آموزش وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / سمپاشی ساس تهران

سمپاشی ساس تهران

روش سمپاشی ساس

تماس با ما

بدون شک ساس را میتوان یک دراکولای واقعی لقب داد . اگر دارید این صفحه را میخوانید  به این معنی است که خود و یا آشنایان شما گرفتار این حشره موذی شده  و قطعا جمله قبلی را تایید خواهید کرد.

بارها پیش آمده که بین ساعات 2 تا 5 صبح زنگ تلفن شرکت به صدا درآمده و پشت خط کسانی هستند  که آنقدر مورد آزار و اذیت ساس قرار گرفتند که دیگر طاقت ندارند صبح برسد تا مشکلشان را با ما مطرح کنند.

برای تماس با ما کافی است روی آیکون واتساپ  گوشه سمت چپ سایت بزنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم

حشره ساس BUG چیست ؟

این راسته دارای خانواده ها و گونه های متعددی است.بسیاری از این حشرات که در فارسی به نام سن خوانده می شوند، آفات گیاهان زراعی و باغی بوده و گونه معروف سن گندم که از آفات مهم گندم و جو در کشور ایران است، جزء همین راسته می باشد.

تعداد زیادی از این حشرات نیز شکارچی و حشره خوار هستند. دو خانواده از ساس ها دارای انواع مهم از نظر پزشکی و بهداشتی هستند که به اختصار راجع به آنها بحث می شود.

ساس های تختخواب Bed bugs  خانواده Cimicidea

دو گونه از این خانواده به نام ساس تختخواب معروف هستند. گونه اول به نام  cimex lectularius دارای پراکندگی وسیعی در مناطق معتدله و سردسیر است و گونه دوم به نام c.hemipterus  به ساس هندی یا ساس مناطق حاره معروف است.

شرکت سمپاشی نوید سلامت  دارای نمایندگی در تهران، قم، اصفهان و کاشان ، ساوه،تبریز،بوشهر، گرگان،اراک، دلیجان و محلات  می‌باشد.

(مختص مناطق حاره و گرمسیر مانند مناطق جنوب ایران) این دو گونه از نظر مرفولوژی و بیولوژی بسیار مشابه هستند.

دفتر تهران : 02126374825

دفتر اصفهان : 031555872227

همراه ۱: 09120791564

همراه ۲ :09217701848

الف- مرفولوژی (شکل ساس ) :

عکس ساس

حشره ساس

حشراتی هستند به رنگ نارنجی تا قهوه ای که در سطح پشتی شکم پهن بوده و پهلوهای باریکی دارند.در قسمت سر دارای یک جفت شاخک چهاربندی باریک و یک جفت چشم مرکب برجسته هستند.

قطعات دهانی از تیپ زننده و شامل یک خرطوم بلند و مفصلی و حاوی چهار آرواره ی سوزنی شکل در جلوی سر بوده که تا زیر سینه امتداد پیدا می کند.بند اول سینه بخصوص در سطح پشتی رشد زیادی دارد. و تا حدی دو طرف سر را می پوشاند. بندهای دوم و سوم سینه کوچکترند.

آیا ساس بال دارد ؟ در این حشرات بال وجود ندارد و تنها دو زایده فلس مانند ظریف و غشایی  که آثار بالهای حشره است در پشت سینه وجود دارد. شکم بیضی و دارای 8 بند مشخص و ساده است که در ساس نر باریکتر و در ساس ماده پهن تر است. انتهای شکم نرها مجهز به یک عضو تناسلی خمیده penis و نسبتاً باریک است.

در سطح شکم ساس ماده یک شیار کوچک و برآمده در سمت چپ بند چهارم شکم وجود دارد. که محل دریافت و نگهداری اسپرم است و اندام برلس نام دارد.

ب- بیولوژی (ویژگی ها و رفتار ساس ):

این ساس ها از نظر بیولوژی دارای دگردیسی ساده بوده و در تمام مراحل زندگی خونخوار هستند. ساس ها حشراتی شب فعال nucturnal بوده و روزها در محل هایی مثل درز وسایل چوبی ، پشت قاب عکسها ، شکاف دیوارها و کاغذ دیواری و لابه لای رختخوابها مخفی می شوند.

با تاریک شدن محل از مخفیگاه خود خارج و به کمک عواملی مثل بوی میزبان و co2 ناشی از تنفس به سمت انسان جلب و در سطح بدن مستقر شده و اقدام به خونخواری می کنند. و این عوامل دلیلی بر این هستند که ساس در خانه ممکن است فقط به یک نفر حمله کند.

ساس به ندرت روی پوست برهنه قرار گرفته و غالباً خونخواری خود را از روی لباس یا ملافه انجام می دهد.مشاهده لکه تیره مدفوع ساس روی لباس و ملافه از علایم ساس است.مدت خونخواری 10 تا 15 دقیقه بوده و معمولاً در این مدت یا ناراحتی چندانی احساس نمی شود ولی کمی پس از ترک بدن، محل گزش ملتهب و شدیداً خارش دار خواهد شد.

ساس ها چند برابر وزن بدن خود خون می خورند ، سپس میزبان را ترک کرده و مجدداً مخفی می شوند. نمف ساس برای هر بار پوست اندازی حداقل به یک نوبت خونخواری نیاز دارد. ساس های ماده تخمهای خود را به تعداد زیاد در محل اختفای خود قرار می دهند.

تخمها در شرایط مناسب پس از یک تا دو هفته باز می شوند. دوره نمفی که شامل پنج مرحله است چند ماه طول می کشد. ساسها مقاومت زیادی به گرسنگی داشته  و بدون خونخواری ماهها زنده می مانند.

در صورت عدم دسترسی به انسان، ساس از حیوانات اهلی، جوندگان و پرندگان اهلی نیز خونخواری می کنند ولی در شرایط عادی همیشه انسان را جهت خونخواری ترجیح می دهند.

عمر ساس چقدر است ؟ طول عمر ساس بین 2 تا 4 سال است.

ج – اهمیت پزشکی

تشخیص ساس :

*زخم های محل گزش پاپولهای سفتی بوده که از یکدیگر فاصله کمی داشته و دوتادوتا یا سه تا سه تا با هم ظاهر میشوند. شکل خوشه ای گزش ها در تمایز گذاشتن بین زخم ها با گزش سایر حشرات مهم است. ساس جز حشرات شب فعال است.

روزها در خواب بسر میبرد و شب هنگام آماده حمله میشود. برخلاف سوسک که از هر چیزی تغذیه میکند ساس فقط و فقط خون میخورد و مشکل اینجاست که عجیب خون انسان را دوست دارد و تا انسان باشد دلیلی نمیبیند که به سراغ دیگر موجودات برود.ساس ها دارای ماده خاصی در بزاق خود هستند که باعث جلوگیری از لخته شدن خون در هنگام تغذیه می شود.

نوع گزش ساس

*دیدن ساس (مرده یا زنده) در محل خواب

* رد خون در روی ملحفه ها و مخفی گاههای ساسها

رد خون و مدفوع ساس

*روشن کردن ناگهانی برق در شب و مشاهده ساس ها

*جستجو در لابلای درزها و شکاف ها

مخفی شدن ساس در شکاف ها

*استفاده از جارو برقی میتواند مفید باشد به شرط اینکه از کیسه یکبار مصرف استفاده شود و در نهایت کیسه سوزانده یا جوشانده شود در صورتی که کیسه یکبار مصرف در دسترس نباشد. کیسه را فوراَ بعد از جاروکشی بجوشانید.

ساس ها به طور طبیعی ناقل هیچیک از بیماریهای انسانی نیستند ولی در شرایط آزمایشگاهی قادر به حفظ بعضی از عوامل بیماریزا برای چندین روز می باشند.

گزش ساس ها به خصوص برای افراد حساس می تواند باعث ایجاد عوارض پوستی و آلرژیک قابل توجه شود.

اولین تماس با ساس ممکن است همراه با واکنشهای جزیی و یا حتی بدون واکنش پوستی باشد.

تکرار گزش و تماس های بعدی ممکن است واکنشهای تاخیری شدید و قابل توجهی را در فرد ایجاد کند ولی ادامه چنین وضعیتی باعث ایجاد مصونیت در فرد خواهد شد. تماس های طولانی و تعداد  زیاد گزش ممکن است عوارضی مانند کم خونی ، تپش قلب و حتی اختلال در دید را بوجود آورد.

مشکلات بهداشتی ساسها:

ساس تختخواب  متهم به انتقال تعداد زیادی از بیماریها شده اند ولی تاکنون موارد ذیل ثابت شده است :

1- ایجاد کم خونی(به علت خونخواری زیاد)

2-حساسیت در افراد حساس. در بعضی افراد ممکن است تاولهای هموراژیک بزرگی به وجود آید. و در بعضی ممکن است قرمزی و ادم مشاهده شود.

3-کم خوابی یا بیخوابی

4-خارش شدید و عفونت های ثانویه

5- بوی بد مکان ساس زده

درمان گزش ساس : محل گزش به علت اینکه ملتهب و خارش دار می شود ،معمولا توسط فرد خارانده می شود و با خراشیدن پوست میکروب ها به محل پوست وارد شده و عفونت ثانویه ایجاد می کنند و محل گزش ساس چرکی می شود

برای درمان گزش ساس ، ساده ترین کار مالیدن محلول آب و نمک به محل زخم هست و باید از خاراندن محل گزش ساس خودداری کرد.در صورت عفونی شدن محل نیش ساس می توان برای درمان گزش ساس از پماد های آنتی باکتریال مثل پماد تتراسایکلین در محل گزش ساس استفاده کرد، همچنین لوسیون کالامین ، کرم ضد خارش یا کمپرس خنک می تواند به رفع خارش کمک کند. در برخی موارد ، آنتی هیستامین خوراکی می تواند خارش را تسکین دهد. محل گزش ها طی 1-2 هفته درمان می شوند.

پماد ضد خارش ساس

وجود ساس در منازل باعث ایجاد نارحتی روحی و روانی در افراد خانواده می شود و مشاهده شده تعدادی از افرادی که از شرکت ما درخواست سمپاشی ساس می کنند بسیار مضطرب و نگران هستند و گزش های متعدد ساس کیفیت زندگیشان را به شدت کاهش داده است.

همچنین مشاهده شده است در موارد کمی به علت خاراندن محل گزش ایجاد عفونتهای پوستی در محل گزش شده است.

جای نیش ساس

ساس از کجا میاد ؟  ساس یا موجودات دیگر از چیزی بوجود نمی آیند فقط از جایی به جای دیگر منتقل می شوند و در صورت داشتن شرایط مساعد مانند پناهگاه و غذا تکثیر می شوند.

ساس ها در غالب موارد از طریق مهمانانی که خانه شان آلوده به ساس هست یا محل کار درگیر ساس بوده است از طریق لباس یا بدنشان منتقل می شوند و در موارد کمی از طریق خرید وسایل پشمی و ابری دست دوم مانند تشک و مبلمان و … منتقل می شوند.

چون ساس ها فاقد بال هستند و توان جابه جایی مسافت زیادی را ندارند، انتقال آنها به اماکن جدید غالباً به دست انسان و اکثراً همراه وسایل چوبی دست دوم و یا وسایل و ابزار کار افراد ناشناخته صورت می گیرد.

بازرسی و جستجوی چنین وسایلی قبل از ورود به محل جدید به منظور کشف آلودگی احتمالی به ساس بسیار مفید خواهد بود. در صورت آلوده شدن محل به ساس بایستی سمپاشی ساس صورت گیرد.

د- مبارزه با ساس ( دارکولای واقعی) و ریشه کنی ساس :

آیا ساس با سمپاشی از بین می رود ؟  بله ساس با سمپاشی کاملا از بین می رود و تنها راه از بین بردن ساس در ایران سمپاشی ساس است ولی این کار بایستی توسط شرکت سمپاشی ساس معتبر انجام شود .

آیا برای سمپاشی ساس حتما باید با شرکت سمپاشی تماس گرفت یا خودمان میتوانیم این کار را انجام دهیم؟

ساس جز حشراتی است که در دسته بندی حشرات جز حشرات قوی قرار میگیرد. این موجود با یک نوع سم از بین نمی رود. برای کشتن ساس از سم مخصوص ساس باید استفاده کرد. این سم مخلوطی است از سه نوع سم از سه گروه متفاوت سموم.

قرص گاز سوز ساس و همچنین پودر ساس کش با توجه به اینکه حشره ساس حشره قوی است و از بین بردن آن کار بسیار سختی است بهتر است کار را به متخصص آن بسپارید.

ولی اگر اصرار به انجام آن توسط خودتان باشید شرکت سمپاشی نوید سلامت میتواند سم را در اختیار خودتان قرار دهد و شیوه صحیح مصرف را به شما ارائه کرده و خود شما سمپاشی منزلتان را انجام دهید. برای آشنایی با سموم ساس کش اینجا  را کلیک کنید و برای خرید کافی است از طریق واتساپ یا تلفن با ما تماس بگیرید.

حشره ساس در بین درز ها و شکاف ها و عمق وسایل پنهان میشود بنابراین طبیعی است که استفاده از سموم عادی موجود در بازار توانایی ریشه کن کردن آن را ندارد. در نتیجه برای از بین بردن آن باید از سموم مخصوص ساس استفاده کرد که همان سم ترکیبی است که در بالا ذکر شد.

اینکه حتما باید از سم مخصوص ساس برای سمپاشی ساس استفاده کرد منحصر به بالغ این حشره نمیباشد میدانیم که تخم ساس از جنس کتین است بنابراین باید سمی که استفاده میکنیم قابلیت نفوذ در داخل پوسته سخت تخم ساس را داشته باشد.

گاها مشاهده میشود تعدادی از شرکت های سمپاشی برای اینکه از سموم ارزان تر استفاده کنند اصل صورت مساله را پاک میکنند و صاحب خانه را مجبور به دور ریختن مبلمان و یا تختخواب میکنند تا منبع ساس را حذف کنند. خب اگر قرار باشد وسایل را دور بریزیم چه کاریه که سمپاشی کنیم؟! این شرکت ها برای اینکه کار خود را نیز حرفه ای جلوه دهند.

درخواست مبالغی هنگفت جهت سمپاشی منزل میکنند.

یکی از مطالبی که جالب است در مورد ساس بدانید این است که این حشره تا 550 روز توانایی تحمل گرسنگی را دارد. پس اینکه فکر کنید اگر خانه را ترک کنید و بعد از مدتی ساس به دلیل پیدا نکردن غذا آنجا را ترک میکند فکر اشتباهی است. از جمع بندی مطالب فوق به وضوح میتوان به این نتیجه رسید که سمپاشی ساس یک کار تمام تخصصی است.

بنابراین اگر خواستید سم را خود تهیه کرده و اقدام به سمپاشی کنید حتما این سم را از شرکتهای مجاز مانند نوید سلامت تهیه کرده و دستور صحیح مصرف را گرفته و دقیقا مطابق آن اقدام نمایید تا هم حداکثر نتیجه و هم حداقل هرینه را برایتان داشته باشد.

از کجا بفهمیم که شرکتی که با آن تماس گرفتیم معتبر است؟

یکی از سوالاتی که در تماس با شرکت زیاد پرسیده میشود این است که ما جهت سمپاشی با چندین شرکت تماس گرفتیم و قیمت هایی کاملا متفاوت توسط هر شرکت ارائه شده است و این تلورانس رنج قیمتی مشتری را سردرگم و نگران کرده است.

این تفاوت قیمت گاها  تا 10 برابر هم میرسد!  طبیعی است مشتری که نه سم را میشناسد و نه حتی شناختی از حشره دارد این تفاوت قیمت برایش عجیب به نظر میرسد پس از کجا بفهمد باید چکار کند؟

سمپاشی یک کار کاملا تخصصی است و هر کسی اینکار را برایتان انجام میدهد باید در قالب شرکت باشد و نه شخص و صنف زیرا طبق قانون ما شرکت سمپاشی داریم و نه سمپاش شخصی.

ثانیا این شرکت باید دارای مجوز فعالیت از وزارت بهداشت باشد پس اگر خواستید که سمپاشی منزل خود را به کسی بسپارید حتما چک کنید طرف حساب شما شرکت سمپاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت باشد. حال اگر بود میرویم سراغ مرحله سوم و آن رزومه کاری شرکت است. و در این بین چه شرکتی بهتر و معتبرتر از شرکت سمپاشی نوید سلامت.

خب حالا از کجا بفهمیم که شرکت به ما یک قیمت پرت نگفته باشد که به جای اینکه یک معامله برد- برد داشته باشید دو سر باخت برای شما باشد.  در لینک زیر همه چیز در این باره آمده است. پس اینجا را کلیک کنید.

حال یک مطلب جالب دیگر: زمانی که با یک شرکت سمپاشی و یا بهتر بگویم با یک شخص سمپاش صحبت میکنید و ضمانت انجام کار میخواهید همه بدون استثنا کار را ضمانت میکنند که مشکل شما حل خواهد شد اما…..

بله اما دارد بارها و بارها پیش آمده که مشتری با شرکت سمپاشی نوید سلامت تماس گرفته است و گفته است که کار سمپاشی منزل خود را به افرادی سپرده است که ادعای ضمانت کار را میکنند ولی زمانی که به دلیل عدم موفقیت  فرد با آنها تماس میگیرد نه تنها کار انجام داده  خود را ضمانت نمیکنند بلکه شماره شما را در بلک لیست قرار میدهند.

برای اطمینان از اینکه شرکتی که میخواهید با آن برای انجام کار سمپاشی منزل  تماس بگیرید بعدا به ضمانت خود متعهد باشد کافی است با یک شماره ناشناس به آنها زنگ بزنید و ادعا کنید که قبلا کار سمپاشی توسط شرکت شما انجام شده و هنوز مشکل حل نشده است. پاسخی که آنها میدهند جواب شماست!

تلفن دفتر تهران: 02126374825

تلفن دفتر اصفهان : 03155587227

همراه اول: 09120791564

همراه دوم : 09217701848

حشره ساس را بهتر بشناسیم؟

ساس حشره ای است که از خون تغذیه میکند و خون انسان را بر هر موجود زنده ای ترجیح میدهد. به طور عادی شاید شما متوجه حضور ساس در منزل خود نباشید  انها را با چشم نبینید  ولی زمانی که ساس شما را میگزد خارش پوست باعث میشود متوجه شوید که مهمان ناخوانده ای دارید.

WHO  معتقد است در صورتی که شما مورد حملات شدید ساس قرارگرفتید حتما به پزشک مراجعه کرده و بستری شوید.

ساس بیشتر در مسافرت ها از مکانی به مکان دیگر منتقل میشود . متاسفانه استفاده خودسرانه از سموم غیر تخصصی باعت ایجاد مقاومت بدن حشره به سم شده و از بین بردن آن را به یک معضل تبدیل میکند.

حشره ساس شب فعال بوده و در روز به ندرت دیده میشود. اگر بدوم جستجو این حشره را در روز میبینید یعنی میزان آلودگی محل بسیار بالاست. حدود 2 ماه طول میکشد تا حشره از تخم بیرون آمده و به بلوغ برسد. و بعد از بلوغ بین 6 ماه تا یکسال زندگی میکند.

چگونه از خانه خود در برابر هجوم ساس محافظت کنیم؟

میدانیم که ساس از جایی دیگر به منزل ما منتقل میشود و همچنین میدانیم این حشره دردرزها و شکاف ها مخفی میشود. اجازه دهید یک مثال ساده بزنم. اگر شما توانستید یک کارت ویزیت و یا کارت بانکی را از جایی عبور دهید قطعا آنجا میتواند یک مخفیگاه عالی برای ساس باشد.

در حال حاضر هتل ها و مسافرخانه ها و مکان هایی که انسان ها در آن جهت استراحت چند شب مراجعه میکنند و بعد میروند بهترین محل برای انتقال ساس هستند. فراموش نکنیم که ناوگان حمل و نقل عمومی مثل هواپیما، قطار، اتوبوس و … هم از این امر مستثنی نیستند.

اقدامات لازم در زمان سمپاشی ساس چیست؟

بارها پیش آمده که یک منزل مسکونی به طور کامل سمپاشی شده است ولی بعد از مدت زمان کوتاهی شاهد بازگشت این حشرات به داخل منزل بوده ایم! علت چیست؟

شاید باور نکنید ولی یکی از بهترین محل ها برای پنهان شدن ساس تا در معرض سم قرار نگیرد کلید و پریز برق میباشد این حشرات از پریز های برق برای فرار از سمپاشی ساس استفاده می‌کنند. بنابراین پوشاندن پریزها و یا سمپاشی پریز در کنترل حشره تاثیر بسزایی دارد.

زمانی که لباس و وسایل شما مورد سمپاشی قرار میگیرد حشره از روی آن فرار کرده و خود را به گوشه ای رسانده و پنهان میشود بنابراین قبل از اینکه از طرف شرکت سمپاشی نوید سلامت برای سمپاشی منزل شما بیایند بهتر است همه وسایل را در کیسه ها و یا نایلون های بزرگ ریخته تا همکاران ما روی آنها سم بریزند.

سپس در کیسه را محکم گره زده و بگذاریم یک هفته بگذرد . سپس پتو، ملحفه، لباس و سایر وسایلی که در تماس مستقیم با انسان قرار دارد را در ماشین لباسشویی ریخته  و با درجه حرارت بالا بشویید و سپس آن را جلوی نور خورشید بیاندازید

برای از بین بردن ساس باید چکار کنیم ؟ 

ساس چگونه از بین می رود ؟ روش از بین بردن ساس چیست ؟ ساس را چگونه نابود کنیم ؟  به عقیده من سمپاشی ساس تنها راه ریشه کنی ساس است .

راه ساده برای از بین بردن ساس چیست ؟ در حال حاضر در ایران هیچ روش ساده  و بی خطر  و سم گیاهی برای از کشتن ساس وجود ندارد.

روش و نحوه  سمپاشی ساس 

  1. سمپاشی ساس در کف اطاقها ، دیوار،کلیه درزها و شکافهای موجوددر منازل ، وسایل منازل با استفاده از سم ساس که در زیر معرفی شده اند .
  2. سمپاشی لوازم خواب تشک ، وسایل پشمی و ابری و وسایل که انسان در آنها استراحت می کند مانند مبلمان و راحتی خصوصا” لوازم خواب بچه ها
  3. مه پاشی و ضد عفونی خوابگاهها با استفاده از سموم از بین برنده ساس

 چه سمی برای ساس خوبه ؟ (سم ساس )

سم پاشی ساس با استفاده از سموم بادوام مثل سمومی که در اینجا آمده است

برای سمپاشی ساس می توان از سموم تدخینی هم استفاده کرد.

کشتن ساس با گودگرد : روش قدیمی مبارزه با ساس  استفاده از گاز گوگرد و سوزاندن گوگرد در محل سربسته و بدون تهویه بوده که حتماً باید خالی از سکنه باشد ولی چون بخار گوگرد روی سطوح باقی می ماند ( عوارض سوزاندن گوگرد ) و برای ساکنین ایجاد خطر و مسمومیت مزمن می کند و همچنین دوده بر روی وسایل باقی می ماند ،

توصیه مهم این است که با توجه به اینکه در چند سال اخیر مشاهده شده ساس به اکثر سموم مقاومت پیدا کرده و روش سمپاشی آن نیز پیچیده است برای ریشه کنی ساس حتماً از  شرکت سمپاشی مجاز  استفاده کنید و هرگز شخصا اقدام به سمپاشی نکنید.

 اقدامات بعد از سمپاشی ساس : بعد از سمپاشی ساس و ترک محل به مدت حداقل دو روز باید ابتدا درب را باز کنید و اگر کولر دارید آن را روشن کنید و پس از 15 دقیقه وارد محل شوید تا گازهای سمی خارج شوند. سپس نسبت به جمع آوری و شتسشوی ملافه ها و تشک و بالش که مواد سمی برا روس آنها پاشیده شده اقدام کنید و اگر فرش ها هم سمپاشی شده حتماً آن را بشویید.

ممکن است طی 14 روز آینده ساس در محل مشاهده شود که به علت مقاومت زیاد ساس به سم ساس و خارج شدن تعدادی از آنها از تخم هایشان است که پس از طی این مدت از بین می روند و جای نگرانی نیست .

دستگاه کشتن ساس : شرکتهای وارد کننده و سازنده دستگاه های التراسونیک مدعی هستند دستگاه قادر به از بین بردن ساس می باشد . این دستگاه های التراسونیک با ایجاد امواج صوتی با فرکانس بالا کار می کنند .

به عقیده نویسنده این دستگاه قادر به کشتن ساس نمی باشد .

 شرکت سمپاشی دیلیت آماده خدمت رسانی به همطنان گرامی در استان های تهران، قم، اصفهان، مرکزی ، آذربایجان شرقی میباشد

همچنین در صورتی که مایل به دریافت سموم از طریق پست در سراسر کشور باشید اینجا را کلیک کنید

سم ساس کش

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن bedbugs.png است

روش استفاده از سم ساس

سم ساس

ابتدا سم مایع را با  آب مخلوط میکنیم ( در صورتی که سم مایع  50 میلی لیتری است آن را با 3 لیتر آب و در صورتی که سم مایع 100 میلی لیتری  است آن را با 5 لیتر آب مخلوط می‌کنیم)  که در نتیجه آن امولوسیونی شیری رنگ به وجود می‌آید .

محلول به دست آمده را در صورتی که سمپاش دارید داخل سمپاش و در صورتی که ندارید آن را داخل هر افشانه ای دیگر مثل شیشه خالی شیشه شور ریخته و در محل های به شرح ذیل اسپری کنید.برای خرید سم ساس کلیک کنید

محل های سمپاشی با سم مایع:

اتاق خواب به طور کامل ( تشک، تخت خواب، پتو، ملحفه، لباس، فرش ، پرده ، موکت، زیر تخت، پشت قرنیز ها، ) دور تا دور هال و پذیرایی و مبلمان ( بخصوص زیر مبل قسمتی که به شکل گونی شکل از زیر مبل جمع شده است )، پشت تابلو ها.

اصولا ساس داخل درزها و شکاف های درب و دیوار، و در قسمت های مختلف تخت خواب ، کمد، دراور، کتابخانه و اسباب و اثاثیه خود را پنهان میکند.

روش استفاده از قرص گازسوز:

قرص گاز سوز

در ابتدا دستور العمل نوشته شده در پشت بسته قرص را مطالعه کنید

هر بسته قرص گازسوز حاوی 4 عدد قرص است. . این قرص ها را در کل فضای خانه و یا محل آلوده پخش کنید.

این روش بهتر است در عملیات مبارزه بعنوان یک عمل تکمیل کننده به کار گرفته شود؛

بعد از اتمام عملیات سم‌پاشی ، پس از بستن درزها، شکاف‌ها، درب‌ها و پنجره‌ها، کانال های کولر و … قرص‌ها را کف زمین و بر روی اجسام غیرقابل اشتعالی مانند قطعاتی از آجر و یا موزائیک قرار دهید؛

 بعد از خارج شدن افراد از محل، با کبریت لبه قرص گازسوز را آتش بزنید؛

قرص گاز سوز به آرامی و بدون ایجاد دود و با شعله آبی کمرنگی که فقط در شب قابل رؤیت است شروع به سوختن نموده و نهایتاً ایجاد گاز می‌نماید؛

پس از ۱۵ دقیقه سوختن، گرد سیاه رنگی از خود برجای می‌گذارد؛

پس از  مدت 8 ساعت، درب‌ها و پنجره‌ها را باز کنید تا تهویه به خوبی انجام  پذیرد؛ برای خرید قرص گازسوز کلیک کنید

نکات ضروری جهت استفاده صحیح از قرص گاز سوز :

تمام لباس‌های آلوده، روبالشی ها و ملحفه‌های آلوده باید شسته شوند؛

 تمام منافذ باید بسته شوند ( دریچه کولر – سوراخ‌ها – شکاف زیر در – منافذ درها و پنجره‌ها و … و با چسب پهن و کیسه‌های زباله )؛

تمامی اعضای خانواده در هنگام گازدهی باید بیرون باشند – گیاهان هم باید خارج شوند؛

مدت زمان گازدهی حداقل ۸ ساعت باشد – ترجیحا روز تعطیل و صبح باشد؛

همه اعضای خانواده در جریان باشند تا عملیات مبارزه با شکست مواجه نشود ( حداکثر همکاری ممکن )؛

مناطقی که بیشتر آلوده هستند، باید بیش از یک قرص گذارده شود. از دورترین محل به در خروجی یکی از قرص‌ها را روشن نموده و سپس خارج شوید؛

بعد از 24ساعت و مراجعه به محل اگر هنوز بوی گاز استشمام شد، به سرعت پنجره‌ها و درها را باز نموده تا گاز خارج شود؛

با مراجعه به لینک زیر نحوه صحیح استفاده از قرص گازسوز را به صورت فیلم آموزشی مشاهده کنید

https://www.aparat.com/v/gMC3v

روش استفاده از پودر ساس

سمپاشی ساس

پودر هایلی ساس در بسته بندی های 10 گرمی در بازار عرضه شده است. کافی است این پودر را در مناطق الوده مثل چهارچوب تخت و یا زیر مبلمان و یا دور قرنیز و… بریزید.

این پودر به شدت برای ساس جذاب است و ساس به سمت آن حرکت و در معرض آن قرار می‌گیرد. تماس بدن حشره با پودر بعد از مدتی آن را از بین میبرد..پودر ساس کش هایلی به صورت خشک مورد استفاده قرار میگیرد .

زمانی که ما میخواهیم این حشره موذی را در محیط های حساس مثل اتاق بیمارستان از بین ببریم و یا همسر شما باردار است و استفاده از سموم عادی برای او خطرناک میباشد و یا کودک شما شیرخوار است بهترین سمی که میتوان توصیه کرد.

در صورتی که از پودر ساس به عنوان یک روش تکمیلی بعد از سمپاشی و گاز دهی استفاده میکنید باید به این نکته توجه داشته باشید که 2 هفته بعد از سمپاشی باید از پودر استفاده شود.برای خرید پودر ساس کلیک کنید

اقدامات لازم بعد از انجام سمپاشی

تا سه روز بعد از سمپاشی بگذارید سم روی وسایل باقی بماند. بعد از 3 روز پتو، ملحفه، لباس و کلا وسایل و منسوجاتی که مستقیم با بدن انسان در تماس است  را در ماشین لباس شویی با درجه حرارت بالا انداخته و پس از شستشو آن را در معرض نور خورشید قرار دهید.

سایر وسایل مثل فرش ، پرده، موکت، مبلمان را بخار شوی بگیرید. ترجیحا تا یکماه شسته نشود که سم حداکثر تاثیر خود را روی آن بگذارد. بعد از آن وسایل را میتوانید شستشو دهید. استفاده مرتب از جاروبرقی برای حذف فیزیکی این حشره تاثیر بسزایی دارد.

محل های تجمع ساس

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی