آموزش وردپرس
خانه / فروش سم / سم کنه کش

سم کنه کش

تماس با ما

کنه کبوتر جز حشراتی است که مشکلات زیاد بهداشتی را برای انسان ایجاد میکند. اما جای نگرانی نیست، سم کنه کش دیلیت این مشکل را حل میکند.

سم کنه کش

کنه کبوتر جز حشراتی است که مشکلات زیاد بهداشتی را برای انسان ایجاد میکند. این حشره خونخوار بوده و بیماری های زیادی را به انسان منتقل میکندجهت تماس روی شماره کلیک کنید۰۲۱۷۷۶۸۱۳۳۰

کنه ها به دو گروه کنه سخت و کنه نرم تقسیم بندی میشوند و کنه کبوتری در این دسته بندی کنه نرم میباشد و انگل بیشتر پرندگان بخصوص کبوتر و یا همان کفتر چاهی میباشد. کبوتر از جمله پرندگانی است که نه تنها در همه جا میتوان دید بلکه افراد زیادی هم هستند که آن را پرورش میدهند و خرید و فروش میکنند.

شاید اصطلاح کفتربازی را شنیده باشید. بهرحال پرورش و نگهداری از کبوتر جز علاقه مندی ها و تفریحات افراد زیادی در کشور میباشد و کنه بهترین میزبان خود را روی بدن کبوتر پیدا میکند.

امروزه با توجه به اینکه بیشتر خانه های شهرنشین ها آپارتمانی شده است و درز انتقطاع جهت حفظ استحکام ساختمان اجتناب ناپذیر شده است خود این مسئله به همراه وجود سقف های کاذب در آپارتمان ها محلی برای لانه گزینی کبوتر شده که بالتبع آن کنه وارد زندگی افراد شده و سلامت آنان را به خطر میاندازد.

چرا گزش کنه کبوتری خطرناک است؟

گزش کنه کبوتری در بسیاری از افراد شوک آنافیلاکسی ایجاد میکند که در صورتی که درمان نشود در افرادی با حساسیت بالا باعث ایجاد خفگی و یا حتی مرگ میشود. همچنین بسیاری از پاتوژن ها از این طریق به بدن انسان منتقل میشود. برخی از بیماری ها مثل تب راجعه و اسهال خونی را به کنه کبوتری نسبت میدهند.

از کجا بفهمیم توسط کنه گزیده شده ایم؟

زمانی که کنه انسان را نیش میزند جای آن ملتهب شده و ورم میکند به شدت درد میکند و یا حتی در محل گزش زخم ایجاد میشود.

دیگر نشانه های گزش به شرح ذیل میباشد:

  • خارش زیاد پوست
  • ایجا جوش در قسمت دست و پا و بازو

برای سمپاشی کنه کبوتری باید چکار کنیم؟

به احتمال بسیار بالا کنه کبوتری را میتوان در سقف های کاذب و یا کانال کولر مشاهده کرد. برای از بین بردن آنها کافی است تلفن را برداشته و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. ۰۲۱۷۷۶۸۱۳۳۰ را بگیرید . بقیه کارها را کارشناسان شرکت اجام میدهند و تمام!

سمپاشی حشرات و جوتدگان موذی
حذف کامل حشرات و جوندگان با ضمانت یکساله

شوک آنافیلاکسی که در اثر گزش کنه کبوتری ایجاد میشود چه علایمی دارد؟

  • گر گرفتگی بدن
  • قرمز شن پوست، کهیر
  • درد شکم، استفراغ و تهوع
  • خواب رفتن دست و پا
  • باد کردن دهان و زبان و لب ها
  • اختلال در تنفس و ضربان قلب

اگر خواستیم خودمان سمپاشی کنیم از چه سمی استفاده کنیم و سم کنه را از کجا تهیه کنیم؟

با توجه به اینکه سمپاشی کنه کبوتری یک کار تخصصی است ما همچنان تاکید داریم که این کار را به متخصصان ما در شرکت سمپاشی نوید سلامت بسپارید ولی اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید که خود کار سمپاشی منزلتان را انجام دهید به شما سم کنه را به شما معرفی میکنیم.

این سم در واقع یک پدافند تخصصی در جهت مقابله با کنه می باشد.تنها آئروسل غیر دافع و کم خطر جهت کنترل طولانی مدت جمعیت کنه ها استفاده می شود، این کنه کش بسیار قوی بهترین آئروسل جهت از بین بردن این افات است.

این سم کنه در واقع یک مایع بودار جهت تحریک حشره ، بی رنگ و بی ضرر برای محیط زیست می باشد، که جهت ریشه کن نمودن جمعیت کنه از ساختمانها، تجهیزات مرغداری و محیط اطراف آنها، جایی که کنه ها علاقه بیشتری به طعمه گزینی دارند تولید شده است.

تاثیر قوی این سم کنه باعث می شود جاییکه کنه ها لانه گذاری کردند و دور از دید می باشندنفوذ نموده و این سم کنه قادر است به مدت 6 ماه با همان تاثیر اولیه و بدون کاهش اثر تن به دفع کنه ها بدهد.

روش مصرف:

این سم کنه در شیشه های 120 سی سی تهیه شده است و هر شیشه سم قابلیت حل شدن در 4 لیتر آب را دارد. سم آماده شده باید در محل های ذکر شده ریخته شود

دور تا دور قرینزها

اتاق خواب به طور کامل

داخل کانال کولر

روی سقف های کاذب

فروشگاه

ایمن شاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی