به دامپزشک مراجعه کنید

اسمپاشی کک – چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019): گر حیوان خانگی شما تحت مراقبت برای کنترل کک می باشد، با این شواهد باید بدانید که درمان موفقیت آمیز نبوده است. نظر دامپزشک خود را جویا شوید. شما به محصولی نیاز دارید که کک ها را در هر سنی، از تخم گرفته تا حشره، از بین برده و برای آب و هوای منطقه ی شما مناسب باشد. با استفاده از یک دز حشره کش در هر ماه، خودتان و حیوان خانگی تان را از شر خارش خلاص کنید. اگر در حال حاضر از حشره کش استفاده می کنید، از دامپزشک خود بخواهید تا نوع دیگر آن را به شما معرفی کند. از حشره کش برای تمام حیواناتی که در خانه از آنها نگهداری می کنید استفاده کنید.

جارو برقی را روشن کنید

اگر به ندرت از جاروبرقی استفاده می کنید، کک ها می توانند انگیزه ی شما برای ترک این عادت باشند. جارو کشیدن منظم باعث کاهش تعداد کک ها در فرش،شکاف های موجود در کف های چوبی، پرده هاو پارچه ی مبلمان خواهد شد. مکان تغذیه و استراحت حیوان خانگی تان را حتما جارو بکشید. بلافاصله بعد از اتمام کار، محفظه یا کیف جارو برقی را در سطل زباله ی بیرون خانه خالی کنید تا کک ها قادر به برگشتن به فضای خانه نباشند. فضاهایی را که شما و حیوان خانگی تان بیشتر وقت خود را در آن می گذرانید، مثل پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب ها، هر روز جارو بکشید. می توانید مکان های دیگر را یک بار در هفته جارو کنید. اگر مشکل حضور کک در منزل شدید است، فرش های خود را به خدمات بخارشویی بسپارید. گرمای بخار کک ها را می کشد. اما ممکن است تخم آنها را ازبین نبرد. این تخم ها بعدا به کک تبدیل خواهند شد. پس لازم است  دوباره فرش خود را با بخار بشویید. بهتر است برای موارد حاد از یک متخصص دفع حشرات کمک بگیرید. قبل از اقدام به هر کار، از بی خطر بودن آن برای خود و حیوان خانگی تان مطمئن شوید.

ملحفه ها را در محلول آب داغ و صابون شست و شو دهید

آب داغ و صابون کک را از بین می برد. پس هر هفته رخت خواب گربه یا سگ تان را بشویید. اگر حیوان خانگی تان در تخت شما یا فرزندانتان می خوابد، می بایست رختخواب همه ی افراد خانه را نیز بشویید

شرکت سمپاشی نوید سلامت

دفتر تهران : ۰۲۱۷۷۶۸۱۳۳۰

دفتر اصفهان : 03155587227

دفتر کاشان : 03155587227

همراه ۱: ۰۹۱۲۰۷۹۱۵۶۴

همراه ۲ : ۰۹۲۱۷۷۰۱۸۴۸

از شانه ی کک استفاده کنید

این راه حل هرچند قدیمی به نظر می رسد، اما استفاده از یک شانه کک دندانه ریز میتواند به خروج کک ها از بدن حیوان خانگی تان کمک کند. این کار را بیرون از خانه انجام دهید و اطراف گردن و پایین دم را بیشتر شانه کنید. یک کاسه ی آب داغ و صابون کنار دست خود قرار دهید و با فرو کردن شانه در آن، کک ها را در محلول غرق کنید.استفاده ی منظم از این روش شما را متوجه روند موفقیت آمیز از بین بردن ککها   خواهد کرد.

سمپاشی کک – چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019)

حیوان را حمام کنید

بعد از جارو زدن و شستن ملحفه ها، سگ تان را به حمام ببرید. حمام کردن منظم حیوان به از بین رفتن کک ها کمک می کند. هر نوع صابونی کک ها را می کشد. پس استفاده از صابون کک ضرورت ندارد. اما بهتر است از بی خطر بودن صابونی که برای حیوان خانگی تان استفاده می کنید، مطمئن شوید. بعضی از افراد تمایل دارند که بعد از حمام از روغن های عصاره ای خوشبو روی بدن گربه و یا سگ شان استفاده کنند؛ این کار هم ممکن است به از بین رفتن کک ها کمک کند. اما قبل از انجام این کار باید بدانید که بعضی سگ ها یا گربه به این روغن ها حساسیت دارند: مرکبات، دارچین، میخک، پوست لیمو، گل شمعدانی، درخت چای، اسطوخودوس، لینالول، برگ بو، اکالیپتوس، پونه و سداب. این روغن های عصاره ای، در صورت استفاده ی بسیار کم، خطر کمتری را برای حیوان ایجاد می کنند: گورگیاه، چوب سرو، نعنا، رزماری، و آویشن.

سمپاشی کک - چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019)

سمپاشی کک – چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019)سمپاشی کک – چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019)سمپاشی کک – چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019)سمپاشی کک – چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019)سمپاشی کک – چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019)سمپاشی کک – چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019)سمپاشی کک – چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019)

سمپاشی کک - چگونه از شر کک روی بدن حیوان خانگی خود خلاص شویم؟ (2019)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *