آموزش وردپرس
خانه / سمپاشی موش / کرونا و حمله موش ها به خانه‌ها ؟!

کرونا و حمله موش ها به خانه‌ها ؟!

کرونا و موش

ویروس کرونا ویروسی کشنده که شاید فقط گرفتن جان آدم ها نیست که از عهده این ویروس برآمده است بلکه تمام زندگی افرادی که حتی گرفتار کرونا نیز نشده اند به شدت تحت تاثیر آن قرار گرفته است. از تعطیلی کسب و کارها و ضرر های اقتصادی سنگین آن گرفته تا به تعطیلی کشاندن مدارس و مراکز آموزشی ، همه و همه به یک ویروس کوچک ختم میشود. کرونا!

ولی مشکل اینجاست که تمام اینها قابل پیش بینی هست اما چیزی که باورش سخته اینه که بعد از زمان شیوع کرونا شاهد هجوم گسترده موش ها به خانه ها هستیم!

در بعضی از کشور ها مثل بلغارستان این موضوع به حدی آشکار است که شهرداری ها دست به کار شده اند و برای کنترل حضور این جونده به خانه ها گروه هایی ویژه از متخصصین را سازماندهی کردند تا جلوی ورود موش را گرفته و یا آنها را معدوم کنند

این مسئله حتی در کشور ما نیز دیده میشود. دلیل آن نیز آمار رسمی منتشر شده از طرف مراکز دولتی نیست بلکه تماس های مکرر هموطنان با شرکت سمپاشی نوید سلامت هست که درخواست حضور در محل و کنترل این جونده را دارند

ا این حال، هجوم موش‌ها می‌تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد. با بسته شدن رستوران‌ها و مراکز تفریحی که به طور بالقوه تولید کننده پسماند مواد غذایی برای موش‌ها و موجودات دیگر بودند، این جانوران موذی به خانه‌ها و مناطق مسکونی هجوم آورده‌اند. توقف برنامه مبارزه با جانوران موذی، باعث خارج شدن این موجودات از لانه‌های خود و جولان آن‌ها در سطح شهر شده است.

بهرحال هنوز دلیل قانع کننده ای در مورد این افزایش حضور موش در منازل مسکونی ارایه نشده است. شرکت سمپاشی نوید سلامت آمادگی خود را برای مهار و کنترل موش در سراسر کشور اعلام میدارد. در صورتی که در منزل خود موش دیدید فقط کافی است با این شماره ها تماس بگیرید.

سمپاشی حشرات و جوندگان توسط شرکت سمپاشی نوید سلامت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی