آموزش وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / معرفی شرکت سمپاشی دیلیت

معرفی شرکت سمپاشی دیلیت

تماس با ما

معرفی شرکت سمپاشی دیلیت:باعنایت به اهمیت تامین بهداشت در اماکن عمومی و خصوصی و با توجه به آلودگی ها و بیماری های ناشی از وجود حشرات و جانوران موذی و لزوم کنترل محیط زیست و پاکسازی مراکزی مانند هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها، منازل مسکونی و دیگر مکان ها شرکت سمپاشی نوید سلامت با برند Delete با استفاده از ابزار و سموم جدید و از سوی دیگر با در اختیار داشتن پرسنل کارآمد و متخصص در زمینه مبارزه با حشرات و جوندگان موذی  و همچین دارای مجوز فعالیت از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از سال  ۹۴ فعالیت خود را آغاز نمود . سابقه و مشتریان این شرکت نشان از کیفیت بالای کار و خدمت رسانی توسط آن دارد.این شرکت با شماره ثبت ۵۱۰۹ و دارای پروانه مبارزه با حشرات و جوندگان موذی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای بهداشت و ارتقای جامعه قدم برداشته وجهت جلوگیری از هرگونه آلودگی باکتریایی و یا انگلی و یا ویروسی حاصله از این قبیل حشرات که باعث انواع بیماری های حاد و مزمن در جامعه می گردد،ایفای نقش کرده و امید بر آن داریم که بتوانیم برای هم میهنان عزیزمان خدمتی کرده باشیم.

شرکت سمپاشی Delete دارای نمایندگی در تهران، قم، اصفهان و کاشان می‌باشد.

معرفی شرکت سمپاشی دیلیت

معرفی شرکت سمپاشی دیلیت

  • اهداف  شرکت سمپاشی نوید سلامت :

    1. حفظ آرامش و امنیت مشتریان

    خدمات سمپاشی نوید سلامت با شعار ” با آرامش زندگی کن” با هدف حفظ آرامش خانواده شما قدم در این راه گذاشته است.

    1. بهبود سلامت و بهداشت مشتریان

    همواره در تمام طول تاریخ سلامتی به عنوان اولویت اول و اساسی مطرح بوده است وجود حشرات و جوندگان موذی در منزل و محل کار شما قبل از هر چیز سلامتی شما را به خطر می‌اندازد. به عنوان مثال بر اساس تحقیقات محققان فقط سوسک میتواند بیش از ۱۰ نوع بیماری را منتقل کند.

    1. حفظ امنیت مالی

    آسیب هایی که حشرات و جوندگان موذی میتوانند ایجاد کنند تنها محدود به از بین بردن آرامش و سلامت نمیشود. این موجودات قادرند ضرر های مالی سنگینی به شما وارد کنند به عنوان مثال جویدن کابل های برق شرکت ها و کارخانه ها توسط موش و از کار افتادن خط تولید که باعث شده بارها ضررهای مالی هنگفتی به کارخانه ها وارد شود.

    1. حفظ اعتبار کاری مشتریان

    فقط کافی است در یک رستوران و یا کافی شاپ  یا سفره خانه یا هتل  شما سوسک ببینید. دیگر پاتونا اونجا میگذارید . خیلی مواقع یک شرکت، رستوران فقط و فقط به خاطر موجود یک حشره در محل یا غذای خود اعتبار چندین و چند ساله خود را از دست داده است.

معرفی شرکت سمپاشی دیلیت.معرفی شرکت سمپاشی دیلیت.معرفی شرکت سمپاشی دیلیت.معرفی شرکت سمپاشی دیلیت.معرفی شرکت سمپاشی دیلیت.معرفی شرکت سمپاشی دیلیت.معرفی شرکت سمپاشی دیلیت.معرفی شرکت سمپاشی دیلیت.معرفی شرکت سمپاشی دیلیت.

فروشگاه سموم

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی