آموزش وردپرس

سمپاشی منازل در قم

تماس با ما

سمپاشی منازل در قم توسط شرکت سمپاشی نوید سلامت

آیا میدانید شرکت سمپاشی نوید سلامت دارای نمایندگی جهت سمپاشی منازل در قم میباشد.شاید سخت باشد ولی حشرات موذی علی رغم جثه کوچک شان قادرند آرامش را از یک خانواده بگیرند. از موریانه گرفته که خرابی منزل شما را هدف گرفته تا سوسک و مورچه که دست بردار مواد غذایی داخل منزل شما نیست!

دفتر مرکزی شرکت سمپاشی نوید سلامت در تهران قراردارد ولی این شرکت در قم دارای نمایندگی میباشد. در صورتی که قصد سمپاشی منزل یا محیط کار خود را دارید کافی است با شماره زیر تماس بگیرید تا همکاران ما با هماهنگی با دفتر قم در کوتاه ترین زمان ممکن در خدمت شما باشند.

جالبه بدونید که خیلی از حشرات با چشم غیر مسلح حتی دیده هم نمیشوند اما آثاری که به جا میگذارند کمتر از درگیری با یک حیوان وحشی جنگلی نیست. به عنوان مثال مایت نوعی کنه هست که بدون اینکه دیده شود در زیر پوست شما تونل حفر میکند و انجا را به محلی برای زندگی خود تبدیل میکند. شما آن را نمیبینید اما خارش پوست ول کن شما نیست. داروهای ضدحساسیبی اثر ند. خوش شانس باشید که متوجه شوید علت خارش پوست شما حساسیت نیست بلکه حشره ای است که پوست شما را محل زندگی خود کرده است.

سمپاشی منازل در قم

برای از بین بردن حشرات در گذشته از روش های سنتی استفاده میشد که هنوزم کاربرد دارد اما واقعیت این است که دنیای حشرات به قدری پیچیده است که دیگر چاره ای جز سمپاشی باقی نمی ماند. شرکت سمپاشی نوید سلامت با گرفتن مجوز از وزارت بهداشت اماده خدمت رسانی به شما در راستای از بین بردن حشرات و جوندگان موذی میباشد

سمپاشی منازل در قم

اما وقتی تصمیم به سمپاشی ساختمان می‌گیریم چطور باید یک شرکت سمپاشی معتبر پیدا کنیم؟ برای سمپاشی سوسک و مورچه از کدام سم استفاده کنیم؟ بهترین شرکت سمپاشی منازل برای موش در کیست؟ برای سمپاشی منازل برای سوسک از چه کسی کمک بگیریم؟ بهترین سمپاش مسکونی در قم کدام شرکت است؟ بهترین شرکت سمپاشی منازل در قم کجاست؟

 

از کجا بفهمیم که منزل ما در قم نیاز به سمپاشی دارد؟

اگر خواسته باشیم مدت زمانی که ما درگیر حشرات مختلف هستیم را دسته بندی کنیم به یک نتیجه مشخص میرسیم.

حشرات فصلی

حشرات دایمی

برخی حشرات مثل مگس و پشه فصلی هستند و برخی دیگر مثل سوسک همیشه هستند. حشرات چه فصلی باشند چه دایمی برای انسان مضر هستند و باید از بین بروند اما انکه میزان آلودگی باید به چه حد برسد تا نیاز به سمپاشی منزل باشد موضوعی است که باید آن را با کارشناسان شرکت سمپاشی نوید سلامت درمیان گذارید.

  • هنگامی‌که قصد نظافت منزل یا خانه‌تکانی داریم و برای جلوگیری از هجوم حشرات نیاز به سمپاشی داریم.
  • هنگامی‌که حضور حشراتی مانند موریانه و بید را در بدنه وسایل چوبی احساس کنیم و نیاز به سمپاشی موریانه و بید داشته باشیم
  • هنگامی‌که در خانه یا اطراف آن حیواناتی مانند موش، مار و هزارپا مشاهده شود و تصمیم به سمپاشی برای موش و جانوران موذی بگیرید.
  • زمانی که بخواهیم کابینت‌ها، پارکت لمینت کف و محصولات چوبی و MDF را سمپاشی سوسک ریز کنیم.
  • زمانی‌که سیستم فاضلاب، چاه فاضلاب، انبار و سرویس‌های بهداشتی نیاز به سمپاشی سوسک حمام داشته باشد.
  • زمانی که برای محیط‌های اداری، بیمارستان، رستوران و آشپزخانه نیاز به سمپاشی دفع حشرات داریم.

خدمات سمپاشی منازل را از شرکت سمپاشی نوید سلامت چگونه دریافت کنم ؟

هر زمان که اراده کنید به وسیله کلیک بر روی آیکون پشتیبانی آنلاین در گوشه سمت راست سایت ما میتوانید با همکاران و کارشناسان ما برای مشاوره تماس بگیرید

دفتر مرکزی شرکت سمپاشی نوید سلامت در تهران بوده و در قم دارای نمایندگی میباشد

سمپاشی منازل در قم.سمپاشی منازل در قم.سمپاشی منازل در قم.سمپاشی منازل در قم.

فروشگاه سموم

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی

10 راه برای دفاع از کنترل آفات خانگی

به طور کلی، خانه پناهگاه شخصی است. بنابراین، عاری از آفت نگه داشتن آن باید از قبل اندیشیده شود – نه یک فکر بعدی. زیرا در مورد آفات، همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. اغلب اوقات، پیشگیری از آفات خسته کننده است و به نابودگرهای حرفه ای نیاز دارد تا کارهای گسترده “اشکال زدایی” را انجام دهند. چیزی که کار را پیچیده تر می کند این است که به محض اینکه آنها را کشف کردیم، در حال حاضر در مرحله مرگبار است. فقط چند نشانه وجود دارد، اگر نگوییم هیچکدام، از هجوم ها که رخ می دهد، به همین دلیل است که ما تمایل به نادیده گرفتن آن داریم.

 

برای حفظ خانه خود به عنوان یک پناهگاه، این 10 اقدام ساده را برای جلوگیری از حمله آفات به خانه خود دنبال کنید:

 

مرتب جارو بزنید و تمیز کنید

جارو کردن خانه را از آلودگی، بقایای مواد غذایی و سلول های مرده پوستی که روی زمین افتاده اند پاک می کند. در حالی که به ظاهر غیر اشتها آور است، این مخلوط خوشمزه برای آفات است. در واقع، سوسک‌ها حتی از ناخن‌های پای انسان نیز تغذیه می‌کنند! گاهی اوقات، باقی مانده یا لکه سرسخت نشت باید با آب و مواد شوینده پاک شود – به همین دلیل است که تمیز کردن نیز مهم است.

 

خانه را مرتب بسته بندی کنید

به زبان ساده، خانه مرتب، خانه ای بدون آفت است. بهم ریختگی به عنوان پناهگاه تاریک و امن برای آفات برای پنهان شدن از شما عمل می کند. احتیاط: همچنین به نقطه کوری برای شما تبدیل می شود که دشمنان آفت مزاحم خود را تشخیص دهید!

 

 

تمام لوله های نشتی را تعمیر کنید

جدا از منابع غذا و سرپناه، منابع آب نیز باید از شر آنها خلاص شوند. لوله های نشتی – به خصوص لوله های زیر سینک آشپزخانه یا حمام شما – منبع اصلی آب برای آفات هستند. چند مورد از رایج ترین آفاتی که از محیط مرطوب و وحشی لذت می برند عبارتند از موریانه ها، مورچه ها، سوسک ها، موش ها و حتی مارها. مطمئن شوید که آنها را تعمیر کنید و به طور فعال هرگونه فرسایش یا نشتی را کنترل کنید.

 

استخرهای آب راکد شفاف

همانطور که تا به حال همه ما باید بدانیم، آب راکد به پشه های ناقل بیماری اجازه تولید مثل می دهد. این ترسناک‌های کوچک پرواز می‌توانند در آب راکد به کوچکی یک سکه 20 سنتی رشد کنند. همه سطل ها را برگردانید تا از جمع شدن آب جلوگیری کنید و به طور مرتب آب را از سینی گل و گلدان پاک کنید. توجه داشته باشید که لبه‌های زیرین برخی سطل‌ها هنوز هم می‌توانند آب را جمع‌آوری کنند، بنابراین حتماً آن را نیز پاک کنید.

 

 

تمام شکاف ها و سوراخ ها را ببندید

شکاف ها و سوراخ های بزرگتر، وقتی به بیرون متصل می شوند، نقاط ورود آفات را فراهم می کنند. حتی اگر به هم متصل نباشند، همچنان به عنوان مکان های عالی برای پرورش بدون مزاحمت عمل می کنند. حتی کوچکترین شکاف ها می توانند ورودی های احتمالی برای این آفات ایجاد کنند که قادر به فشردن هستند. مورچه ها، سوسک ها، ساس ها و حتی موش هایی که فقط 1 سانتی متر برای ورود نیاز دارند! بنابراین تمام شکاف ها و شکاف هایی که می توانید پیدا کنید را ببندید. شما می توانید این کار را با نصب ابزارهای عایق خانه در زیر درب انجام دهید، از یک درزگیر برای آب بندی هرگونه درز یا گچ و وصله سوراخ روی دیوارها و بتن استفاده کنید.

 

 

طعمه هایی را برای از بین بردن آفات تنظیم کنید

گاهی اوقات، باید یک رویکرد فعال در برابر آفات اتخاذ شود. محلول های طعمه DIY را می توان از فروشگاه سخت افزار محلی خریداری کرد و در نزدیکی مکان های مشکوک برای پرورش مورچه ها و سوسک ها قرار داد یا از روش سریع با اسپری مستقیم روی آنها استفاده کرد. اگرچه ممکن است گاهی اوقات موثر باشند، اما این راه حل های خانگی فقط درمان های کوتاه مدتی هستند که فقط از آفات جلوگیری می کنند، اما علت اصلی را به طور کامل از بین نمی برند. هنوز هم بهتر است از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید.

 

سطل زباله

وقتی صحبت از آفات می شود، تراش را هرگز نباید ساده انگاشت. روی یک سطل بادوام با درب محکم سرمایه گذاری کنید تا بوی زباله به طور موثری مهار شود. یک سطل خوب همچنین هرگونه نشتی را به حداقل می‌رساند، مخصوصاً زمانی که به طور تصادفی واژگون می‌شود و مهمتر از آن، برای جلوگیری از ورود آفات به داخل سطل برای حذف منبع غذایی خود. زباله ها و زباله ها برای سوسک ها جذاب هستند. اما یک سطل خوب فقط مرحله 1 است. مرحله 2 شامل بیرون آوردن منظم زباله ها است. با پاکسازی مکرر آن، سطل به مکانی کمتر جذاب برای تجمع آفات تبدیل می شود.

 

 

مواد غذایی را به درستی ذخیره کنید

مانند سطل زباله، ظروف غذا – خوب – حاوی مواد غذایی هستند که برای آفات بسیار جذاب است. به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری روی ظروف بادوام و ضد هوا بسیار مهم است، حتی اگر این ظروف در نهایت در یخچال قرار گیرند. به ویژه، برای غذاهایی مانند غلات، جو، میوه ها یا مواد قندی که مورچه ها، سوسک ها را جذب می کنند، حتما آنها را دور از دسترس قرار دهید. حتی برای ظروف با کیفیت خوب، جوندگان از پلاستیک و حتی آلومینیوم می جوند! بنابراین، ابزارهای ذخیره سازی با کیفیت را انتخاب کنید.

 

 

صفحه نمایش پشه را نصب کنید

به عنوان یکی از ساده‌ترین و در عین حال مؤثرترین ابزارهای کنترل آفات، صفحه‌نمایش پشه‌های فروتن، موزی‌ها را بدون اینکه هوای تازه را از پناهگاه شما دریغ کنند، حفظ می‌کند. ممکن است برای نصب پرده مهر و موم هزینه زیادی داشته باشد، با این حال، کنترل پشه های داخلی را می توان با تحت کنترل نگه داشتن جمعیت پشه های بالغ با قرار دادن تله های داخلی به عنوان مثال اعمال کرد.

 

ملافه های خود را مرتب بشویید

شناخته شده است که ساس برای مدت زمان طولانی، حتی گاهی تا 2 سال، بدون غذای خون زنده می ماند. از آنجایی که آنها بیشتر وقت خود را صرف مخفی کردن میزبانان نزدیک (معمولاً انسان) می کنند، تمیز کردن منظم ملحفه ها، پتوها و روبالشی های شما مفید است. بنابراین انجام این کار احتمال هجوم ساس را مختل می کند.

 

چه زمانی باید خدمات کنترل آفات را شروع کنید؟

به عنوان متخصص پیشرو مدیریت آفات، ما درگیر شدن در خدمات کنترل آفات را به عنوان اولین گام حفاظتی توصیه می کنیم. این شامل انجام بازرسی خانه، حکمرانی ما می شود

 

 

 

 

پنج بازرسی کنترل آفات خانگی که باید انجام شود

 

مشکلات آفات زمانی به وجود می آیند که ما در مورد حقایق آفات و علائم آلودگی به آنها آگاهی و آموزش نداشته باشیم. این زمانی اتفاق می افتد که به دلیل عدم بازرسی کنترل آفات، کمتر متوجه علائم بالقوه شده باشیم. شرکت پیشرو کنترل آفات، رنتوکیل پنج چک لیست بازرسی ضروری را که باید برای خانه شما اتخاذ کنید، به اشتراک می گذارد.

 

مشاهده کنید که آیا انتشار بوی غیرعادی وجود دارد

ممکن است غیرمنتظره به نظر برسد اما بو می تواند نشانگر شرایط نامطلوب محیطی باشد که باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال، بوی بد زمانی ایجاد می شود که مواد غذایی یا حتی طیور کپک زده و پوسیده می شوند، معمولاً زمانی که در سطل های زباله ریخته می شوند یا برای مدتی بدون مراقبت رها می شوند. بو همچنین می تواند ناشی از نقص سیستم زهکشی و فاضلاب باشد که باعث ایجاد فشار و نشت می شود. آفات مرده یا هر لاشه دیگری نیز در هنگام تجزیه بوی بدی متصاعد می کنند.

 

آفت شناسی نیز بوهایی را منتشر می کند که ممکن است ما از آن آگاه نباشیم اما نشانگر خوبی از آلودگی آفت است. با بوی شیرین و سنگین در خانه خود به عنوان پخش کننده یا برخی از آن ها اشتباه نکنید. این می تواند نشانه هجوم ساس باشد که بوی شیرین و کپک زدگی تولید می کند که در واقع فرمون آنها است یا در نتیجه مدفوع آنها است. آفت‌ها لکه‌های ادرار را به‌ویژه در گوشه‌های مخفی کابینت‌ها و انبارها بدبو می‌کنند. مدفوع و مدفوع آفات آنها یکی دیگر از شاخص های بو است که نشان دهنده هجوم است.

 

به دنبال وجود مدفوع یا مواد مدفوع باشید

مدفوع یا مدفوع راه های خوبی برای تعیین اینکه آیا مهمانان ناخواسته ای در خانه شما مدفوع می کنند یا خیر هستند. در مورد موادی که شبیه مدفوع هستند، هوشیارتر و مراقب باشید. آفات از گزینه های مختلفی که در خانه شما پیدا می کنند تغذیه می کنند و با هضم و استراحت مدفوع می کنند. در اینجا چند مدفوع وجود دارد که توسط آفات رایج خانگی باقی می ماند:

 

ساس – معمولاً به صورت دسته‌ای از نقاط ریز که به رنگ سیاه تیره یا زنگ زده است.

سوسک ها – رنگ قهوه ای یا سیاه که شبیه دانه های فلفل یا قهوه است

موریانه ها – گلوله های کوچک و بیضی شکل که شبیه ذرات گرد و غبار و شنی است

مارمولک ها – شکل گلوله ای که به رنگ سیاه است با نوک توپ سفید در انتهای آن

موش – به رنگ سیاه یا قهوه ای تیره با دوکی شکل مانند دانه برنج

علائم موریانه معمولاً چندان واضح نیست و با مشاهده هر یک از علائم آلودگی آنها ممکن است هجوم را به تصویر بکشد. بسیار مهم است که به دنبال درمان زودهنگام موریانه باشید تا از خانه خود در برابر حمله احتمالی موریانه که می تواند به خانه آسیب زیادی وارد کند محافظت کنید. از طرف دیگر ساس ها به سرعت پخش می شوند و کنترل ساس در لحظه ای که این علائم مدفوع را مشاهده می کنید بسیار مهم است.

 

لانه های مخفی یا منبع پرورش را جستجو کنید

اولاً، واکنش اولیه در مقابله با ریشه کنی آفت، حمله در اولین نقطه تماس است که در حال حاضر هجوم آفت قابل مشاهده است. ما یک بطری اسپری حشره‌کش می‌آوریم و مستقیماً سوسک‌ها، مورچه‌ها، ساس‌ها را با «تماس کشتن» می‌کشیم، یا هر تعداد تله و طعمه را برای فریب دادن و از بین بردن آنها در اطراف می‌چسبانیم. ثانیاً، برای درمان‌های طبیعی آفات، کلنی آنها را با آب می‌شوییم یا به سادگی آنها را می‌کوبیم و جارو می‌کنیم. با این حال، ما با یک برخورد معمول و آشنا از این آفات مواجه خواهیم شد که به زودی با کلنی یا دسته ای از اعضای دیگر باز می گردند. مهمتر از همه، ما متوجه ظاهر شدن آنها در سایر قسمت های خانه خواهیم شد. بدتر از همه، ما ممکن است در از بین بردن موفقیت آمیز آنها شانس خود را نداشته باشیم و در نتیجه آفات به پایگاه پنهان خود فرار کنند.

 

به طور خلاصه، این چالش ها نتیجه عدم از بین بردن ریشه مشکل آفت با حذف همه لانه ها و مکان های پرورش است. این به آفت اجازه می دهد تا تکثیر شود و به قسمت های بیشتری از خانه، از جمله به سمت بالا و پهلو، گسترش یابد. برای اطمینان از درمان موثر آفات، یک متخصص کنترل آفات را برای مکان یابی لانه های پرورش استخدام کنید.

 

گوشه های گرم، خنک و ساکت را هدف بگیرید

دشمنان آفت مانند انسان هستند و محیط گرم و خنک را دوست دارند، اما مهمتر از آن دنج و آرام هستند که هیچ کس متوجه حضور آنها نمی شود. ما تمایل داریم از این فضاها از نظر خانه داری، شناسایی یا هر نوع نگهداری غافل شویم. برخی از گوشه هایی که به طور بالقوه نقاط کور هستند عبارتند از:

 

اتاق زیر شیروانی و پشت بام

فضاهای کرال و سقف کاذب

پشت لوازم و مبلمان

داخل کابینت و کشو

داخل انباری

در میان بهم ریختگی ها و توده ها

در امتداد درزهای تشک

در داخل شکاف ها، شکاف ها و شکاف ها

در منهول و چربی گیر

در میان چمن و درختچه های سبز

لانه ها و لانه های خوش ساخت

شروع به توجه به این فضاها کنید و مهمتر از آن مکان را تمیز و بدون درهم و برهم نگه دارید. به این ترتیب، نه تنها فرصت‌های پنهان شدن آنها را به حداقل می‌رسانید، بلکه محل را به‌طور مشهودی تمیز نگه می‌دارید تا این آفات مخفی در معرض دید قرار گیرند. همچنین اجازه می دهد تا خانه داری به راحتی انجام شود و از محلول های کنترل آفات به اندازه کافی استفاده شود. علاوه بر این، به عنوان راهی برای جلوگیری از آفات، آن شکاف ها و منافذ را با عایق بندی مناسب ببندید.

 

 

نقطه ای برای تفاوت در چشم انداز ساختاری

از آنجایی که ما هر روز در خانه خود زندگی می کنیم و مشغول کار و تعهد خانوادگی هستیم، تمایل به نادیده گرفتن آن داریم

 

 

 

 

نکات پیشگیرانه برای خانه بدون آفت

 

تمیز نگه داشتن محل و بستن درهای خانه به روی آفات، دانش رایج ریشه کنی آفات در میان اکثر خانه ها است. با این حال، پیشگیری از آفات فقط مربوط به بهداشت نیست، زیرا آلودگی به آفات به دلیل عوامل متعددی رخ می دهد. رنتوکیل نکات رایج پیشگیری از آفات را به اشتراک می گذارد که می توانید آنها را در رژیم تمیز کردن بهاره خود و به ویژه توجه به محل مورد علاقه آفات، یعنی آشپزخانه قرار دهید.

 

نکات پیشگیری از بلاگ اشکال زدایی برای خانه بدون آفت کجا پنهان می شوند

آفات معمولاً کجای خانه را دوست دارند؟

به طور معمول، مکان‌هایی با غذا و آب جایی است که آفات در آن‌ها کمین کرده‌اند، و شناسایی مناطق خاصی در خانه‌تان با این مواد غذایی آسان است. اولاً، آشپزخانه در صدر فهرستی است که هر آفتی به آن علاقه زیادی دارد. از شیرینی‌ها گرفته تا چربی‌ها، بقایای مواد غذایی و خراش‌ها، منابع آب و زباله، غذای فراوانی برای تغذیه آفات وجود دارد. ثانیاً، حمام یکی دیگر از آفات مورد علاقه به دلیل در دسترس بودن آب و رطوبت است. از دوش گرفتن، شستن صورت، لباسشویی یا تمیز کردن حمام، وجود آب اجتناب ناپذیر است. ثالثاً بالکن به دلیل قرار گرفتن گیاهانی که پشه ها را به خود جذب می کند. بدتر از همه، عادات نامناسب آب و آب و هوای مرطوب باعث ایجاد آب شفاف و راکد می شود و در نتیجه باعث تولید مثل پشه می شود. ثالثاً، اتاق خواب ها نیز به دلیل گرمای انسان که آفت هایی مانند ساس جذب می شوند، رها نمی شوند. آنها برای بقا به دنبال میزبان های انسانی برای وعده های غذایی خون هستند. در نهایت، هر بخش از خانه در واقع مناطق بالقوه خطر آفات است، تا زمانی که استانداردهای خانه داری و بهداشتی در جایی که منبع غذایی وجود دارد وجود نداشته باشد. مهمتر از همه، خانه و دکوراسیون ممکن است بر مشکلات آفات تأثیر بگذارد و به اصلاح طراحی خانه برای افزایش تلاش های پیشگیری از آفات کمک می کند.

 

نکات پیشگیری از بلاگ رفع اشکال برای خانه بدون آفت چرا آفات به خانه حمله می کنند

چرا آفات به خانه ها حمله می کنند؟

آفات می توانند در هر زمان و هر مکان رخ دهند، مواقعی وجود دارد که عواملی مانند محیط و موقعیت باعث می شود آفات به طور ناگهانی رخ دهند. در حالی که دلایل اصلی هجوم آفات از عوامل اساسی از جمله خانه داری و رژیم بهداشتی شروع می شود، عوامل مختلفی وجود دارد که ما از آنها آگاه نیستیم.

 

تمیز نکردن رطوبت، سطوح مرطوب و خیس که آفات برای امرار معاش به دنبال آن هستند

باز گذاشتن پنجره‌ها و درها که فرصت‌هایی را برای ورود آفات پروازی فراهم می‌کند

عدم شناسایی و بازرسی خود، اقلام و متعلقات در هنگام بازگشت به خانه

فرسودگی و انحطاط ساختار خانه که اجازه ورود آفات را می دهد

آب و هوای مرطوب که ظرف هایی برای هجوم پشه ایجاد می کند

آب و هوای گرم که چرخه زندگی پشه ها را کوتاه می کند و خطر ابتلا به دنگی را افزایش می دهد

آلودگی متقاطع به ویژه موارد ساس ناشی از جهانی شدن

عدم وجود عایق در اطراف خانه که اجازه ورود آفات خارجی را می دهد

انتخاب مواد و وسایل منزل که آفاتی مانند موریانه را جذب می کند

کنترل آفات به تعویق افتاده و باعث افزایش سطح آلودگی می شود

استفاده از DIY و داروهای خانگی آفات که منبع ریشه را از بین نمی برند

ورود غیر مستقیم به خانه از طریق زیرزمینی که کمتر برای انسان قابل مشاهده است

نکات پیشگیری از بلاگ اشکال زدایی شده برای خانه بدون آفت 6 نکته برای اتخاذ

شش نکته تمیز کردن بهاره برای عاری بودن از آفت

بی نظمی و بی نظمی را از بین ببرید

همه چیزهایی که در خانه های خود ذخیره می کنیم، مکان هایی را برای مخفی شدن جوندگان و سایر آفات فراهم می کند. زیرزمین ها، اتاق های زیر شیروانی و گاراژهایی که اغلب برای مدت طولانی بدون مزاحمت می مانند، از مکان های مورد علاقه آنها هستند. با خلاص شدن از شر وسایلی که دیگر نیاز ندارید، خانه خود را از شلوغی دور نگه دارید. تمام وسایل خود را در ظروف پلاستیکی دربسته نگهداری کنید تا از آفات جلوگیری شود و از وسایل شما محافظت شود.

 

بهم ریختگی به آفات مکان هایی برای پنهان شدن می دهد و تشخیص آنها را دشوار می کند. داشتن وسایل زیاد همچنین می‌تواند تمیز کردن زیر و پشت وسایل را سخت‌تر کند، مکان‌هایی که آفات دوست دارند پنهان شوند و لانه بسازند. این همچنین می تواند کنترل آفات را حتی برای افراد حرفه ای دشوار کند. از بین بردن بی نظمی می تواند به از بین بردن آفات در خانه شما کمک کند.

 

مراقب سیم هات باش

جعبه های برق و سیم کشی مورد علاقه آفاتی است که به دنبال مکانی گرم برای زندگی هستند. جعبه های برق را باز کنید و به دنبال حشرات زنده یا مرده بگردید. قبل از اینکه سیمی را لمس کنید، آسیب دیدگی را بررسی کنید، حتی اگر فکر نمی کنید که شارژی از آن عبور کند. سیم‌های آسیب‌دیده همچنین ممکن است وسایل آسیب‌دیده را اضافه بار کنند و کوتاه کنند. بدتر از همه، سیم های در معرض می توانند بیش از حد گرم شوند و جرقه بزنند، که می تواند منجر به آتش سوزی الکتریکی خطرناک شود.

 

به خصوص جوندگان دوست دارند دندان های خود را روی سیم های برق تیز کنند. آنها اغلب پلاستیک را می جوند – به خصوص پوشش پلاستیکی نرم روی طناب ها – و سیم کشی داخل آن را آشکار می کنند. گاهی اوقات، آنها حتی به خود سیم آسیب می رسانند و جریان الکتریکی را آزاد می کنند. آسیب الکتریکی مربوط به جوندگان به ویژه خطرناک است زیرا اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد. اگر متوجه موارد مشکوک شدید، فوراً به متخصص کنترل آفات خود اطلاع دهید.

 

نکاتی برای تمیز کردن بهاره برای دور نگه داشتن آفات

 

ظافت بهاره اغلب فرصتی برای ایجاد شروعی تازه است، و برای بسیاری از ما، این شامل خلاص شدن از شر درهم و برهمی غیر ضروری و انجام برخی از کارهای خانه است که در سال گذشته به تعویق انداخته ایم. علاوه بر تمیز کردن از نقطه نظر کنترل آفات، تمیز کردن بهاره همچنین زمان. بسیار خوبی برای تمیز کردن خانه، زیباتر کردن گوشه های کسل کننده و شاداب کردن با چشم اندازی با طراوت برای استقبال از سال جدید است. رنتوکیل تمام آنچه را که برای دور نگه داشتن آفات باید بدانید را با نکات مفید تمیز کردن فنری به اشتراک می گذارد.

 

نکاتی برای تمیز کردن بهار وبلاگ رفع اشکال پیشگیری از آفات

چگونه تمیز کردن بهاره می تواند از هجوم جلوگیری کند

آفات عمدتاً برای غذا، آب و سرپناه وارد خانه شما می شوند و وقتی این عوامل به راحتی در خانه شما در دسترس باشد، هدف آسانی برای آفاتی مانند مورچه ها، پشه ها، سوسک ها و جوندگان می شود.

 

این آفات حامل میکروب‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا هستند که می‌توانند در خانه پخش شوند و غذای شما را آلوده کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند به اموال شما آسیب وارد کنند. به عنوان مثال، موش‌ها می‌توانند سیم‌های برق، لباس، مبلمان، بسته‌بندی مواد غذایی و تقریباً هر چیزی را بجوند که با دندان‌های ثنایا خود آن‌ها را بجوند.

 

تمیز کردن فنری به شما امکان می دهد تا آلودگی هایی را که می تواند به بقای آفات کمک کند را حذف کنید. این شامل حذف مقوا و کاغذ ذخیره شده، غذای تاریخ مصرف گذشته، غذای حیوانات خانگی در معرض تماس و غیره است. با این حال، تمیز کردن فنری تنها راه حل برای جلوگیری از ورود آفات به خانه شما نیست. تمیز کردن خانه همچنین به شما امکان می دهد علائم اولیه هجوم احتمالی را بررسی کنید و به هر گونه مشکل خانگی که می تواند پناهگاه آفات را ترویج دهد، رسیدگی کنید. این امر به ویژه برای هجوم موریانه ضروری است که در صورت عدم درمان می تواند باعث آسیب گسترده و پرهزینه شود.

 

نکاتی برای تمیز کردن بهار که آفات را جذب می کند

آفات به چه چیزی جذب می شوند؟

لوله های آسیب دیده و زهکشی های مسدود شده – انسداد در ناودان ها گودال های کوچکی از آب ایجاد می کند که محل پرورش پشه ها و آب برای خروج سایر آفات است. بوی بد و بوی بد آن آفاتی مانند مگس و سوسک را نیز در جستجوی غذا جذب می کند.

گیاهان، شاخه ها و توده های چوبی نزدیک به خانه – بسیاری از آفات روی گیاهان و بوته هایی که نزدیک خانه شما رشد می کنند پناه می گیرند. در عین حال، اغلب از آن به عنوان پل برای دسترسی به فضای داخلی استفاده می کنند.

شکاف ها و شکاف ها – حتی کوچک ترین شکاف ها و شکاف ها بین درها و پنجره ها و چارچوب آنها برای ورود آفات کافی است.

تهویه ضعیف – سوسک ها و موریانه ها عاشق رطوبت بالا در داخل خانه شما هستند. محیطی گرم و مرطوب برای رشد آنها ایجاد می کند. سایر آفات مانند عنکبوت ها و حشرات نیز از محیط مرطوبی برخوردار هستند.

درهم و برهمی – زباله های جمع آوری شده در خارج از خانه، وسایل بازیافتی کثیف، و پشته های روزنامه ها و مجلات قدیمی که در زیرزمین شما انباشته شده اند، همگی مکان های ایده آلی برای اختفای سوسک ها و موش ها هستند.

تجمع کثیفی، گریس و کثیفی – تجمع کثیفی، چربی و کثیفی در سینک ظرفشویی و در مناطقی که غذا می خورید و غذا درست می کنید، حشرات و حشرات، از جمله آفات دیگر، را مدت ها بعد از غذا جذب می کند.

رشد کپک و کپک – کپک و کپک به خودی خود باعث ایجاد چندین مشکل سلامتی مانند محرک ها می شوند، اما بوی آنها همچنین می تواند آفات خاصی از جمله موریانه ها را به خانه شما جذب کند. زیرا نشان دهنده وجود مناطق تاریک، گرم و مرطوب است که می توانند در آن رشد کنند.

نکاتی برای پاکسازی فنری وبلاگ اشکال زدایی شده روش هایی برای دور نگه داشتن آفات

نحوه جلوگیری از هجوم آفات در طی پاکسازی بهاره

قبل از اینکه بتوانید به چیدمان اتاق نشیمن خود فکر کنید، مطمئن شوید که به نقاط بالقوه آفات در خانه خود برخورد کرده اید. در زیر یک راهنمای کامل برای جلوگیری از هجوم آفات آورده شده است.

 

نقاط ورودی را مهر و موم کنید – خانه خود را برای شکاف در امتداد دیوارها، پنجره ها و درها بررسی کنید و آنها را مهر و موم کنید. همین امر در مورد خانه‌هایی که در صفحه‌های پنجره قرار دارند نیز صدق می‌کند – برای دفع آفات، آنها را جایگزین کنید. برای جلوگیری از ورود آفات به خانه خود، مطمئن شوید که ضد عفونی کننده محکمی دارید و صفحه نمایش حشرات را نصب کنید.

مواد غذایی را در ظروف در بسته نگهداری کنید – غذای خود را در یخچال یا در ظروف در بسته نگهداری کنید. اینها شامل غذای حیوان خانگی شما و دانه پرندگان می شود که می توانند به همان اندازه به عنوان وعده غذایی مورچه ها و سایر آفات استفاده شوند.

آب راکد را حذف نکنید – آب راکد را فقط خشک نکنید، منابع آنها را نیز بررسی کنید: زهکشی مسدود شده، شیرآلات نشتی، لوله های آسیب دیده و غیره. اینها رطوبت اضافی ایجاد می کنند که موریانه ها، سوسک ها، حتی موش ها را جذب می کند.

فضای بیرون خود را تمیز و به خوبی نگهداری کنید – هر گونه آب راکد را حذف کنید، شاخه ها و برگ های خود را دور از خانه خود کوتاه کنید، چوب خود را در مناطق خشک، بالای زمین نگهداری کنید و از شر هر چیزی که می تواند آب غیر ضروری را جمع آوری کند خلاص شوید.

 

راه های کاهش هجوم آفات در خانه

استفاده از رطوبت‌گیر را در نظر بگیرید – خانه شما می‌تواند بدون تهویه مناسب مرطوب شود و یک رطوبت‌گیر می‌تواند به حذف این رطوبت اضافی کمک کند که می‌تواند پناهگاهی برای سوسک‌ها، مورچه‌ها و جوندگان باشد.

کمک های حرفه ای را درگیر کنید – مانند تمیز کردن بهاره، تماس با متخصص کنترل آفات نیز باید یک تعهد مادام العمر باشد. علیرغم تمام تلاش شما، هجوم ممکن است رخ دهد و دوباره تکرار شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی