آموزش وردپرس
خانه / سم ساس / بهترین سم برای از بین بردن ساس

بهترین سم برای از بین بردن ساس

روش سمپاشی ساس

اثرات ساس بر انسان

گزش دست

عفونت های پوستی
ممکن است یک یا دو روز بعد به دلیل گزش ساس دچار خارش، جوش قرمز یا تورم شوید. خاراندن محل گزش ممکن است منجر به عفونت ثانویه شود.

.

عکس العمل های آلرژیتیک
نیش ساس می تواند باعث شود برخی افراد واکنش های آلرژیک داشته باشند که نیاز به مراقبت پزشکی دارد.

 

تولید مثل سریع
ساس ها خیلی سریع تکثیر می شوند. در واقع، ساس‌های ماده هر روز 1 تا 5 تخم می‌گذارند و ممکن است تا 500 تخم در طول یک عمر تخم بگذارند.

 

رویکرد نوید سلامت

 
 

گزارش
ما همیشه گزارش مفصلی از خدمات  ارائه شده و توصیه هایی برای کمک به حفظ خانه شما از آفات ارائه می دهیم.

مراقبت کردن
ما فضای داخلی خانه شما را از وجود ساس ایمن میکنیم  و مانیتورهای آفات را در مناطق مهم مانند آشپزخانه، حمام، اتاق های تاسیسات و گاراژ نصب می کنیم.

پیگیری
ما بازدیدهای برنامه ریزی شده منظم تا حل کامل مشکل ساس انجام داده و با شما در تماس خواهیم بود و به هر نیاز فوری پاسخ می دهیم.

بازرسی خانه
ما خانه شما را از بالا به پایین، از داخل و خارج، برای مشکلات فعلی یا احتمالی آفات بازرسی خواهیم کرد.

درزگیری
ما هر کاری که می توانیم برای جلوگیری از ورود حشرات انجام خواهیم داد – مهر و موم کردن، درزگیری، وصل کردن، و ایمن کردن شکاف ها و شکاف ها.

محافظت
ما محیط منزل شما را با سموم استانداردسمپاشی میکنیم، تمام حشرات موذی را حذف می کنیم و از ایمن ترین روش های موجود استفاده می کنیم.

ارتباط با ما

بهترین سم برای از بین بردن ساس

سم ساس

سم ساس

سموم زیادی وجود ندارد که ساس را از بین میبرد . ساس در دسته بندی حشرات جز حشرات قوی دسته بندی میشود و از بین بردن آن کار مشکلی است.

بیشتر کسانی که در منزل مسکونی خود درگیر ساس میشوند و برای از بین بردن آن سم از عطاری ها میخرند نمیدانند که با این کار و استفاده از سم غیر تخصصی ساس نه تنها مشکل ساس را حل نمیکنند بلکه مقاومت بدن حشره را نیز نسبت به سم بالا میبرند و دیگر از بین بردن این حشره کار سخت و مشکلی خواهد شد.

ساس سم مخصوص به خود را دارد که به واسطه این سم منزل به طور کامل باید سمپاشی گردد. از تشک و تخت خواب و پتو کرفته تا فرش و موکت و مبلمان . علاوه بر این گازدهی منزل و پودر پاشی نیز مورد نیاز میباشد. و اما اگر بخواهیم از یک حشره کش 100% تضمینی برای از بین بردن ساس نام ببریم باید به سراغ سم دیلیت برویم.

زمانی که ما میخواهیم این حشره موذی را در محیط های حساس مثل اتاق بیمارستان از بین ببریم و یا همسر شما باردار است و استفاده از سموم عادی برای او خطرناک میباشد و یا کودک شما شیرخوار است بهترین سمی که میتوان توصیه کرد این سم است. این سم نه تنها خود حشره ساس بلکه تخم آن را نیز از بین میبرد.

بهترین سم برای از بین بردن ساس باید قابلیت نفوذ و جذب در ریزترین و عمیق ترین شکاف ها و منافذ محل لانه گذاری و زیست ساس ها را داشته باشد که بتواند از طریق نفوذ به مخفیگاه آنها این حشره را از بین ببرد.

ساس از آن دسته از حشراتی میباشد که شب فعال است و در روز بیشتر بین درز و شکاف تخت خواب یا قرنیز یا میل پرده و یا مبلمان مخفی میشود لذا دستیابی به آنان بطور مستقیم بسیار مشکل می باشد، استفاده از سموم ساس کش با قابلیت نفوذ در اعماق شکاف ها، منافذ و درزهای رختخواب ها و مانند آن گزینه ای بسیار ضروری در دفع این آفات می باشد.

فرمول به کار رفته در سم مخصوص ساس به شکلی است که ساس را به شدت جذب خود میکند و زمانی که حشره به واسطه گوارشی و یا بو و یا تماسی با حشره کش تماس پیدا کرد به سرعت ساس را از بین میبرد.

سم ساس کش دارای یکسال ماندگاری میباشد. به طور معمول جهت از بین بردن ساس نیاز به سمپاشی دومرحله ای میباشد ولی سم دیلیت به دلیل فرمولاسیون خاصی که دارد در 80 درصد موارد قادر است در یک مرحله ساس را از بین ببرد.

در مواردی که کار به مرحله دوم میکشد که صاحبخانه قبل از آن از سموم غیر استاندارد استفاده کرده باشد که نتیجه آن مقاومت بدن حشره نسبت به سم شده باشد.

سم ساس بعنوان یک حشره کش بی خطر برای محیط زیست، بدون ایجاد حساسیت پوستی، ایمن برای کودکان و حیوانات خانگی و قابل استفاده مستقیم بر روی تشک، خوشخواب، فرش و قالیچه و انواع کفپوش می باشد.

پس به طور کلی اگر بخواهیم ویژگی های این سم را نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کرد.

  1. قدرت تاثیرگذاری در تمام مراحل زندگی ساس را دارد یعنی این ساس قادر به از بین بردن تخم ساس تا بالغ این حشره میباشد.
  2. جز سموم safe و ایمن برای انسان و حیوانات خانگی است.
  3. بدون بو بوده و لکه و اثری از خود به جا نمیگذارد.

ماده موثره اصلی سم از گروه پیروتیرویید ها میباشد که عصاره آن از گل داوودی به دست میایید این ترکیب با از بین بردن پوشش حفاظتی روی بدن ساس باعث از دست رفتن آب بدن این حشره شده و آن را از بین میبرد.

این عملکرد دقیقا مشابه عملکرد خاک دیاتومه و اسید بوریک هست که آن نیز با ایجاد خراش روی بدن ساس و جذب آب بدن باعث نابودی این حشره میشود.

 

پودر ساس کش

پودر ساس کش

ساس جز دسته حشراتی است که از بین بردن آن به دلیل مقاومت بالایی حشره نسبت به سموم ، سخت و در مواردی غیر ممکن شده است. برای همین بسیاری از شرکت هایی که در زمینه مبارزه با آفات فعالیت میکنند همواره دنبال حشره کش هایی هستند که ضمن حفظ ایمنی انسان بتواند به طور موثری حشره را از بین ببرد .

برای از بین بردن ساس معمولا از ترکیبی از سموم مایع و قرص گاز سوز و پودر ساس کش به شکل همزمان استفاده میشود. پودر ساس کش هایلی ( عکس بالا ) جز جدیدترین سمومی است که وارد بازار شده است و خوشبختانه به دلیل فرمول شیمیایی خاصی که در پان به کار رفته است بدن ساس نتوانسته است نسبت به آن مقاومت ایجاد کند.

اگر آلودگی منزل شما کم باشد به راحتی با استفاده از این پودر میتوانید بدون دردسر مشکلتون را به شکل ریشه ای حل کنید.

روش مصرف :

پودر هایلی ساس در بسته بندی های ۱۰ گرمی در بازار عرضه شده است. متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در واردات این پودر وجود دارد به سختی میتوان آن را در فروشگاه های سم پیدا کرد شرکت سمپاشی نوید سلامت میتواند به درخواست مشتریان خود آن را تهیه و در اختیار آنان قرار دهد.

کافی است این پودر را در مناطق الوده مثل چهارچوب تخت و یا زیر مبلمان و یا دور قرنیز و… بریزید و برای همیشه از شر ساس خلاص شوید. این پودر به شدت برای ساس جذاب است و ساس به سمت آن حرکت و از ان تغذیه میکند. بعد از خوردن ساس میمیرد.

این پودر دارای مجوز های ایمنی برای انسان و محیط زیست میباشد . پودر ساس کش هایلی به صورت خشک مورد استفاده قرار میگیرد و تا ۳ سال ماندگاری دارد.

زمانی که ما میخواهیم این حشره موذی را در محیط های حساس مثل اتاق بیمارستان از بین ببریم و یا همسر شما باردار است و استفاده از سموم عادی برای او خطرناک میباشد و یا کودک شما شیرخوار است بهترین سمی که میتوان توصیه کرد.

 

قرص گاز سوز

قرص گاز سوز

خشرات ذاتا تمایل دارند که بین درزها و شکاف ها در منزل مسکونی و یا محل کار شما پنهان شوند بنابراین زمانی که شما آنها را میبینید این نشان میدهد که حجم آلودگی منزل شما به شدت بالا است. آنچه شما میبینید تنها بخش کوچکی است از تعداد حشره ای که در منزل شما وجود دارد.

اما سوالی که پیش می‌اید این است که چگونه میتوان آنها را از بین برد. بر فرض هم ما منزل را سمپاشی کردیم حشراتی که در درز و شکاف مخفی شده اند و تعدادشان کم هم نیست چگونه نابود میشوند؟

قرص گاز سوز تنها راه حل نابودی آنهاست سموم مایع امکان نفوذ به درزها و شکاف های منزل شما را ندارند بابراین تعداد زیادی از حشرات از انها در امان میمانند . این قرص برای مواقعی استفاده میشود که ما قصد داریم حشرات را از مخفیگاه خودشان بیرون بکشیم.

بنابراین خود به تنهایی اثر سمیت بالایی ندارد و در ترکیب با سایر سموم کارایی خود را نشان میدهد. . گاز تولید شده ناشی از این قرص به تمام درزها و شکاف ها و خلل و فرج ساختمان نفوذ کرده و روی اعصاب مرکزی حشره میگذارد.

حشره بیقرار شده از مخفیگاه خود خارج میشود و در معرض سم اصلی قرار میگیرد که ما قبلا استفاده کردیم و بدین ترتیب از بین میرود.

روش مصرف

درون بسته بندی ۴ قرص وجود دارد و هر قرص قابلیت استفاده برای ۲۰ متر مربع را دارد. به عنوان مثال اگر شما در منزلی زندگی میکنید که دو اتاق خواب دارد کافی است در هر اتاق یک قرص گذاشته و در هال و پذیرایی هم ۲ قرص بگذارید تا پاسخگوی مساحت منزل شما باشد.

قبل از استفاده بدانید که به محض روش کردن آن باید ۴۸ ساعت منزل را ترک کنید تا خطری متوجه شما و خانواده تان نباشد.

ابتدا باید محیط را با سم مایع مخصوص حشره مورد نظر سمپاشی کنید. کار سمپاشی که تمام شد نوبت به استفاده از قرص گازسوز میرسد. ابتدا باید قرص را روی یک جنس نسوز مثل سرامیک و یا نعلبکی گذاشت و آن را طوری قرار داد که بتوان به راحتی آتش زد.

بعد با کبریت قرص را روشن میکنیم و منزل را ترک میکنیم. قرص به آرامی میسوزد و از خود گازی تولید میکند که کل فضای خانه را میپوشاند و بعد از آن خود بخود تجزیه میشود . ۴۸ ساعت بعد شما میتوانید به منزل خود برگردید و خانه ای عاری از هرنوع حشره را تحویل بگیرید.

برای خرید قرص گاز سوز کلیک کنید

 

 

سوالات متداول

ساس ها در  رختخواب، مبلمان، چمدان یا تقریباً در هر جایی که شکاف یا شکافی وجود دارد پنهان می شوند. آنها آفات شبانه هستند که افراد را نیش می زنند و در طول شب از خون آنها تغذیه می کنند. هنگامی که ساکنان می خوابند، حشرات مکان های مخفی خود را ترک می کنند تا میزبانی پیدا کنند. هجوم خانه ها معمولا در تشک ها یا کاناپه ها رخ می دهد.

ساس ها بال ندارند و قادر به پرواز نیستند. آنها بیشتر با خزیدن یا چسباندن خود به میزبان حرکت می کنند.

شستن با وایتکس ممکن است به طور موقت آنها را از شر ساس خلاص کند. با این حال ساس ها به سرعت گسترش می یابند و به راحتی توسط صاحبان خانه از بین نمی روند. روش های نوید سلامت  می تواند شامل آفت کش ها یا عملیات حرارتی باشد.

در حالی که اجداد ماقبل تاریخ آنها ممکن است بال داشته باشند، ساس های مدرن دارای پدهای بال هستند که توسعه نیافته و برای پرواز مناسب نیستند. ساس ها همچنین نمی توانند بپرند، بنابراین برای رسیدن به میزبان به بالا رفتن یا خزیدن متکی هستند.

از آنجایی که اندازه ساس بالغ شبیه دانه سیب است، اکثر مردم می توانند آفات را بدون بزرگنمایی ببینند. با این حال، از آنجایی که این حشرات شب زنده داری و مرموز هستند، در اجتناب از شناسایی متخصص هستند. ساس ها در حالی که انسان ها در خواب هستند تغذیه می کنند، بنابراین ساکنان معمولاً برای مشاهده هجوم باید به علائم دیگری اعتماد کنند.

رایج است که ساس ها معمولاً در شب تغذیه می کنند. درست مانند بسیاری از حشرات دیگر، دفعات تغذیه ساس به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی دیگر از ملاحظات مهم در مورد تغذیه ساس این است که بدانیم ساس ها بر اساس یک برنامه قابل پیش بینی تغذیه نمی شوند. با این حال، آنها در صورت نیاز به یک وعده غذایی خون تغذیه می کنند و یک میزبان در دسترس در نزدیکی وجود دارد.

هزینه یک حشره کش بسته به طرح درمان کنترل آفات متفاوت است. با توجه به نوسان قیمت ریال حدود قیمت یک پک کامل ساس به دلار حدود 10 دلار است. شما میتوانید از طریق مراجعه به سایت www.eimenshop.ir سموم ساس کش را تهیه کنید.

بله، خلاص شدن از شر ساس ها به دلیل اندازه و سرعت تکثیر آنها دشوار است. اندازه آنها دیدن آنها را بسیار دشوار می کند و می توان آنها را تقریباً در همه جای اتاق پنهان کرد. برای خلاص شدن از شر ساس در خانه، بسته به اندازه آلودگی ساس و ناحیه آسیب دیده ممکن است چند جلسه درمانی طول بکشد. بسته به مرحله چرخه زندگی ساس، روش های مختلفی برای خلاص شدن از شر ساس مورد نیاز است. اگر تخم ساس را از دست دادید، آنها می توانند به تولید مثل ادامه دهند و یک چرخه بی پایان ایجاد کنند.

شما می‌توانید به‌طور تصادفی ساس‌ها را به روش‌های مختلفی به خانه‌تان منتقل کنید، از جمله:

مبلمان استفاده شده که آلوده به ساس است

چمدان، کیف، چمدان، یا کیف های باشگاهی که در مناطق آلوده بوده اند

لباس‌های کثیف یا ملافه‌ای که آلوده به ساس است

از افراد دیگر در وسایل حمل و نقل عمومی یا سایر مناطق عمومی

چند محلول  مانند الکل، آب مرکبات و آفت کش ها وجود دارد که برای از بین بردن ساس استفاده شده است. این روش‌ها ممکن است ساس‌هایی را که در حال حاضر برای شما قابل مشاهده هستند، از بین ببرند، اما به طور بالقوه هرگونه آفات و تخم‌های پنهان را که ممکن است باعث تداوم هجوم شوند، از دست خواهند داد. توصیه می‌شود با یک حشره‌کش حرفه‌ای تماس بگیرید تا تمام مناطق آسیب‌دیده را به‌خوبی بررسی کنید و همچنین در هنگام استفاده از مواد شیمیایی خشن به خود یا دیگران آسیب نرسانید.

راه های مختلفی برای خلاص شدن از شر ساس وجود دارد. روش های حذف ساس بستگی به سطح آلودگی و اندازه ناحیه آسیب دیده دارد. برای کمک به خلاص شدن از شر ساس، می توانید با موارد زیر شروع کنید:

تمام اتاق های آسیب دیده را جاروبرقی بکشید

سطوح را کاملا تمیز کنید

ملافه و لباس را در لباسشویی قرار دهید

مبلمان و مناطق اطراف آنها را تمیز کنید

این روش ها می توانند به خلاص شدن از شر آفات فوراً قابل مشاهده کمک کنند، اما راه حل های طولانی مدت کنترل ساس نیستند. برای حذف صحیح ساس، باید با یک حشره کش حرفه ای تماس بگیرید.

پک ترکیبی ساس

شبکه های اجتماعی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی