آموزش وردپرس
خانه / فروش سم / سم مخصوص پشه
سم مخصوص پشه

سم مخصوص پشه

تماس با ما

برای از بین بردن پشه سموم مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد ولی روتین ترین آنها آیکون و فایکام میباشد. اگر خواسته باشیم بر اساس تجربه شرکت سمپاشی نوید سلامت در مورد بهترین سم برای از بین بردن پشه اظهار نظر کنیم باید بگوییم مخلوطی از سم آیکون و فایکام و سم ترکیبی شرکت نوید سلامت بهترین و تاثیر را بر روی این حشره دارد . حال به منظور اشنایی بیشتر با سموم ذکر شده در مورد آنها صحبت میکنیم.

سم فایکام

سم مخصوص پشه فایکام جز حشره کش هایی هست که اثر آن به صورت تماسی و گوارشی بر روی حشره است منظور از تماسی این است که زمانی که بدن حشره با سم در تماس مستقیم قرار میگیرد روی آن اثر گذاشته و حشره را از بین میبرد.

منظور از گوارشی این است که زمانی که حشره از آن تغذیه کرد روی آن اثر گذاشته و باعث مرگ حشره میشود . سم مخصوص پشه فایکام جز حشره کش های با خاصیت تنفسی نیست یعنی حتما حشره یا باید از آن تغذیه کند و یا با آن تماس داشته باشد تا بمیرد و تنفس حشره در محیطی که سم مخصوص پشه فایکام استفاده شده است کوچکترین تاثیری روی آن ندارد.

سم مخصوص پشه فایکام به صورت پودر در بازار وجود دارد که هم میتوان آن را با آب مخلوط کرده و استفاده کرد و هم با اب و شکر به صورت سوسپانسیون مورد استفاده قرار میگیرد و هم به صورت پودر خام در مناطق آلوده استفاده میگردد.

سم مخصوص پشه فایکام جز گروه کاربامات ها در خانواده سموم میباشد. این سم بدون بو بوده و برای پشه خاصیت دور کننده ندارد. این جشره کش سریع الاثر بوده و در مدت زمان کوتاهی روی حشراتی که در تماس مستقیم با آن قرار میگیرند را از بین میبرد.

کاربرد:

این سم جهت از بین بردن پشه در منازل و یا محیط کاری به مساحت ۱۰۰ متر مربع تهیه شده است.

نحوه استفاده :

سمپاشی پشه تک مرحله ای میباشد . ابتدا باید یک عدد سم مخصوص پشه فایکام را از پاکت درآورده و پودر داخل آن را در 4 لیتر آب بریزید و آنقدر به هم بزنید تا کاملا سم پودری در آب حل شود.

محلول به دست آمده را باید داخل سمپاش و یا افشانه ریخته و روی پنجره، توری پنجره ها، روشنایی اتاق ها، پرده‌ها، سیم های برق نزدیک محل سکونت،نرده ها، طناب رخت،سقف و محل های نزدیک سقف اسپری کنید.

جهت جذب بیشتر پشه به سمت سم مخصوص پشه میتوانید سم پودری را در ۱۰۰ گرم شکر حل کنید و یا یک لیتر نوشابه به آن بیافزایید.

مقداری از سم مخصوص پشه را در داخل چاه های فاضلاب بریزید. منظور از چاه فاضلاب سینک ظرفشویی، روشویی، کف شور آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و حمام میباشد.

این کار را باید در ۳ مرحله به فاصله زمانی هر ۴ روز یکبار تکرار کنید. مقدار سم ریخته شده در هر چاه باید در حد ۱۰۰ میلی لیتر باشد

سم آیکون

سم مخصوص پشه

سم آیکون علیه حشرات خزنده و پرنده خانگی
سم پودری و محلول در آب از گروه پیروتیروئید.

این سم مخصوص پشه از گروه و خانواده پیروتیرویید هاست. بو ندارد و در بهداشت عمومی بسیار پرکاربرد است. سم آیکون قابلینت حل شدن در 4 لیتر آب را دارد. اگر بخواهیم یک حشره کش قوی و به صرفه برای ا بین بردن پشه معری کنیم مخلوط سم آیکون و سم ترکیببی شرکت نوید سلامت میتواند یک گزینه عالی باشد.

استفاده از این حشره کش نیاز به تخصص ندارد و شما میتوانید خودتان به راحتی از آن برای منزل مسکونی خود استفاده کنید.

کاربرد:

این سم جهت از بین بردن پشه در منازل و یا محیط کاری به مساحت ۱۰۰ متر مربع تهیه شده است.

نحوه استفاده :

سمپاشی پشه تک مرحله ای میباشد . ابتدا باید یک عدد سم آیکون را از پاکت درآورده و پودر داخل آن را در 4 لیتر آب بریزید و آنقدر به هم بزنید تا کاملا سم پودری در آب حل شود.

محلول به دست آمده را باید داخل سمپاش و یا افشانه ریخته و روی پنجره، توری پنجره ها، روشنایی اتاق ها، پرده‌ها، سیم های برق نزدیک محل سکونت،نرده ها، طناب رخت،سقف و محل های نزدیک سقف اسپری کنید.

جهت جذب بیشتر پشه به سمت سم میتوانید سم پودری را در 100 گرم شکر حل کنید و یا یک لیتر نوشابه به آن بیافزایید

مقداری از سم را در داخل چاه های فاضلاب بریزید. منظور از چاه فاضلاب سینک ظرفشویی، روشویی، کف شور آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و حمام میباشد.

این کار را باید در 3 مرحله به فاصله زمانی هر 4 روز یکبار تکرار کنید. مقدار سم ریخته شده در هر چاه باید در حد 100 میلی لیتر باشد

اسپری آسومین

سم پشه

سم آسومین از جمله سموم فوق العاده تاثیر گذار جهت کنترل حشرات پروازی میباشد که به شکل اسپری موجود می باشد. این سم در بخش بهداشت عمومی کاربرد دارد.

بر علیه ناقلین مالاریا،  مگس خانگی و پشه تاثیر بسزایی دارد.سازندگان این سم مدعی هستند که این سم به راحتی سوسک و ساس را نابود میکند

آسومین دارای ماندگاری بالا بدون بو و لکه بدون ایجاد عوارض جانبی جهت افراد حساس به مواد شیمیای تنگی نفس آسم و…… مورد استفاده قرار میگیرد. سم آسومین تولید کشور اردن و تحت لیسانس آسومین کانادا است.

سم آسومین جزء حشره کش های عمومی می باشد که برای سمپاشی منازل ، ویلاها و غیره از آن استفاده می شود.

برتری آسومین به سایر سموم بدون بو بودن و استفاده آسان آن میباشد.

طریقه مصرف:

این سم به صورت اسپری مورد استفاده قرار میگیرد و باید در چهارچوب و توری درب و پنجره و روشنایی ها منازل اسپری شود. این سم دارای 6 ماه ماندگاری میباشد

تذکر : برای حداقل ۲ساعت باید دور از محل سمپاشی بود . و اگر سمپاشی در محیط بسته  می باشد بعد از ۲ ساعت تعویض هوای محیط ضروری است.

فروشگاه سموم حشره کش

ایمن شاپ

ما در شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی