آموزش وردپرس
خانه / سم مگس / سم مگس کش

سم مگس کش

پک حشره کش مگس

پک حشره کش مگس
سم مگس

چهار نوع سم مگس کش اصلی وجود دارد که در زیر به توضیحات کامل این سموم پرداخته شده است.

سم مورچه سم پشه سم مخصوص مگس سم مگس دارای خاصیت جذب جنسی
سم آیکن 20% اسپری آسومین سم آجیتا مگس کش سمیار
قیمت : 25000 تومان قیمت : 125000 تومان قیمت : 100000 تومان قیمت: 25000 تومان
جهت خرید کلیک کنید جهت خرید کلیک کنید جهت خرید کلیک کنید جهت خرید کلیک کنید
مشخصات و روش مصرف   مشخصات و روش مصرف مشخصات و روش مصرف
موجود موجود موجود موجود
سم آیکون (سم مورچه- سم مگس- سم پشه)

 

سم مورچه

 

این سم از گروه پیروتروئید سنتز شده لامبدا سیهالوترین است که به شکل پودر قابل حل در آب موجود می باشد. این سم بر علیه ناقلین مقاوم به اسپری  و دیگر آفات  مهم در بخش بهداشت عمومی کاربرد دارد. بر علیه ناقلین مالاریا،  مگس خانگی و مورچه میزان 10 لیتر آب بر حسب بسته سم و بر علیه ساس و سوسری۲۰ لیتر آب بر حسب بسته سم بکار می رود.

آیکون جزء حشره کش های عمومی می باشد که برای سمپاشی منازل ، ویلاها و غیره از آن استفاده می شود.

آیکون برای مبارزه با سوسک ها خصوصا سوسک های موجود در کابینت های آشپزخانه ، مورچه ، مگس ، پشه و حتی از بین بردن حشرات موجود در خاک گلدان های داخل آپارتمان توصیه می شود .

برتری آیکون به سایر سموم بدون بو بودن این سم می باشد .

طریقه مصرف:

روکش اولیه پاکت سم را باز کرده و نایلون شامل پودر سفید رنگ داخل آن را بدون باز کردن در ۴ تا ۵ لیتر آب حل کنید و محلول حاصل را در مکان مورد نظر اسپری کنید یا برای از بین بردن حشرات داخل فاضلاب و چاه به داخل این مجاری بریزید. میتوانید از این سم بدون اختلاط با آب و فقط به صورت پودر پاشی هم استفاده کنید

تذکر : برای حداقل ۲ساعت باید دور از محل سمپاشی بود . و اگر سمپاشی در محیط بسته        می باشد بعد از ۲ ساعت تعویض هوای محیط ضروری است.

جهت درخواست این سم با ما تماس بگیرید.

 

سم مگس آسومین

سم پشه

 

سم مگس آسومین از گروه خانواده پیروتیرویید میباشد و پایه این سم را دلتا مترین تشکیل میدهد. از این سم به شکل افشانه باید استفاده کرد. این سم قدرت ماندگاری تا ۴ ماه را دارد . و جهت گرفتن حداکثر نتیجه باید آن را هم داخل فضای مسکونی و هم بیرون استفاده کرد. این سم جز گروه جدیدی از سموم میباشد که قابلیت حذف مگس را تا چندین برابر سموم هم خانواده خود دارد.

روش مصرف:

هر اسپری این سم را باید روی پنجره، توری پنجره ها، روشنایی اتاق ها، پرده‌ها، سیم های برق نزدیک محل سکونت،نرده ها، طناب رخت،سقف و محل های نزدیک سقف اسپری کنید.

این کار را به مدت ۳ هفته و هر هفته یکبار تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

 

 

سم آجیتا ( سم مگس)

 

سم مخصوص مگس

 

سم مگس آجیتا بدون شک بهترین سم مگسی است که تا به حال در بازار عرضه شده است. این سم را در مرغداری ها و دامداری ها تا آپارتمان ها و صنایع غذایی و رستوران ها و هر جایی که مگس به عنوان یک معضل خودنمایی میکند میتوان استفاده کرد. این سم در سه سال پیاپی توانست مقام اول را در کنترل مگس در مسابقه نشنال پویزن کسب کند. متاسفانه به دلیل کارایی بالایی که این سم دارد خیلی از سودجو ها آن را به شکل تقلبی وارد بازار کرده اند . بنابراین در صورتی که قصد تهیه سم آجیتا را دارید با شرکت های معتبر تماس بگیرید. سم آجیتا ماندگاری دو ساله دارد و با هر بار پاشش آب بر روی آن به صورت اسپری مجددا فعال خواهد شد. این سم به صورت تماسی – گوارشی عمل میکند و جاذب جنسی به کار رفته در آن هر دو جنس نر و ماده مگس را به سمت خود میکشد. سم آجیتا قیمت بالایی دارد ولی اگر خواسته باشیم قیمت را در کنار کارایی آن مقایسه کنیم میبینیم که با توجه به کیفییت آن بسیار هم بصرفه میباشد. برخورد سم آجیتا با پوست انسان باعث ایجاد حساسیت آلرژیک میشود بنابراین به محض تماس آجیتا با پوست محل را باید شستشو داد.

روش مصرف:

سم اجیتا دو روش مصرف دارد یکی از طریق استفاده از فرچه و رنگ کردن محل های آلوده و دیگری از طریق اسپری کردن سم در جاهایی که مگس زیاد مشاهده میشود. در روش رنگ کردن باید مثلا ۱۰۰ گرم از سم را با ۱۰۰ گرم شکر قاطی کرد و ترکیب به دست آمده را با آنقدر آب مخلوط کرد که حالت خمیری پیدا کند. بعد خمیر به دست آمده را با فرچه بر روی محل های آلوده مثل چهارچوب پنجره ها و دیوار و میله ها و … رنگ آمیزی کنید.

در روش اسپری به عنون مثال باید ۱۰۰ گرم از پودر آجیتا را با ۱۰۰ گرم شکر قاطی کرده و حدود ۲ لیتر در آن آب بریزید . سپس پودر سم و شکر را در آب حل کرده و آن را داخل سمپاش و یا هر افشانه دیگری بریزیدو محلول به دست آمده را در مکان های آلوده مثل وی پنجره، توری پنجره ها، روشنایی اتاق ها، پرده‌ها، سیم های برق نزدیک محل سکونت،نرده ها، طناب رخت،سقف و محل های نزدیک سقف اسپری کنید.

راهنمای ترکیب سم طعمه مگس آجیتا جهت رنگ آمیزی

مقادیر داده شده به ترتیب بر حسب مقادیر مورد نیاز سم، شکر ، مقادیر آب ترکیبی و سطوح تحت پوشش هستند.

پنجاه گرم، پنجاه گرم ، ۸۰ میلی لیتر، ۴۰ متر مربع

صد گرم، صد گرم، ۱۶۰ میلی لیتر، ۸۰ متر مربع

دویست و پنجاه گرم،دویست و پنجاه گرم، ۴۰۰ میلی لیتر، ۲۰۰ متر مربع

جهت استفاده به صورت اسپری

یک نسبت ۱۲۵ گرمی از سم آجیتا را به ازای هر ۱۰۰۰ میلی لیتر آب ترکیب نمائید تا سمی با درجه غلظت مناسب تهیه شود.

جدول راهنمای استفاده از سم طعمه مگس آجیتا به صورت اسپری:

مقادیر مورد نیاز سم، شکر ، مقادیر آب مورد نیاز

پنجاه گرم، پنجاه گرم،۸۰۰ میلی لیتر

صد گرم،صد گرم، ۱۵۰۰ میلی لیتر

دویست و پنجاه گرم، دویست و پنجاه گرم،۴۰۰۰ میلی لیتر

مکانیسم اثر
تیامتوکسام ماده موثر آجیتا،حشره کشی وسیع الطیف از خانواده نئونیکوتینوئید  است .این ترکیب گیرنده های نیکوتنیک استیل کولین را در سلسله عصبی حشرات بلوک می نماید . تریکوسین موجود در این ترکیب فرمون جنسی حشرات است که این خود باعث جذب حشرات به سمت محل های نشانه گذاری شده می گردد
از بزرگترین قابلیت این سم اینکه با پاشش جزئی آب بر روی آن قدرت اثرگذاری آن تشدید یافته و نیاز به استفاده متوالی از آن نمیباشد که در حال خود بسیار مقرون به صرفه است
 
مقاومت متقابلی که بین سموم ارگانوفسفره و پیرتروئید ( سایپرمترین – فلومترین  و… ) دیده می شود در تیامتوکسام وجود ندارد .شکر موجود در آجیتا باعث جذب مگس ها و خوردن و نتیجتا مسمومیت ناشی از این سم میگردد

 

مناسب برای فضای 10 تا 20 مترمربع از منزل مسکونی

سم آجیتا یک سم مگس کش بسیار قوی و قدرتمند در زمینه مبارزه و نابودی سریع مگس ها  برای محیط های بزرگ میباشد  مگس ها  موجودات آزار دهنده ای هستند که تقریبا در هر مکانی  حضور دارند  و این موضوع احساس ناخوشایندی را در انسان و حیوانات ایجاد می کند  برای خلاص  شدن از شر این حشرات این سم بسیار کاربرد  دارد و مقرون به صرفه می باشد این سم مگس کش را نه تنها در دامداری و مرغداری میتوان استفاده کرد بلکه در منزل، آپارتمان، کارگاه، کارخانه های آبمیوه گیری ، کمپوت سازی ، کنسانتره گیری که وجود مگس نوعی معضل بهداشتی به  حساب می آید نیز کاربرد دارد ، کارخانه نوارتیس تولید کننده سم اجیتا به جهت استفاده آسان و اثرگذاری وسیع که دارد در سال 2014 برای سومین سال متوالی مقام اول دفع مگس و پشه را در مسابقه نشنال پویزن  کسب کرد . با فروش  سم اورجینال و اصل محصولات توانسته رضایت خاطر مشتریان را کسب کند .این فرمولاسیون منحصر به فرد در صورتیکه بر اساس دستورالعمل برچسب روی قوطی اعمال گردد به مدت 2 سال تمام دارای فعالیت و ماندگاری خواهد بود و با هر بار عمل پاشش آب بر روی این سم اکتیویتی و اثرگذاری دوباره فعال خواهد شد.ترکیب بدیع این حشره کش که از هر دو طریق تماس و تناول عمل می کند، به همراه یک ماده جاذب جنسی مگس و یک طعمه، فرمولاسیون مؤثری ایجاد می کند که هر دو جنس نر و ماده را به ماندن در محل و تناول و یا تماس با دز کشنده ای از سم مزبور ترغیب می کند سم کشنده مگس” 10 دبلیو پی” یک فرمولاسیون مختص طعمه مگس با قابلیت انحلال در آب و ماندگاری بالاست که جهت کنترل جمعیت مگس ها در دامداری ها، مرغداری ها، آغل ها،اشپرخانه های صنعتی،رستوران ها،بیمارستان ها و… به کار می رود.با استفاده از سم اورجینال می توان به طور تضمینی از شر هر نوع مگس در هر مکان خلاص شد.سم اجیتا نام محصولی است که بر اکثر دامداران و مرغداران عزیز آشناست . سمی پر قدرت جهت از بین بردن مگس های مزاحم سم مگس کش  از این جهت سمی معروف است که اولا بسیار پرقدرت بوده ثانیا بسیار مقرون به صرفه است . سم از موادی تهیه شده است که با جذب مگس ها به خود آنها را نابود می کند و آسوده خاطری را برای شما به ارمغان می آورد استفاده از سم باعث می شود که از نظر اقتصادی سود داشته باشید بدین طریق که وجود مگس باعث به وجود آوردن مشکلات زیادی می شود مشکلاتی از جمله بیماری های مختلف دام و طیور ، ایجاد مزاحمت برای کارکنان و… واضح است که چنین مشکلاتی باعث پایین آمدن سود حاصل از کار می شود .سم نباید با پوست انسان تماس داشته باشد و در صورت تماس سریعا محل تماس با آب و صابون شست و شو دهید .  اما به یاد داشته باشید که این محصول فقط در صورت اصل بودن نتیجه ی مطلوب را خواهد داد بنابراین احتیاط تمام را داشته باشید که سم مگس کش را از کجا تهیه می نمایید . خرید سم از وبلاگ ها و جاهای غیر معتبر ممکن است به ضرر شما منجر شود  این سم بسیار قوی بر روی انواع مگس تاثیر داشته بدون بو و بی خطر میباشد  و روی سایر موجودات و وسایل تاثیر مخرب ندارد  خرید و استفاده از این سم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و بوی نامناسبی ندارد .

سم مگس کش سمیار

 

سم مگس شرکت سمیار دارای تاثیر روی سیستم اعصاب مرکزی مگس

سم مگس کش سمیار به عنوان اولین سم اختصاصی برای از بین بردن مگس در ایران تولید شده است. این سم به طور اختصاصی با تاثیر بز روی سیستم اعصاب مرکزی مگس عمل کرده و این حشره را ناک دون میکند. مگس به واسطه فرمون جنسی به کار گرفته شده در این سم به سمت آن جذب میشود. سم مگس سمیار برای آبزیان سمی است بنابراین باید از مصرف آن در استخرهای پرورش ماهی خودداری کرد.

روش مصرف:

۱۰۰ گرم از این سم را برداشته و به مقدار مناسب آب روی آن بریزید تا حالت خمیری پیدا کند. با استفاده از قلم مو مخلوط به دست آمده را بر روی محل های آلوده به مگس رنگ آمیزی کنیدمثل وی پنجره، توری پنجره ها، روشنایی اتاق ها، پرده‌ها، سیم های برق نزدیک محل سکونت،نرده ها، طناب رخت،سقف و محل های نزدیک سقف اسپری کنید.

روش دوم مصرف : این سم را میتوان به صورت گرانول نیز استفاده کرد . ۱۰۰ گرم از گرانول این سم برای مساحت ۵۰ متر مربع پاسخگوی مناسب خواهد بود. در گرانول پاشی باید دقت کنیم که حتمامحل قبل از آن با اسپری آب مرطوب شده باشد.

جهت نتیجه گیری مطلوب این کار باید هر ۷ روز تجدید شود.

 

سم مگس کش. سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.سم مگس کش.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی