سمپاشی سوسک – از بین بردن سوسک به زودی غیر ممکن میشود(2019): مطالعاتی که بر روی سوسک ها انجام داده شده نشان می دهد که کشتن سوسک ها تقریبا غیرممکن می شوند زیرا آنها به حشره کش ها مقاوم می شوند.

سوسک ها که به عنوان آفت برای انسان ها شناخته می شوند با انعطاف پذیری خود ما را پریشان خواهند کرد. با توجه به یک مطالعه جدید، این موجودات ناخوشایند ممکن است حتی انعطاف پذیر تر از آنچه قبلا تصور می شد بشوند.

محققان دانشگاه پردو متوجه شدند سوسک های آلمانی که شایع ترین گونه های سوسک در جهان هستند، به طور فزاینده ای در برابر همه حشره کش ها مقاومت می کنند.

سمپاشی سوسک – از بین بردن سوسک به زودی غیر ممکن میشود(2019)

حشره کش ها اغلب برای مبارزه با این مهمان های ناخوانده غیرمعمول مورد استفاده قرار می گیرند، اما پس از آزمایش انواع مختلف حشره کش دانشمندان متوجه شدند که سوسک ها می توانند در مقابل حشره کش ها مقاوم شوند. بچه سوسک‌هایی که از حشره‌کش‌های شیمیایی جان سالم به در می‌برند در طول زمان نسبت به این سم ایمنی بیشتری پیدا می‌کنند. وجود تعداد زیادی از حسگرهای شیمیایی در این نوع سوسک‌ها، آنها را قادر می‌سازد تا در تمام قاره‌ها به جز قطب جنوب گسترش یابند. در حال حاضر دانشمندان دریافتند که نسل جدید سوسک‌های آلمانی با ایمنی به سمومی که تاکنون حتی با آن مواجه نشده‌اند، متولد می‌شوند.

سمپاشی سوسک - از بین بردن سوسک به زودی غیر ممکن میشود(2019)

شرکت سمپاشی نوید سلامت

دفتر تهران : ۰۲۱۷۷۶۸۱۳۳۰

دفتر اصفهان : ۰۳۱۵۵۵۸۲۲۲۷

دفتر کاشان : ۰۳۱۵۵۵۸۲۲۲۷۷

همراه ۱: ۰۹۱۲۰۷۹۱۵۶۴

همراه ۲ :۰۹۲۱۷۷۰۱۸۴۸

کلونی سوسک!

۳ راهکارهای پیشنهادی جهت جلوگیری از رشد و تکثیر سوسک (۲۰۱۹)

۱۱ بیماری شایع که سوسک ها باعث ایجاد آن می‌شوند ( ۲۰۱۹)

سمپاشی سوسک ( سوسری)

استفاده از سوسک در صنعت!

۵ دلیل ترس انسان‌ها از سوسک! (۲۰۱۹

۹۰ درصد صنعت یک کشور توسط سوسک تخریب شد! (۲۰۱۹)

۳ خودرو بخاطر کشتن سوسک به آتش کشیده شد! ( ۲۰۱۹ )

کمک سوسک ها به دانشمندان ناسا ( ۲۰۱۹)!

۸ روش طبیعی برای پاکسازی همیشگی سوسک از منزل شما (۲۰۱۹)

۵ دلیل که دیگر از «سوسک حمام» متنفر نباشید! (۲۰۱۹)

۲۰ واقعیت غیر قابل باور در مورد سوسک ها ( ۲۰۱۹ )

سمپاشی سوسک – از بین بردن سوسک به زودی غیر ممکن میشود(2019)- سمپاشی سوسک – از بین بردن سوسک به زودی غیر ممکن میشود(2019)- سمپاشی سوسک – از بین بردن سوسک به زودی غیر ممکن میشود(2019)- سمپاشی سوسک – از بین بردن سوسک به زودی غیر ممکن میشود(2019)-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *