آموزش وردپرس
خانه / فروش سم / سم عقرب دیلیت (120cc)
سم عقرب کش

سم عقرب دیلیت (120cc)

تماس با ما

سم عقرب

کمتر کسی است که عقرب را نشناسد . این موجود به دلیل شکل ترسناک و نیش سمی خطرناکش که در مواقعی باعث مرگ انسان ها شده است به شهرت رسیده است.

امروزه یک دلیل دیگر هم برای شهرت این موجود ایجاد شده است و آن زهر گران آن است که باعث شده است تا سوداگران به طمع فروش این زهر گران قیمت به حدی کمر به نابودی آن بزنند که گروه های حامی محیط زیست را به شدت نگران کرده است. این افراد به دل کویر میزنند و بیرحمانه به شکار این موجود میپردازند.

زهر عقرب حاوی پروتئین هایی است که می تواند برای درمان بیماری های از جمله روماتیسم مفصلی (آرتریت روماتوئید)، بیماری های التهاب روده و بیماری اسکلروز متعدد استفاده شود.

سم عقرب
سم عقرب

این بیماری ها که بسیاری از افراد را به ستوه آورده اند، می توانند حداقل تا حدودی با این موجودات ترسناک درمان شود.معمولا مردم به دلايل قابل توجيهی عقرب ها را دوست ندارند. عقرب ها شکل ترسناکی دارند و از سوی دیگر، نیش آنها زهرآگین و کشنده است؛ هر چند می توان گفت، درباره خطرناک بودن نیش عقرب، همواره مبالغاتی صورت گرفته است، زیرا از میان هزاران نوع عقرب فقط زهر ۲۵ نوع عقرب قادر به کشتن انسان است.

با توجه به این حقیقت هر گالن زهر عقرب ۳۹ میلیون دلار قیمت دارد و از این روی زهر عقرب در زمره گرانترین مایعات دنیا قرار می گیرد.دستاوردهای نظری و تجربی دانشمندان ثابت می کند که زهر عقرب داروی اثربخشی در زمینه پزشکی و درمان بیماری ها به شمار می رود. به همین دلیل تولید و فروش زهر عقرب به روش مناسبی برای تولید ثروت و کسب درآمد برای برخی افراد تبدیل شده است.

البته عقرب زمانی که خود را در خطر میبیند فرار را بر قرار ترجیح میدهد ولی در صورتی که احساس خطر کند و دیگر راهی برای فرار نداشته باشد از نیش خود استفاده میکند.

تا زمانی که عقرب در کویر است و زندگی عادی خود را ادامه میدهد ما کاری به آنها نداریم ولی برخی مواقع به هر دلیلی ممکن است این موجود سر از خانه های ما درآورد و سلامت ما و خانواده ما را به شدت به خطر بیاندازد.در اینگونه مواقع شرکت سمپاشی نوید سلامت دست بکار میشود و شما میتوانید روی ما حساب کنید.

یکی از سمومی که به شکل اختصاصی برای از بین بردن عقرب مورد استفاده قرار میگیرد سم اسکورپین است این سم عقرب بیش از آنکه خاصیت کشندگی برای عقرب داشته باشد خاصیت دور کنندگی دارد . سم عقرب اسکورپین بوی تلخ و تندی برای عقرب دارد که آن را از محیطی که از این سم عقرب استفاده شده است فرار ی میدهد.

مقاوم بودن اسکورپین به آب باران آن را از سایر سموم عقرب کش متمایز کرده است. بد نیست بدانیم که عقرب نسبت به اشعه رادیو اکتیو مقاوم است و تنها موجودی است که میتواند از انفجار هسته ای جان سالم به درد ببرد.

این حشره شب فعال بوده و روزها به استراحت میپردازد. این موجود از اواسط تابستان تا اواسط پاییز تولید مثل میکند و بسته به نوع آن از 5 تا 90 نوزاد زایمان میکند. البته عقرب مادر جهت تغذیه خود چند تا از بچه ها را زایمان میکند.

روش مصرف

جهت استفاده از سم عقرب اسکورپین در مرحله اول آن را در ناحیه خارجی ساختمان و درقسمت فنداسیون دیوارهای خارجی سمپاشی کنید، تا در همان ابتدای کار یک دیوار دفاعی محکم در برابر هجوم عقرب ها به داخل ساختمان ایجاد کرده باشید.
برای استفاده از این سم عقرب در نواحی داخلی، آن را در امتداد فوندانسیون دیوارها، ستون ناحیه پشت مبلمان و کمدها و هر مکان دیگری که می تواند محل مناسبی جهت لانه گزینی یا پنهان شدن عقرب محسوب شود،اسپری نمائید،سم مزبور را در تمامی نواحی احاطه کننده منزل مانند کنار دیوارهای حیاط سمپاشی نموده و سپس در امتداد مرز بین چمن ها و علوفه یا کودهای گیاهی یا کف حیاط اعمال کنید.
مراقب باشید سم به گیاهان به طور مستقیم برخورد نکند زیرا باعث خشک شدن گیاه میشود. سم نابودکننده عقرب اسکورپین را می توان در ناحیه اطراف بوته ها، درختچه ها، گیاهان و حتی دریچه های سیستم تهویه مطبوع نیز به کار برد. این سم در شیشه های 120 سی سی تهیه شده است هر شیشه سم قابلیت حل شدن در 3 لیتر آب را دارد .
محلول به دست آمده رنگ سفید شیری به خود میگیرد و شما میتوانید طبق دستور العمل بالا از آن استفاده کنید.

فروشگاه سموم

ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی ما

https://www.youtube.com/@user-lg4cr7di5q
https://www.instagram.com/sampashi_co/
https://x.com/Sampashi_co
https://linkedin.com/in/navidsalamat
https://t.me/sampashi_navidsalamat
www.aparat.com/navidsalamat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی