آموزش وردپرس
خانه / خدمات شرکت / طراحی،اجرا،نصب پکیج های تصفیه فاضلاب

طراحی،اجرا،نصب پکیج های تصفیه فاضلاب

پکیج-تصفیه-فاضلاب-پیش-ساخته2
شرکت ایمن محیط سیلک مطابق با قوانین و دستور العملهای آب و فاضلاب و محیط زیست خود را موظف به انجام ارائه خدمات مشاوره ای ،اجرا و بهبود کیفیت مستمر میداند. در همین راستا این شرکت با بهره گیری از کارشناسان متخصص و با تجربه در امر طراحی و اجرای سیستمهای تصفیه آب و فاضلاب و تولید پکیج تصفیه فاضلاب , پکیجهای پیش ساخته و قابل حمل تصفیه خانه انجام فعالیت می نماید .
پکیج تصفیه فاضلاب ‍واحد پیش ساخته ای است که جهت تصفیه فاضلاب تولیدی اجتماعات کوچک و یا واحدهای صنعتی و بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.طراحی و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب یکی از زمینه های تخصصی فعالیت شرکت ایمن محیط سیلک می باشد.
روشهای مختلفی جهت تصفیه فاضلاب با استفاده از پکیج پیش ساخته وجود دارد که عمده ترین آنها هوادهی گسترده لجن فعال با هوادهی عمقی می باشد.
هوادهی عمقی
روش هوادهی عمقی فرایند بهینه شده لجن فعال که در آن به واسطه تامین اکسیژن کافی محلول توسط هوادهی عمقی امکان فرایند بیولوژیکی توسط باکتریها فراهم شده و در نتیجه مواد آلی قابل تجزیه بصورت زیستی از فاضلاب حذف می گردند.در این روش هوای فشرده تولید شده توسط بلویر و نازل های موجود (دیفیوزر) در مخزن هوادهی درون فاضلاب حل شده و علاوه بر تامین اکسیژن مورد نیاز موجب اختلاط سیستم و در نتیجه در دسترس قرار گرفتن مواد مغذی بر باکتریهای معلق می گردد.
در این روش فاضلاب خام ورودی پس از عبور از آشغالگیر و جدا سازی ذرات جامد درشت (در صورت نیاز) وارد مخزن همگن سازی می گردند. وظیفه این مخزن جلوگیری و از بین بردن شوکهای کمی و کیفی فاضلاب ورودی به سیستم می باشد.پس از این مرحله فاضلاب به صورت یکنواخت وارد حوضچه هوادهی شده و در آنجا هوادهی می گردد. سپس مخلوط فاضلاب به همراه توده باکتریایی تولید شده به مخزن ته نشینی هدایت گردیده و در آن مواد معلق بصورت لجن از کف مخزن جدا می گردند.فاضلاب تصفیه شده و زلال حاصل از ته نشینی از طریق سرریز به مخزن گند زدایی هدایت گردیده و توسط فرایند کلر زنی گندزدایی می گردد.
جهت حفظ توده زنده باکتریایی و جلوگیری از شستشو و حذف این توده از محیط بیولوژیکی مقداری از لجن ته نشینی شده در زلال ساز توسط پمپ به مخزن هوادهی برگشت داده می شود. و اضافه آن به مخزن هاضم لجن هدایت می گردد.لجن موجود در هاضم به واسطه زمان ماند طولانی دچار فرایند تجزیه و هضم شده و به ماده ای کاملا بی اثر و بی خطر برای محیط زیست تبدیل می شود.پکیج های هوادهی عمقی با ظرفیت 10 الی 200 متر مکعب در روز طراحی وساخته می شوند.

موارد استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب فلزی پیش ساخته و قابل حمل و نقل ایمن محیط سیلک عبارتند از:
هتل ها ، اقامتگاههای مسافری و گردشگری
بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی
• فرودگاهها و پایانه های مسافربری
• کارگاههای ساختمانی
• کارخانجات و صنایع فرایندی و نیروگاهی
• مجتمع های مسکونی . شهرکهای مسکونی و اداری
• پادگان ها. زندان ها و مناطق نظامی
مزایای پکیج تصفیه فاضلاب فلزی پیش ساخته :
مصرف حداقل انرژی
• افزایش ظرفیت سیستم
• سادگی عملیات نصب و راه اندازی
• عدم تولیدوانتشار بوی نامطبوع
• راندمان بسیار بالای حذف آلودگی
• قابلیت حمل و نقل و جابجایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی