آموزش وردپرس
خانه / سمپاشی کرونا / ضدعفونی صحیح علیه کرونا ویروس

ضدعفونی صحیح علیه کرونا ویروس

تماس با ما

دستم پوست پوست شده. دیگه از ضدعفونی دستم خسته شده!

جمله ای آشنا که الان که تب و تاب ترس اولیه کرونا فروکش کرده ولی همچنان کرونا میتازد زیاد به گوشمان میخورد. ویروس کرونا همچنان پرقدرت قربانی میگیرد و مردم دیگر از اینکه هر روز ماسک بزنند و ارز مواد ضدعفونی کننده استفاده کنند خسته شده اند. دیگر اگر کرونا هم نگیری موادی که در ضدعفونی کننده ها قرار گرفته اگر پوست از سرتان نکنده باشد قطعا پوست دستتان را کنده. اگزما پوستی بیمارس شایع این روزهای زندگی ما.

انواع محلول های ضدعفونی دست

به طور کلی محلول های ضد عفونی که به شکل روتین تو بازار میبینیم و زیاد استفاده میشود به 3 قسمت تقسیم شده اند

  • محلول ضد عفونی کننده پایه الکل
  • محلول ضدعفونی کننده پایه کلر
  • محلول ضدعفونی کننده با ترکیبات آمونیوم 4تایی

کاربرد های انواع محلول های ضد عفونی کننده

محلول های ضد عفونی کننده پایه الکل بیشتر جهت ضدعفونی دست استفاده میشود. الکل 70% قادر به از بین بردن 99.9 درصد از انواع میکروارگانیسم ها میباشد. دست بافت زنده است برای همین الکل بهترین گزینه برای ضدعفونی آن میباشد.

محلول های ضدعفونی کننده پایه کلر بیشتر برای ضدعفونی کردن سطوح به کار میرود. همان وایتکس ساده یک محلول ضدعفونی کننده پایه کلر و قوی میباشد. . انولیت یک برند ضدعفونی کننده هاست که اکنون در بازار موجود است که یک محلول پایه کلر میباشد که وابسته به درصد ترکیب آن با آب برای دست و سطوح کاربرد دارد. یکی از ویژگی های منفی محلول های پایه کلر خاصیت خورندگی و رنگبری آنهاست. بارها اتفاق افتاده که در حین ضدعفونی محل با آب ژاول لباس های افراد از بین رفته است.

ترکیبات آمونیوم 4 تایی جز بهترین و قوی ترین ضد عفونی کننده ها میباشد. نه خاصیت رنگبری دارد و نه با پوست دست ناسازگار. عالیه ولی…….. گران

ر واقع چون معلوم نیست چه مدت مجبوریم با کرونا بجنگیم باید بتوانیم همچنان به ضدعفونی دست‌ها، بدن، لوازم شخصی، محیط کار و بخش‌های مختلف خانه ادامه دهیم. ضدعفونی قواعدی دارد که باید رعایت شود و البته بدترین اشتباهی که ممکن است، رخ دهد استفاده بیش‌ از اندازه و بدون ملاحظه از مواد ضدعفونی است

ضدعفونی منزل و محل کار ما توسط شرکت سمپاشی نوید سلامت

فروشگاه سموم

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی