و مزمن در جامعه می گردد،ایفای نقش کرده و امید بر آن داریم که بتوانیم برای هم میهنان عزیزمان خدمتی کرده باشیم.

سمپاشی کارخانجات صنعتی

وجود ناقلین و جوندگان در محیط های صنعتی هم به لحاظ بهداشتی و هم صنعتی باعث به وجود آمدن مشکلاتی می گردد لذا بایستی نسبت به مبارزه با آنها در اسرع وقت و با بهترین و موثر ترین روش های تایید شده اقدام شود. عملیات کنترلی جهت جوندگان صرفاً شامل طعمه گذاری نمی باشد بلکه باید تمامی مراحل شناسایی کلنی فعال ، مسدود کردن کلنی ها ، طعمه گذاری ومعدوم سازی لاشه ها انجام شود. به منظور اخذ نتایج مناسب سایر روش های کنترلی مانند پاکسازی محیط ، بهبود شرایط ساختمانی و سایر اقدامات با نظر کارشناسان شرکت ایمن محیط سیلک انجام می پذیرد. مهمترین آفات محیط های صنعتی شامل موارد ذیل می باشد. ساس اتاق های کارگری – موش درشت نروژی-مار- عقرب- رتیل- کبوتر
2014-07-18 15.27.41

سم‌پاشی کارخانجات و ادارات در مقیاس‌های مختلف
سم‌پاشی کارخانجات و ادارات

سمپاشی منازل

لزوم سمپاشی و مبارزه با حشرات و جوندگان و..که علاوه بر مزاحمت برای انسان از عاملان بسیاری از بیماری ها به حساب می آید لازم و ضروری می باشد. نکته مهم این است که افراد نا آشنا با استفاده از سموم خطرناک سلامت افراد خانواده شما را به خصوص کودکان، سالمندان، خانم های باردار و بیماران قلبی و ریوی و کلیوی را به خطر می اندازند. استفاده از سموم غیر استاندارد امکان سقط جنین و مشکلات پوستی و عصبی و تنفسی را افزایش میدهد. افرادی که خودشان از عطاری ها اقدام به خرید سم می کنند و بدون آشنایی با میزان دوز مصرفی ، نوع سم و پیروی از دستور العمل های اشتباه از آن استفاده می کنند علاوه بر به خطر انداختن سلامت خود و خانواده حشرات را نیز نسبت به این سموم مقاوم می کنند. مهمترین آفات خانگی عبارتند از سوسک آشپزخانه، سوسک حمام، موش خانگی، موریانه ، ساس ، مگس ، شپش، مورچه ، کک، پشه ، مارمولک و مایت.

house-spraying

سمپاشی هتل

از مهمترین آفات هتل ها در چند سال گذشته می توان به ساس تخت خواب اشاره کرد که متاسفانه در چند سال گذشته به دلیل بسیاری از عوامل همچون ورود منسوجات چینی به کشور به شدت شیوع پیدا کرده است. از آفات دیگر و مهم هتل ها می توان به سوسک اشاره کرد که بیشتر در محل های گرم و تاریک مثل حمام، آشپزخانه، موتور خانه، اطراف لوله های فاضلاب دستشویی، اجاق گاز و پشت یخچال دیده می شوند این حشره شب فعال بوده و در روز به ندرت دیده میشود.موش یکی دیگر از جوندگانی است که علاوه بر مشکلات بهداشتی باعث خسارات اقتصادی نیز می گردد.

لابی هتل
سم‌پاشی هتل

سمپاشی بیمارستان

آلودگی موجود در بیمارستان نقش مهمی در ایجاد عفونت های بیمارستانی مرتبط ایفا می کند که در این بین کنترل آفات بیولوژیک از درجه اهمیت بالایی در کنترل عفونت های بیمارستانی برخوردار می باشد. این آفات می توانند ناقل مکانیکی برای انتقال میکرو ارگانیسم ها و یا عضوی فعال در انتقال بیماری ها محسوب شوند از مهمترین این آفات می توان به سوسری ها اشاره نمود که در حمل میکرو ارگانیسم های پاتوژن به نقاط مختلف بیمارستانی نقش بسزایی دارد .

سم‌پاشی بیمارستان
بیمارستان

سمپاشی نوید سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی