آموزش وردپرس
خانه / سمپاشی سوسک / بهترین روش از بین بردن سوسک کابینت چیست؟ (5 روش عالی)

بهترین روش از بین بردن سوسک کابینت چیست؟ (5 روش عالی)

سمپاشی سوسک

رویکرد نوید سلامت

 
 

گزارش
ما همیشه گزارش مفصلی از خدمات  ارائه شده و توصیه هایی برای کمک به حفظ خانه شما از آفات ارائه می دهیم.

مراقبت کردن
ما فضای داخلی خانه شما را از وجود ساس ایمن میکنیم  و مانیتورهای آفات را در مناطق مهم مانند آشپزخانه، حمام، اتاق های تاسیسات و گاراژ نصب می کنیم.

پیگیری
ما بازدیدهای برنامه ریزی شده منظم تا حل کامل مشکل ساس انجام داده و با شما در تماس خواهیم بود و به هر نیاز فوری پاسخ می دهیم.

بازرسی خانه
ما خانه شما را از بالا به پایین، از داخل و خارج، برای مشکلات فعلی یا احتمالی آفات بازرسی خواهیم کرد.

درزگیری
ما هر کاری که می توانیم برای جلوگیری از ورود حشرات انجام خواهیم داد – مهر و موم کردن، درزگیری، وصل کردن، و ایمن کردن شکاف ها و شکاف ها.

محافظت
ما محیط منزل شما را با سموم استانداردسمپاشی میکنیم، تمام حشرات موذی را حذف می کنیم و از ایمن ترین روش های موجود استفاده می کنیم.

ارتباط با ما

بهترین روش برای از بین بردن سوسک

به نظر شمابهترین روش از بین بردن سوسک کابینت چیست؟ (5 روش عالی) بدر این مقاله سعی شده است بهترین روش های از بین بردن سوسک کابینت توضیح داده شود و ارائه گردد.

احتمالا منزل شما درگیر سوسک ریز کابینت شده است که در اینترنت به دنبال راه حلی برای از بین بردن آن هستید .همه قبول دارند تجاوز سوسک‌ها به خانه تان می‌تواند تجربه‌ای واقعا هولناک باشد. وقتی یکی از آن‌ها را در آشپزخانه دیدید بدانید احتمالا مدتی است که تعداد زیادی از آن‌ها پشت دیوارهایتان کمین کرده اند.. سوسک جز حشرات کثیفی است که ناقل بیش از 100 نوع بیماری به انسان میباشد بنابراین روشن است که باید فکری برای از بین بردن آنها بکنید  دراین نوشتار  برترین روش ها  برای از بین بردن سوسک کابینت ذکر شده است. 

 

سمپاشی

بدون شک راحت ترین ، ایمن ترین و مطمئن ترین راه برای از بین بردن سوسک کابینت سمپاشی است ولی زمانی ما میتوانیم از آن مطمئن باشیم که کار را به متخصص آن بسپاریم. بارها پیش آمده است سمپاشی غیر اصولی یک مکان نه تنها از تعداد حشرات آنجا کم نکرده است بلکه باعث مقاومت حشره به سم شده و دیگر از بین بردن آن را در منزل به امری محال تبدیل کرده است .

متاسفانه مواردی هم پیش آمده است که سمپاشی غیر اصولی باعث مرگ افراد ساکن در خانه و یا همسایگان مجاور شده است. بنابراین حتما جهت سمپاشی منزل خود به شرکت های سمپاشی دارای مجوز از وزارت بهداشت مراجعه کنید. حتی اگرفقط قصد خرید سم را دارید و خودتون میخواهید کار سمپاشی منزلتان را انجام دهید با تماس با شرکت های مجاز سم مخصوص و مناسب و ایمن را تهیه و اقدام به سمپاشی کنید.

عناصر طبیعی برای از بین بردن سوسک کابینت چیست؟

در این مقاله به عناصری طبیعی می‌پردازیم که برترین روش برای از بین بردن سوسک کابینت را آموزش می‌دهد و باری خلاص شدن از شر سوسک‌ها بیش‌ترین استفاده را دارند، از جمله بوریک اسید و خاک دیاتومه و نیز دیگر مواد طبیعی که سوسک را دفع می‌کنند. علاوه بر این، رهنمود‌ها و اندازه‌ی مصرف مواد را می‌یابید که می‌توانید به آسانی به کار بگیرید تا مانع از هجوم سوسک‌ها به خانه تان شوید.پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین، در درجه‌ی اول تمیز نگه داشتن خانه، عاری از باقی مانده‌ی خوراکی یا طعمه‌های دیگر برای سوسک ها، می‌تواند مانع از آن شود که سوسک‌ها خانه تان را منزل خودشان بدانند.

 

بهترین روش از بین بردن سوسک

به طور مرتب کف خانه، هم چنین زیر و پشت وسایل آشپزخانه را جارو کنید و تمیز کنید.هرگونه کارتن شیاردار، و هرگونه کلکسیون ساک‌های پلاستیکی را از خانه بیرون ببرید، چون سوسک‌ها عاشق پنهان شدن در چنین جا‌هایی هستند.سطوح را با سرکه تمیز کنید تا ضدعفونی شود، و خوراکی را در ظرف‌هایی نگه داری کنید که هوا به آن‌ها نفوذ نمی‌کند.

نگذارید سطل زباله برای مدت طولانی بماند و مطمئن شوید درب آن بسته است.سوسک‌ها موجوداتی تشنه هستند،بهترین روش برای از بین بردن سوسک کابینت چیست بنابراین مطمئن شوید تمام شیر‌های آبی را که چکه می‌کنند، درست کرده اید.با این حال گاهی با وجود تلاش‌های مرتب ما برای پاکیزگی و ضدعفونی کردن، حتی ممکن است تمیزترین و بی لکه‌ترین قسمت‌های خانه هم هدف هجوم سوسک‌ها قرار بگیرد. در ادامه چند روش ایمن و طبیعی آمده است که کمک تان می‌کند از شر هجوم سوسک‌ها خلاص شوید، و از هجوم جدید جلوگیری کنید.برترین روش برای از بین بردن سوسک : از بوره و شکر استفاده کنیددرست کردن ترکیبی از بوره و شکر به نسبت ۳:۱ (۳ سهم بوره در ازای ۱ سهم شکر) روشی بی نهایت موثر برای خلاص شدن از شر سوسک‌ها است.شکر سوسک‌ها را به طمع وامی دارد تا از مخفیگاه شان بیرون بیایند و آن‌ها را به ذره ذره خوردن بوره فریب می‌دهد، که برای حشرات کشنده است، اما میزان سمیت آن برای انسان‌ها به طور چشمگیری کم‌تر است- تا حدی که این ماده اغلب در بازار به عنوان

پودر کمکی برای شست وشوی لباس و ظرف عرضه می‌شود

 

.

با این حال وقتی برای سوسک طعمه می‌گذارید، احتیاط کنید، آن را جایی قرا

دهید که به آسانی برای سوسک‌ها در دسترس باشد، اما در مسیر رفت و آمد انسان یا حیوان خانگی نباشد. (توجه:هرگز عامدانه بوره یا دیگر محصولات بوریک اسید را نخورید!) مواد این طعمه را ترکیب کنید و آن را در جا‌هایی که قبلا شاهد ورود یا فرار سوسک‌ها از محل زندگی تان بوده اید، نزدیک گوشه‌ها و شکاف‌های دیوار قرار دهید، تا به زودی از بین بروند

 

چگونه با اسید بوریک از شر سوسک خلاص شویم

به عنوان جایگزینی برای بوره و شکر، می‌توان با استفاده از اسید بوریک، آرد، و پودر کاکائو به نسبت ۱:۲:۱، طعمه‌ای طبیعی برای سوسک درست کرد.

مانند طعمه‌ی شکر، این ترکیب را می‌توان نزدیک شکاف‌هایی قرار داد که ورود و خروج سوسک‌ها از آن جا مشاهده شده است.
قسمت‌هایی که سوسک‌ها به طور رایج در آن یافت می‌شود شامل، پشت و زیر و سطل زباله، پشت و زیر یخچال، و در رخنه‌هایی در قرنیز‌های آشپزخانه یا سرویس بهداشتی است.

مطمئن شوید هر هفته طعمه‌ی سوسک را جایگزین می‌کنید تا از شر سوسک‌ها خلاص شوید، و طعمه‌هایی را که مرطوب می‌شوند عوض کنید، چون این روش تنها در صورتی موثر است که طعمه خشک بماند

 تفاله قهوه را دور نریزید

قهوه خور‌ها خوشحال خواهندشد از این که بدانند پودر قهوه دفع کننده‌ای فوق العاده برای سوسک است.

اگر با سوسک مشکل دارید، تفاله قهوه‌ی استفاده شده را از فیلتر قهوه سازتان بردارید و آن را بیرون از خانه در جا‌هایی قرار دهید که گمان می‌کنید سوسک‌ها از آن وارد می‌شوند.

نزدیک پی خانه دنبال رخنه‌ها یا شکاف‌ها باشید، یا اگر خانه تان سقف کاذب دارد یا در کف زمین فضایی برای تاسیسات

برق یا لوله کشی وجود دارد، به آن دسترسی پیدا کنید و به دنبال جا‌هایی باشید که احتمال وجود سوسک در آن هست. تفاله‌ی استفاده شده را در این مکان‌ها قرار دهید. این مانع از ورود سوسک‌ها به محل زندگی تان می‌شود

 

خاک دیاتومه خوراکی را فراموش نکنید

خاک دیاتومه یک ماده‌ی طبیعی است که ذاتا خواص پاک کنندگی دارد، و اغلب در پودر‌های پاک کننده استفاده می‌شود، حتی زمانی در خمیردندان به طور شایع استفاده می‌شد.

هم چنین خاک دیاتومه ماده‌ای است که برای کنترل حشرات بی نظیر است. اگر از آن به درستی استفاده شود، خطر آن برای انسان‌ها و حیوانات خانگی صفر است و روشی طبیعی برای خلاص شدن از شر سوسک‌ها است.

از یک فروشگاه نوسازی وسایل خانه، خاربار فروشی، یا به صورت برخط خاک دیاتومه‌ی خوراکی بخرید. (توجه:خاک دیاتومه باید برچسب “خوراکی ” داشته باشد تا مصرف آن در خانه ایمن باشد!)، آن را در بیرون خانه و محیط اطراف بپاشید.

 

 

هم چنین می‌توانیدخاک دیاتومه را در لبه‌ی پنجره‌ها و زیر درگاه‌های بیرونی قرار دهید. در عرض ۲ روز، خاک دیاتومه جادو می‌کند و خانه‌ی شما را از شر سوسک‌های ناخوانده خلاص می‌کند.

مانند طعمه‌هایی که اساس شان بوریک اسید است، خاک دیاتومه در صورت مرطوب شدن بی تاثیر می‌شود، پس بعد از بارش باران مطمئن شوید دوباره اطراف خانه تان از این ماده می‌پاشید.

آب صابون درست کنید

با پاشیدن آب صابون به سوسکی که در حال دویدن است، به وسیله‌ی یک اسپری، می‌توانید سوسک را بکشید و بعد از آن به آسانی محل را تمیز کنید، این یک روش موثر برای خلاص شدن از شر سوسک‌ها است که باید به سرعت انجام شود.

به هر حال، این یک روش فعال برای کنترل آفت است، که لازم است وقتی سوسک را می‌بینید، آب صابون را به آن اسپری کنید- این روش روی سوسک‌هایی که بین کف پوش‌ها یا پشت دیوار‌ها کمین کرده اند تاثیری ندارد. اما اگر هنگامی که در انتظار یک طعمه یا تله هستید تا اثر کند، گاهی سوسک‌ها را در حال گردش در گوشه و کنار خانه می‌بینید، این شیوه‌ای موثر و کارآمد خواهدبود. به سوسک آب صابون بپاشید، سپس کثیفی ایجاددشده را تمیز کنید. این روشی بسیار ساده برای خلاص شدن از شر سوسک‌ها به طور طبیعی است.

از علف گربه استفاده کنید

نعنا گربه ای، که معمولا با عنوان سنبل الطیب، علف گربه، یا نعنا گربه‌ای شناخته می‌شود، گیاهی از تیره‌ی نعنا با بویی تند است که برای گربه‌ها جذاب است.

فواید سنبل الطیب بیش‌تر از جذب کردن گربه‌ها و درست کردن دمنوش آرام بخش اعصاب برای آدم‌ها است. شما می‌توانید از آن برای خلاص شدن از شر سوسک هم استفاده کنید (و یکی از ۱۰ برترین روش دفع پشه نیز هست).

سنبل الطیب را همان طور که برای نوشیدن درست می‌کنید آماده کنید (شما می‌توانید از دمنوش آن برای سرماخوردگی و آنفلونزا استفاده کنید)، برای هر یک فنجان آب حدودا ۱ قاشق چای خوری سنبل الطیب خشک شده را استفاده کنید و بگذارید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خیس بخوردیک اسپری را با این دمنوش پر کنید و این ترکیب را در سرتاسر قرنیز‌های خانه، نزدیک درزها، جایی که ممکن است سوسک‌ها پنهان شوند، پشت و زیر وسایل، و هرجای دیگری که گمان می‌کنید ممکن است سوسک‌ها در خانه تان تجمع کرده باشند، به کار ببرید.

 

تله‌ی بطری نوشابه

شما می‌توانید با استفاده از یک بطری ۲ لیتری نوشابه‌ی گازدار، قیچی، یک حلقه چسب نواری، و یک فنجان آب میوه‌ی شیرین (آب گواوا و انبه برای این کار خیلی خوب جواب می‌دهد) تله‌ای موثر برای سوسک درست کنید.

با استفاده از قیچی یک سوم از بالای بطری (قسمت سر بطری) را ببرید، سپس آن را وارونه کنید و سر و ته روی بطری بریده شده بگذارید، تا حالت قیفی شکل به سمت درون بطری ایجاد کند.

قسمت بریده شده را با بقیه‌ی بطری بچسبانید، سپس یطری را، از طریق قسمت قیفی شکل، با آب میوه‌ای به انتخاب خودتان پر کنید.

بطری را جایی بگذارید که احتمال دارد سوسک باشد و صبر کنید، همین! سوسک‌ها آب میوه‌ی خوشمزه را بو می‌کشند و دوان دوان می‌آیند، اما نمی‌توانند از بطری فرار کنند، به این طریق در تله می‌افتند- این گونه می‌توانید سوسک‌ها را بکشید. این روش برای زمانی مناسب است که تعداد کمی سوسک سرگردان در خانه تان است، نه یک هجوم در ابعاد گسترده.

 

 اسپری اسانس

علم ثابت کرده است استفاده از اسانس‌های گزینش شده می‌تواند برای دفع حشرات و پیشگیری از هجوم آن‌ها خوب جواب بدهد.

در ۲۰۰۱ پژوهشگران دانشگاه آبرن طی پژوهشی پی بردند که اسانس نعنا برای بیش از یک گونه سوسک بی نهایت سمی است.

برای ساختن یک دفع کننده‌ی سوسک طبیعی، یک اسپری را با آب پر کنید و ۲۰ قطره اسانس نعنای کوهی یا نعنای زینتی یا سرو به آن اضافه کنید.

این ترکیب را به شدت تکان بدهید و هم بزنید (در برخی از انواع آن ۲ قاشق غذاخوری نمک به آن اضافه می‌شود یا از آب صابون استفاده می‌شود) و “محل‌هایی را که مشکل سوسک دارد” – هرگونه برآمدگی یا فضا بین دیوار و قرنیز، پشت و زیر وسایل خانه (ماشین لباسشویی، مایکروویو، یخچال) -اسپری کنید.

این روش نه تنها سوسک‌های موجود را می‌کشد و ورود سوسک‌های جدید را به تاخیر می‌اندازد، بلکه رایحه‌ای خنک و خشک به جا می‌گذارد! این روشی جالب است.

 چند حبه سیر در مناطقی که تحت هجوم سوسک‌ها قرار گرفته است بگذارید.

سیر دارای بوی تندی است که معمولا سوسک‌ها را دور نگه می‌دارد. سوسک‌ها نمی‌توانند بوی سیر را تحمل کنند و به سرعت آن جا را ترک خواهند کرد.

مواد مورد نیاز:
چند حبه سیر تازهروش انجام کار:
– همه‌ی حبه‌های سیر را پوست بکنید.
– حبه‌ها را در مناطق آسیب دیده و مناطق اطراف آن قرار بدهید.
– اجازه بدهید به مدت دو تا سه روز بماند و بعد آن‌ها را بردارید و به جای شان سیر تازه بگذارید.
– این کار را به مدت دست کم ده روز انجام بدهید تا سوسک‌ها از آن جا نقل مکان کنند!
۱۰. مقداری برگ بو در قسمتی که سوسک دارد، بریزید.
برگ بو یکی دیگر از گیاهان دارویی تند است که سوسک‌ها از آن بیزار هستند. بوی برگ بو باعث دور شدن سوسک‌ها می‌شود و آن‌ها را از خانه تان فراری خواهد داد.
مواد مورد نیاز:
– یک مشت برگ بوی تازه یا خشک
– هاون
روش انجام کار:
مقدار برگ بو بردارید و آن‌ها را با استفاده از هاون بکوبید و تبدیل به پودر کنید.
– هنگامی که برگ‌ها پودر شدند آن‌ها را در مناطقی که سوسک‌ها لانه کرده اند، مناطقی که سوسک‌ها زیاد از آن‌ها عبور و مرور می‌کنند یا هر منطقه‌ی دیگری از خانه که مورد هجوم واقع شده است، بریزید.
– اجازه بدهید پودربرگ بو به مدت ۵ تا ۷ روز بماند.
– یک هفته‌ی دیگر هم این کار را تکرار کنید تا از شر سوسک‌ها خلاص شوید.
دو روش دیگر برای از بین بردن سوسک‌ها
با استفاده از وازلین یک تله‌ی ژله‌ای تهیه کنید.
تله‌ی ژله‌ای وازلین برای به دام انداختن و کشتن سوسک‌های مزاحمی که در خانه‌ی شما لانه کرده اند، شگفتی می‌آفریند. چسبندگی و ضخامت وازلین سوسک‌ها را به دام خواهد انداخت و باعث خواهد شد که آن‌ها در تله بمیرند.

بهترین روش برای از بین بردن سوسک کابینت چیست

 

مواد مورد نیاز:
– وازلین
– قاشق
– چند تکه مقوا که به شکل مربع برش خورده است
– مواد غذایی مانند نان، چیزی شیرین و یا هر خوراکی دیگری که سوسک‌ها را جذب خود می‌کند.
روش انجام کار:
– یک تکه مقوا بردارید و روی آن یک قاشق غذاخوری وازلین بمالید.
– ماده‌ی غذایی را روی آن بگذارید.
– تله را در مناطقی که مورد هجوم سوسک‌ها قرار گرفته بگذارید.
– اجازه بدهید تله به مدت دست کم یک هفته بماند و هر چند روز یک بار به آن سر بزنید و ببینید در چه وضعیتی است.
– هنگامی که یک یا چند سوسک در تله وجود دارد، آن را بردارید و دور بیندازید و به جایش یک تله‌ی تازه بگذارید.
خلاص شدن از شر سوسک‌ها از بستنی تله بسازید.
اگر شما بستنی باقی مانده در یخچال دارید که کسی قصد خوردن آن را ندارد، می‌توانید از آن به عنوان یک تله‌ی سوسک بسیار عالی استفاده کنید. قند موجود در بستنی سوسک را جذب خود می‌کند و چسبندگی آن، آن‌ها را به دام می‌اندازد. هنگامی که بستنی ذوب شد، سوسک در آن غرق می‌شود.

 

 

مواد مورد نیاز:
– کمی بستنی
روش انجام کار:
– بستنی را در جایی که سوسک‌ها زیاد عبور و مرور می‌کنند یا در نزدیکی لانه شان قرار بدهید.
– اجازه بدهید تله‌ی بستنی به مدت چند روز بماند.
– دائم تله را چک کنید و وقتی دیدید چند سوسک در دام افتاده اند، تله‌ی بستنی را بردارید و دور بریزید.

استفاده از تله خیار برای نابودی سوسک ریز کابینت

شاید باورتان نشود ولی اگر یک خیار را در ظرف آلمینیومی قرار دهید و بگذارید یک شب بماند، آب خیار با آمینیوم ظرف واکنش نشان داده و بویی ایجاد میکند که بسیار برای سوسک مشمئز کننده است. خیلی طو نمیکشد که دیگر اثری از سوسک در منزل خود نمیبینید.

آمونیاک درمان درد سوسک کابینت

آمونیاک جز موادی است که به شدت تحریک کننده است بوی قوی آن باعث فراری دادن سوسک میشود . کافی است دو فنجان از پودر آمونیک را داخل یک ظرف آب بریزید و آن را داخل چاه های فاضلاب بریزید. منظور از چاه فاضلاب سینک روشویی و ظرفشویی، کف شور آشپزخانه، حمام و سرویس های بهداشتی است. این کار را دوبار در هفته به مدت دو هفته انجام دهید تا دیگر اثری از سوسک کابینت نبینید.

روش های فیزیکی برای از بین بردن سوسک

تا اینجا هر روشی که برای نابودی سوسک به آن اشاره شد جز روش های شیمیایی بود اما چند روش ساده و مهم وجود دارد که برای از بین بردن سوسک ها و یا بهتر بگوییم جلوگیری از ورود سوسک به منزل شما وجود دارد.

دور نگه داشتن آب و غذا از محیط زندگی سوسک

به طور کلی سوسک ها به شدت به جاهای گرم و مرطوب و تاریک گرایش  دارند. بنابراین دور نگه داشتن آنان از رطوبت آنها را فرار ی میدهد. سوسک بدون نوشیدن آب یک هفته بیشتر دوام نمیاورد در حالی که اگر غذا نخورد تا یکماه زنده میماند. پس اگر در منزل شیری دارید که چکه میکند و یا نشت آب از محلی دارید حتما آن را درست کنید. از این خاصیت برای از بین بردن سوسک هم استفاده میشود زیرا طعمه های ژلاتینی وجود دارد که سوسک جهت رفع تشنگی به سمت آن می‌آید. این طعمه نه تنها مشکل تشنگی سوسک را حل نمیکند بلکه او را تشنه تر میکند. و به این ترتیب سوسک از بین می‌رود. جهت تهیه طعمه ها با شماره های 02177681330  و  09120791564 تماس بگیرید تا همکاران ما این طعمه های فوق العاده را برایتان ارسال کنند. شما همچنین میتوانید با کلیک روی عکس زیر این ظعمه ها را به صورت اینترنتی همین الان سفارش دهید

سوالات متداول

سوسک ها حشرات شبانه هستند و مکان های تاریک و مرطوب را برای مخفی شدن و تولید مثل ترجیح می دهند. درباره علائم هجوم سوسک ها بیشتر بدانید.

سوسک‌ها ممکن است غذای شما را به باکتری E. coli و سالمونلا آلوده کنند و ممکن است در برخی افراد با پوست، اجساد مرده و مدفوع سوسک‌های ریخته‌شده، واکنش‌های آلرژیک ایجاد کنند.

وقتی صحبت از سوسک ها می شود، زباله ها، فاضلاب ها، لاشه ها و خرده نان ها همه بازی منصفانه ای هستند – اگر آنجا باشد، آن ها را می خورند. حتی بی‌لک‌ترین خانه‌ها نیز ممکن است سوسک‌هایی در سایه‌ها داشته باشند. این آفات می توانند بر روی وسایل آلوده که داخل آن آورده شده سوار شوند یا حتی از طریق زهکشی یا لوله های فاضلاب وارد شوند.

سوسک‌ها تقریباً در هر جایی که غذا، آب و سرپناه در دسترس باشد زندگی می‌کنند، از کابینت‌های زیر سینک گرفته تا داخل یا زیر سطل‌های زباله، یا نزدیک محل‌های آماده‌سازی غذا.
سوسک یک آفت باهوش است که می تواند تقریباً در هر جایی که غذا، آب و سرپناه در دسترس باشد زنده بماند. از آنجایی که انسان ها نیازهای مشابهی دارند، تصادفی نیست که آفات در خانه ها رشد می کنند.

هزینه یک حشره کش بسته به طرح درمان کنترل آفات متفاوت است. با توجه به نوسان قیمت ریال حدود قیمت یک پک کامل حشه کش سوسک به دلار حدود 9 دلار است. شما میتوانید از طریق مراجعه به سایت www.eimenshop.ir سموم سوسک را تهیه کنید.

یک دیدگاه

  1. سلام ضمن تشکر از مقاله بسیار مفید، میخوام یک راهکار دایمی برای رهایی از شر انواع حشرات پیشنهاد بدم اونم استفاده از حشره کش برقی تارپادام است که یک روش جدید برای جذب حشرات داره با این حشره کش و قرار دادن طعمه داخل آن می تونید انواع حشرات رو شکار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی