سمپاشی بیمارستان و مراکز درمانی

جهت کنترل حشرات و جوندگان و سمپاشی بیمارستان و مراکز درمانی استفاده از اصول علمی ضامن موفقیت شماست. بنابراین شما به یک متخصص کنترل آفات برای ریشه کن کردن حشرات در بیمارستان نیاز دارید.

کارشناسان شرکت سمپاشی نوید سلامت اعتقاد دارند که هر چی اطلاعاتشان بروزتر و مطابق با جدیدترین متد علمی باشد باعث میشود حشرات و جوندگان را بهتر شناخته و راه مقابله با آنان نیز مناسب تر انتخاب شود. با توجه به حساسیت مراکز درمانی و بیمارستان ها ، سمپاشی بر پایه اصول علمی اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل پروتکل های شرکت سمپاشی نوید سلامت بر اساس تحقیقات گسترده ای طراحی شده اند تا مطابق با روش های مورد تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان حفاظت از محیط زیست باشد تا سموم مورد استفاده برای انسان و محیط زیست بیخطر باشد.

سمپاشی بیمارستان و مراکز درمانی

همانطور که روش های درمان دو بیمار یکسان نیست دو مرکز درمانی و یا دو بیمارستان نیز یکسان نیستند به همین دلیل شرکت سمپاشی نوید سلامت قبل از اقدام به مبارزه با حشرات و جوندگان موذی از محل بازدید کرده و بازرسی جامعی را در این زمینه انجام میدهد. بازرسی های فصلی و بررسی میزان نتیجه بخش بودن اقدامات انجام شده جهت کنترل حشرات و جوندگان موذی این اطمینان را به شما میدهد که این روش ها چقدر موثر بوده است.

شرکت سمپاشی نوید سلامت علاوه بر انجام سمپاشی های دوره ای و منظم اقدام به برگزاری کلاس و آموزش پرسنل بیمارستان و یا مرکز درمانی جهت شناخت حشرات و راه های مقابله با آن میکند. بدون شک یکی از عمده ترین مشکلاتی که در مراکز درمانی مشاهده میشود ساس تخت خواب است. شرکت ما برای مقابله با ساس از یک روش تهاجمی استفاده میکند که شامل شناسایی مناطق آلوده، سمپاشی و بازرسی های مرتب و دوره ای است.

جهت تماس و گرفتن مشاوره از کارشناسان شرکت سمپاشی نوید سلامت کافی است روی شماره زیر کلیک کنید.

جهت خرید سم بر روی لینک مقابل کلیک کنیدhttp://eimenshop.ir

سمپاشی بیمارستان و مراکز درمانی

سمپاشی بیمارستان و مراکز درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *