آموزش وردپرس
خانه / سمپاشی موش / سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟

سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟

تماس با ما

سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟
سمپاشی ، تله گذاری و طعمه گذاری موش- سمپاشی نوید سلامت

سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟ موش از جمله پستاندارانی است که در دسته جوندگان جای میگیرد این موجود به دلیل اینکه به صورت دائمی دندان های در حال رشد هستند مجبور است هر آنچه گیرش میاید را بجود. از جویدن حبوبات و غذاهای مورد علاقه اش گرفته تا جویدن کتاب و مبل و سیم برق و حتی دیوار!

سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟

یک جفت موش در یکسال میتواند به طور متوسط 10 نوزاد به دنیا بیاورد که هر کدام از آنها در عرض یک ماه و نیم بالغ شده و میتوانند زایمان داشته باشند. با این حساب اگر یک حساب و کتاب ساده بکنیم میبینیم که در یکسال:

2 موش بعد از یکسال تبدیل میشود به 12 موش

12 موش یا 6 جفت موش در عرض یکسال تبدیل میشود به 60 موش

بنابراین اگر دو موش در خانه داشته باشید در یکسال تعداد آنها به 60 عدد میرسد.

موش ها در سراسر جهان پراکنده شده اند . علت اصلی این پراکندگی این است که آنها به شدت قابیت تطبیق پذیری با محیط را دارند. آنها میتوانند در هر شرایط آب و هوایی و منطقه ای به خوبی زندگی کنند . بدن آنها میتواند مثل یک شتر در برابر بی آبی از خود مقاومت نشان دهد.

احتمالا شنیده اید موش موجودی فوق العاده باهوش است. اگر موش وارد منزل شما شده باشد به احتمال زیاد تلاش شما برای مهار آن بارها بی نتیجه مانده است زیرا موش فوق العاده باهوش است و خوب میداند کجا برود و چکار کند تا در دام شما گرفتار نشود. فیلم آموزشی زیر دقیقا نشان میدهد موش از چه راه هایی وارد منزل شما میشود. روش های جلوگیری از ورود موش به منزل چگونه است. در محیط خانه در کجا پنهان میشود و مسیر حرکت آن کجاست ، از کجا بفهمیم در منزلمان موش داریم و ما چگونه میتوانیم بر این باهوش چندش آور پیروز شویم.

سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟
جهت مشاهده فیلم روی عکس بالا کلیک کنید

سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟

سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟
سمپاشی موش- موش از کجا وارد خانه می‌شود؟

6 روش از بین بردن موش

شاید بیش از 40 درصد تماس هایی که با شرکت سمپاشی نوید سلامت گرفته می‌‌شود مربوط به سمپاشی موش است. 6 روش از بین بردن موش وجود دارد که در اینجا به شرح آن میپردازیم.

1- روش شیمیایی با استفاده ازسموم ترکیبی

2- روش شیمیایی با استفاده از طعمه های حاد

3- روش شیمیایی با استفاده از طعمه های ضد انعقادی

4- روش فیزیکی با استفاده از مواد چسبناک

5- روش فیزیکی با استفاده از تله

6- روش فیزیکی با استفاده از لانه کوبی

البته روش بیوژیکی هم وجود دارد که مخصوص آزمایشگاه ها میباشد.

جهت خرید سم موش کلیک کنید

اما قبل از اینکه جهت سمپاشی این جونده اقدام کنیم باید نوع موش را شناسایی کنیم تا بدانیم دقیقا از چه نوع سمی برای از بین بردن ان باید استفاه شود

انواع موش را بشناسیم

1- موش خانگی

2- موش بندری

3- موش سیاه

6 روش از بین بردن موش

موش خانگی

وزن: 12-25 گرم

طول از سر تا پا:6-9 سانتیمتر

رنگ: خاکی

موش سیاه

وزن: 150 – 250 گرم

اندازه از سر تا دم: 16-20 سانتیمتر

رنگ: سیاه

موش نروژی

وزن: 200-500 گرم

طول از سر تا دم: 18-25 سانتیمتر

رنگ: قهوه ای

در بیشتر موارد موش پنهان میشود و نمیتوان آن را دید. پس برای شناسایی آن باید چکار کنیم؟

فضله موش راه شناسایی آن میباشد. همیشه موش از خود فضله به جا میگذارد و این باعث میشود ما بفهمیم که در منزل خود موش داریم. حتی با آن میتوان نوع موش را نیز تعیین کرد. دقیقا همانطور که موش ها از نظر ابعاد به سه نوع موش خانگی- موش سیاه و موش نروژی تقسیم بندی میشوند فضله آنها نیز از نظر ابعاد شبیه است.

جهت دریافت مشاوره از طریق واتساپ پیام دهید

بهترین زمان برای سمپاشی موش چه موقع است؟

از آنجا که موش ها در دو فصل بهار و پاییز زایمان میکنند لذا بهترین زمان برای سمپاشی موش ها همان تاریخ است

6 روش از بین بردن موش

چرا موش ها به کابل های برق حمله میکنند؟

شاید تعجب کنید که چرا موش کابل برق میجود در حالی که این مورد غذایی برای موش به حساب نمیاید و از طرفی باعث برق گرفتگی آنها نیز میشود. بارها پیش آمده که برق یک منطقه صنعتی قطع شده است که ضرر های هنگفتی به مجموعه میزند و وقتی علت را بررسی میکنند متوجه میشوند که یک موش به سراغ کابل برق رفته و آن را جویده است. موش نگون بخش درجا خشک شده و برق منطقه صنعتی رفته و ضرر هنگفتی به کارفرما زده است.

موش جونده است.دندان های جلوی جوندگان دایم رشد میکند. اگر آنها چیزی را نجوند بعد مدت کوتاهی رشد دندان های آنان به حدی میرسد که مرگ آنان را در پی دارد. بنابراین شروع به جویدن هرچیزی میکنند که دم دستشان میاد . موش با این عمل جلوی رشد دندان خود را گرفته و باعث تیز شدن آن نیز میگردد.

همین نکته بالا باعث میشود موش ها دائماً در حال جویدن وسایل و مواد غذایی و آسفالت و سیم برق و …. باشند و خساراتی را به انسانها وارد می کنند.

سمپاشی حشرات و جوتدگان موذی
حذف کامل حشرات و جوندگان با ضمانت یکساله

جهت دریافت اطلاعات کامل درمورد روش های از بین بردن موش اینجا را کلیک کنید.

فروشگاه سموم

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی