آموزش وردپرس
خانه / سم کک کش / سم کک کش

سم کک کش

تماس با ما

گزش دست

عفونت های پوستی
ممکن است یک یا دو روز بعد به دلیل گزش کک دچار خارش، جوش قرمز یا تورم شوید. خاراندن محل گزش ممکن است منجر به عفونت ثانویه شود.

.

عکس العمل های آلرژیتیک
نیش کک می تواند باعث شود برخی افراد واکنش های آلرژیک داشته باشند که نیاز به مراقبت پزشکی دارد.

 

تولید مثل سریع
در واقع، کک های ماده هر روز 1 تا 5 تخم می‌گذارند و ممکن است تا 500 تخم در طول یک عمر تخم بگذارند.

رویکرد نوید سلامت

گزارش
ما همیشه گزارش مفصلی از خدمات  ارائه شده و توصیه هایی برای کمک به حفظ خانه شما از آفات ارائه می دهیم.

مراقبت کردن
ما فضای داخلی خانه شما را از وجود ساس ایمن میکنیم  و مانیتورهای آفات را در مناطق مهم مانند آشپزخانه، حمام، اتاق های تاسیسات و گاراژ نصب می کنیم.

پیگیری
ما بازدیدهای برنامه ریزی شده منظم تا حل کامل مشکل ساس انجام داده و با شما در تماس خواهیم بود و به هر نیاز فوری پاسخ می دهیم.

بازرسی خانه
ما خانه شما را از بالا به پایین، از داخل و خارج، برای مشکلات فعلی یا احتمالی آفات بازرسی خواهیم کرد.

درزگیری
ما هر کاری که می توانیم برای جلوگیری از ورود حشرات انجام خواهیم داد – مهر و موم کردن، درزگیری، وصل کردن، و ایمن کردن شکاف ها و شکاف ها.

محافظت
ما محیط منزل شما را با سموم استانداردسمپاشی میکنیم، تمام حشرات موذی را حذف می کنیم و از ایمن ترین روش های موجود استفاده می کنیم.

سم کک کش

سم کک

حشرات بدون بال، خونخوار، بسیار ریز و از راسته لوله‌بالان هستند که کمتر از ۴ میلی‌متر طول دارند. کک‌ها حرکتهای جهشی دارند. ککها بیشتر از پستانداران و گاهی از پرندگان خونخواری می‌کنند.

کک ها یا حشره غیبی!، حشرات موذی و بسیار خطرناک و ریز جثه هستند، که به واسطه ویژگی های حرکتی و دوره زندگی، به دام انداختن آن ها بسیار مشکل و تقریبا غیرممکن است.
حتی استفاده غیرتجربی از سموم در مبارزه با آن ها راه به جایی نمی برد. اگر کک ها، وارد محیط های مسکونی شوند، بیرون راندن آن ها بسیار مشکل است.

این سایت سعی در شناساندن کک ها به شما و ارائه چند راه برای مبارزه با آن ها دارد.در سمپاشی علیه کک حتما باید از سموم ترکیبی استفاده شود سمپاشی کک نباید توسط افراد ناکارازموده انجام شود.

کک های ریز قهوه ای پررنگ را میتوان ریشه کن کرد. اگر انواع سم را برای سمپاشی کک استفاده کرده اید و نتیجه ای نگرفته اید برای از بین بردن کک های غیبی از مشاوران ما مشاوره سمپاشی بگیرید.

کَکها حشرات بدون بال، خونخوار، بسیار ریز و از راسته لوله بالان کک‌ها حرکتهای جهشی دارند. ککها بیشتر از پستانداران گاهی از پرندگان خونخواری می‌کنند. به‌طور کلی از ۳۰۰۰ گونه کک فقط ۱۲ گونه به انسان حمله می‌کنند.

مهمترین گونه‌های کک، کک جوندگان، کک انسان، کک گربه (Ctenocephalides felis) و کک سگ (Ctenocephalides canis) هستند. گزش آن‌ها باعث تحریک، ناراحتی شدید و خونریزی می‌شود. کک‌ها جوندگان ناقل مهم طاعون خیارکی و تیفوس هستند.

کک‌های گربه که کرمهای نواری (ستودها) را منتقل می‌کند، عموماً در آمریکا دیده شده‌اند و در موارد نادر با خود بیماریهایی را حمل می‌کنند

کک‌های سگ عموماً در اروپا یافت می‌شوند و عمومی‌ترین انگل در سگ‌ها از طریق این موجودات منتقل می‌شود. کک تونگا (کک شنی یا کک انسان) پوست انسان را سوراخ کرده و باعث عفونت می‌شود و همچنین کک تونگا در بدن انسان و حیوان تخمگذاری می‌کند که به این تخم‌ها جیگر (jigger) می‌گویند که اگر از بدن با جراحی کوچک خارج نشوند موجب عفونت خونی و پوستی یا حتی مرگ می‌شوند.

کک‌هایی که انسان را می‌گزند در بیشتر نقاط جهان یافت می‌شوند. کک‌ها از جمله پارازیتهایی هستند که به اشتباه مردم فکر می‌کنند که این کک‌ها از حیوان به انسان منتقل می‌شود که اینطور نیست و کک حیوان مثل سگ و گربه به روی پوست انسان زنده نمی‌مانند. کک‌ها می‌توانند به لباس‌ها یا حیوان شما بچسبند.

آن‌ها در حیاطها، پرورش گاه‌های سگ و گربه، جنگلها و پارکهاو یا در مکان‌های دیگری که حیوانات در آنجا زندگی می‌کنند یافت می‌شوند، چون برای کک‌ها این‌ها مکانهایی هستند که می‌توانند میزبان‌های خود را پیدا کرده و تولید مثل کنند.

این حشرات پس از تغذیه تولید مثل کرده و عمل تخم گذاری شروع می شود. این عمل در مکان های مختلفی مانند حیاط – داخل خانه و یا روی بدن حیوانات خانگی اتفاق بیافتد.

عمر متوسط کک ها ۲ الی ۳ هفته بوده و هر کدام در طول این مدت صدها تخم گذاشته که برخی از این تخم ها در خانه ، برخی روی بدن حیوانات خانگی و یا عده ای در حیاط باقی می مانند.

وقتی این تخم ها بارور می شوند، این خون آشام های کوچک از تخم بیرون آمده و از هر نوع مواد ارگانیک شروع به تغذیه می کنند این مواد شامل خون خشک شده ، مدفوع کک ها ، موی حیوانات خانگی و سایر مواد ارگانیک موجود در فرش ، مبلمان ، حیوانات خانگی و نیز داخل یا خارج از خانۀ شما غذای خود را تأمین می کنند.

سم کک کش

سم کک کش دیلیت یک فرمولاسیون منحصر به فرد می باشد که هیچ آثاری از کک ها، نوزادان و تخم های آنان بر بدن حیوانات و سایر اجسام بر جا نمی گذارد. این ماده خصوصاً کک های نابالغ را که در واقع منبع تهاجم های بعدی هستند؛ هدف قرار می دهد.

کک کش دیلیت، یکی از بهترین فرمولاسیون های تخصصی در مبارزه با این آفات آزاردهنده و بیماری زای کک می باشد.حاوی پرترین های طبیعی جهت از بین بردن کک های بالغ و نیز حاوی ماده پرکور، یک کنترل کننده قوی رشد حشرات می باشد که از بازگشت و تهاجم مجدد این آفت ها جلوگیری می کند.

این سم در واقع یک مایع ضد کک بی بو، بی رنگ و بی ضرر برای محیط زیست می باشد که جهت ریشه کن نمودن جمعیت کک ها از روی فرش ها و قالیچه ها تولید گردیده است.

این سم همچنین به دلیل خنثی بودن بار الکتریکی به الیاف فرش به خوبی چسبیده و در نتیجه احتمال خیلی کمی برای جدا شدنشان هنگام استفاده از جارو برقی وجود دارد و همین خاصیت اثرگذاری طولانی مدت را فراهم می آورد. هنگامیکه نوزادان کک ها در آن حوالی پرسه می زنند، ذرات پودری آنها را نابود می کنند.

این سم دارای تاثیر فوری و ماندگاری 6 ماه میباشد

روش مصرف :

این سم در شیشه های 120 سی سی تهیه شده است و قابلیت حل شدن در 5 لیتر آب را دارد. و این به این معناست که هر شیشه سم 5 لیتر سم آماده در اختیار شما قرار میدهد. این مقدار سم برای مساحت 60 تا 70 متر مربع از یک منزل مسکونی کفایت میکند.

در صورتی که بخواهیم یک دامداری را با این سم سمپاشی کنیم باید به ازای هر 20 متر مربع از فضای دامداری از این سم استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی