سمپاشی خوابگاه

سمپاشی خوابگاه

ما درک میکنیم که شرایط خوابگاه به دلیل تجمع زیاد افراد در ان نسبت به خانه های شخصی کاملا متفاوت است. طبیعی است که تعداد حشرات و جوندگان در خوابگاه به مراتب بیشتر از سایر اماکن عمومی و یا خصوصی باشد.

کارشناسان شرکت سمپاشی نوید سلامت به مقدار کافی وقت میگذارنند تا با پرسش از همه افراد و شناسایی شرایط خوابگاه بهترین روش را برای سمپاشی خوابگاه و دفع حشرات و جوندگان ارائه دهند.

سمپاشی خوابگاه

ما برای حل مشکل حشرات در خوابگاه از روش های نوین با حداقل مصرف سموم و مواد شیمیایی استفاده خواهیم کرد. آفات معمولا از طریق درز ها و شکاف ها میتوانند وارد خوابگاه شوند. کارشناسان شرکت ضمن بررسی کامل محل راه های شناسایی را بسته و جلوی ورود حشرات را به اتاق ها میگیرند.

یکی از آفاتی که بسیار در خوابگاه ها دیده میشود مگس ها هستند که میتوانند ناقل باکتری هایی مثل ایکولای و سالمونلا باشند. شرکت سمپاشی نوید سلامت میتواند با ارائه راه حل های علمی برنامه ای استراتژیک و خاص برای کنترل مگس در خوابگاه شما ارایه دهد.

کنترل بو: بو از جمله عواملی است که حشرات را به سمت خود جذب میکند. شرکت ما برای کنترل بو و در نتیجه کاهش جذب حشرات به آن نیز برنامه ای ویژه دارد.

سمپاشی خوابگاه

ساس تخت خواب: همه خوب میدانیم که ساس از جمله حشراتی است که آرامش را از ما میگیرد و زمانی که شروع به خونخوتری میکند دیگر خواب راحت نداریم و از طرفی خوابگاه ها محل هایی هستند که زیاد درگیر ساس میشوند. شرکت سمپاشی نوید سلامت با ارائه راه حل هایی که شامل استفاده ارز روش های فیزیکی و شیمیایی میباشد میتواند این معضل را برای همیشه حل کند.

جهت خرید سم بر روی لینک زیر کلیک کنیدhttp://eimenshop.ir

سمپاشی خوابگاه

سمپاشی خوابگاه

سمپاشی خوابگاه

سمپاشی خوابگاه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا