آموزش وردپرس
سمپاش مراکز خرید

سمپاشی مراکز خرید

سمپاشی مراکز خرید

برای سمپاشی مراکز خرید از کجا کمک بگیریم؟

برای اینکه فروش خوبی داشته باشید بدون شک رضایت مشتری حرف اول را میزند. فکر کنید در حال فروش لباس و کفش ویا هر چیز دیگری به مشتری خود هستید و به یکباره یک سوسک از کنار مغازه مغرورانه قدم برداشته و به سمت مشتری شما بیایید. خدا نکنه که مشتری هم خانم باشد. .

جهت حذف حشرات و جوندگان شرکت سمپاشی نوید سلامت برای مراکز خرید برنامه ویژه ای دارد. ما با یک بازرسی جامع در محل شروع بکار میکنیم و راه حل های علمی ارائه میدهیم که نتایج موثری را ارائه میدهند.

شرکت سمپاشی نوید سلامت خود را موظف میداند که در یک برنامه جامع کنترل حشرات و جوندگان این موجوادت که بیشتر شامل موش ، مگس، مارمولک و یا حتی پرندگان میباشد را از محل کار شما حذف کند. از بین حشرات پروازی مگس ها فوق العاده آلوده هستند و قادرند بیش از نیم میلیون میکروارگانیسم را روی پاها و بدن خود حمل کنند.

سمپاشی مراک زخرید

بنابراین آنها به راحتی میتوانند ضمن ایجاد محیطی مشمئز کننده برای مشتریان شما با انتقال بیماری به آنها بر تجربه خریداران شما تاثیر منفی بگذارند.

امروزه با وجود ویروس کرونا دیگر مردم حتی جرات خرید خود را نیز از دست داده اند ولی فقط کافی است مردم بدانند که مرکز خرید شما با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی مرتب به این دغدغه مردم بها داده است تا هجوم مشتریان را در محیطی عاری از ویروس کرونا شاهد باشید.

شرکت سمپاشی نویید سلامت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه اقدام برای سلامت و بهداشت جامعه در خدمت شماست. فقط کافی است گوشی تلفن خود را برداشته و با شماره ذیل تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره بگیرید.

سمپاشی مراکز خرید

سمپاشی مراکز خرید

سمپاشی مراکز خرید

جهت خرید سم بر روی لینک مقابل کلیک کنیدhttp://eimenshop.ir

تماس با ما

فروشگاه

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی