آموزش وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / روش سمپاشی ساس

روش سمپاشی ساس

مناسب ترین، کارآمد ترین و آسان ترین روش سمپاشی ساس کدام است؟ برای سمپاشی ساس ابتدا سم مایع را با آب مخلوط میکنیم ( در صورتی که سم مایع 50 میلی لیتری است آن را با 3 لیتر آب و در صورتی که سم مایع 100 میلی لیتری است آن را با 5 لیتر آب مخلوط می‌کنیم) که در نتیجه آن امولوسیونی شیری رنگ به وجود می‌آید.

روش سمپاشی ساس

محلول به دست آمده را در صورتی که سمپاش دارید داخل سمپاش و در صورتی که ندارید آن را داخل هر افشانه ای دیگر مثل شیشه خالی شیشه شور ریخته و در محل های به شرح ذیل اسپری کنید.

 

محل های سمپاشی ساس با سم مایع:

اتاق خواب به طور کامل ( تشک، تخت خواب، پتو، ملحفه، لباس، فرش ، پرده ، موکت، زیر تخت، پشت قرنیز ها، ) دور تا دور هال و پذیرایی و مبلمان ( بخصوص زیر مبل قسمتی که به شکل گونی شکل از زیر مبل جمع شده است )، پشت تابلو ها. اصولا ساس داخل درزها و شکاف های درب و دیوار، و در قسمت های مختلف تخت خواب ، کمد، دراور، کتابخانه و اسباب و اثاثیه خود را پنهان میکند.

 

روش استفاده از قرص گازسوز:

روش سمپاشی ساس

در ابتدا دستور العمل نوشته شده در پشت بسته قرص را مطالعه کنید.

هر بسته قرص گازسوز حاوی 4 عدد قرص است. . این قرص ها را در کل فضای خانه و یا محل آلوده پخش کنید.

این روش بهتر است در عملیات مبارزه بعنوان یک عمل تکمیل کننده به کار گرفته شود؛

بعد از اتمام عملیات سم‌پاشی ساس ، پس از بستن درزها، شکاف‌ها، درب‌ها و پنجره‌ها، کانال های کولر و … قرص‌ها را کف زمین و بر روی اجسام غیرقابل اشتعالی مانند قطعاتی از آجر و یا موزائیک قرار دهید؛

 بعد از خارج شدن افراد از محل، با کبریت لبه قرص گازسوز را آتش بزنید؛

قرص گاز سوز به آرامی و بدون ایجاد دود و با شعله آبی کمرنگی که فقط در شب قابل رؤیت است شروع به سوختن نموده و نهایتاً ایجاد گاز می‌نماید؛

پس از ۱۵ دقیقه سوختن، گرد سیاه رنگی از خود برجای می‌گذارد؛

پس از  مدت 8 ساعت، درب‌ها و پنجره‌ها را باز کنید تا تهویه به خوبی انجام  پذیرد؛ 

نکات ضروری جهت استفاده صحیح از قرص گاز سوز :

تمام لباس‌های آلوده، روبالشی ها و ملحفه‌های آلوده باید شسته شوند؛

 تمام منافذ باید بسته شوند ( دریچه کولر – سوراخ‌ها – شکاف زیر در – منافذ درها و پنجره‌ها و … و با چسب پهن و کیسه‌های زباله )؛

تمامی اعضای خانواده در هنگام گازدهی باید بیرون باشند – گیاهان هم باید خارج شوند؛

مدت زمان گازدهی حداقل ۸ ساعت باشد – ترجیحا روز تعطیل و صبح باشد؛

سمپاشی ساس

همه اعضای خانواده در جریان باشند تا عملیات مبارزه با شکست مواجه نشود ( حداکثر همکاری ممکن )؛

مناطقی که بیشتر آلوده هستند، باید بیش از یک قرص گذارده شود. از دورترین محل به در خروجی یکی از قرص‌ها را روشن نموده و سپس خارج شوید؛

بعد از 24ساعت و مراجعه به محل اگر هنوز بوی گاز استشمام شد، به سرعت پنجره‌ها و درها را باز نموده تا گاز خارج شود؛

با مراجعه به لینک زیر نحوه صحیح استفاده از قرص گازسوز را به صورت فیلم آموزشی مشاهده کنید

 

روش استفاده از پودر ساس

روش سمپاشی ساس

پودر هایلی ساس در بسته بندی های 10 گرمی در بازار عرضه شده است. کافی است این پودر را در مناطق الوده مثل چهارچوب تخت و یا زیر مبلمان و یا دور قرنیز و… بریزید. این پودر به شدت برای ساس جذاب است و ساس به سمت آن حرکت و در معرض آن قرار می‌گیرد.


تماس بدن حشره با پودر بعد از مدتی آن را از بین میبرد..پودر ساس کش هایلی به صورت خشک مورد استفاده قرار میگیرد . زمانی که ما میخواهیم این حشره موذی را در محیط های حساس مثل اتاق بیمارستان از بین ببریم و یا همسر شما باردار است و استفاده از سموم عادی برای او خطرناک میباشد و یا کودک شما شیرخوار است بهترین سمی که میتوان توصیه کرد.

در صورتی که از پودر ساس به عنوان یک روش تکمیلی بعد از سمپاشی و گاز دهی استفاده میکنید باید به این نکته توجه داشته باشید که 2 هفته بعد از سمپاشی باید از پودر استفاده شود.

اقدامات لازم بعد از انجام سمپاشی

تا سه روز بعد از سمپاشی بگذارید سم روی وسایل باقی بماند. بعد از 3 روز پتو، ملحفه، لباس و کلا وسایل و منسوجاتی که مستقیم با بدن انسان در تماس است  را در ماشین لباس شویی با درجه حرارت بالا انداخته و پس از شستشو آن را در معرض نور خورشید قرار دهید.

 

سایر وسایل مثل فرش ، پرده، موکت، مبلمان را بخار شوی بگیرید. ترجیحا تا یکماه شسته نشود که سم حداکثر تاثیر خود را روی آن بگذارد. بعد از آن وسایل را میتوانید شستشو دهید. استفاده مرتب از جاروبرقی برای حذف فیزیکی این حشره تاثیر بسزایی دارد.

روش سمپاشی ساس
روش سمپاشی ساس
روش سمپاشی ساس

 

تماس با ما

فروشگاه سموم حشره کش

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی