آموزش وردپرس
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت سمپاشی منازل

قیمت سمپاشی منازل

قیمت سمپاشی منازل

عوامل موثر بر هزینه سمپاشی منازل و شرکت

قیمت سمپاشی منازل:یکی از معضلات اساسی زندگی شهری وجود حشرات و آفت‌های گوناگون در محل زندگی یا فضاهای بسته است. راه‌حل چنین معضلاتی سمپاشی کردن فضاهایی است که مورد هجوم حشرات موذی قرار گرفته‌اند زیرا در بسیاری از مواقع استفاده از اسپری حشره کش پاسخگو نیست. برای سم پاشی می‌توانید درخواست انواع خدمات سمپاشی مانند سمپاشی ساس، سمپاشی سوسک، سمپاشی سوسک ریز، سمپاشی کک، سمپاشی موریانه، سمپاشی موش، سمپاشی مورچه، سمپاشی سوسک درشت، سمپاشی بید، سمپاشی کنه کبوتری و… داشته باشید. بهترین زمان سمپاشی از اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت ماه است زیرا با گرم شدن هوا سروکله‌ی حشرات موذی هم پیدا می‌شود. البته بسته به میزان و نوع حشرات موذی ممکن است به چندین نوبت سمپاشی احتیاج باشد که لازم است در فواصل معینی مثلا هر شش ماه یک بار انجام شود.

قیمت سمپاشی منازل

سمپاشی برای فضاهای گوناگون امکان‌پذیر است؛ برای مثال یک شرکت سمپاشی می‌تواند با استفاده از سمپاش دستی یا سمپاش فرغونی خدمات سمپاشی منازل، سمپاشی ساختمان، سمپاشی رستوران و قنادی، سمپاشی گیاهان، سمپاشی باغ، سمپاشی فضای اداری، سمپاشی سالن ورزشی، سمپاشی مغازه و سمپاشی استخر را ارائه دهد.

در انتخاب شرکت سمپاشی بسیار دقت کنید زیرا در صورتی که از سم‌های ارگانیک و بی‌بو و دارای مجوز وزارت بهداشت استفاده نشود، با آسیب به ریه و قلب، به شدت سلامتی انسان را به‌خطر می‌اندازد و حتی برای محیط‌زیست هم تهدید محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که هنگام سمپاشی باید حتما منزل را ترک کنید و تا چند ساعت هم به محل سمپاشی شده بازنگردید.

در ادامه به بررسی عوامل موثر بر هزینه سمپاشی منازل و فضاهای دیگر می‌پردازیم.

مساحت محل سم پاشی بر قیمت سمپاشی منازل تاثیر دارد

اولین عاملی که به‌طور مستقیم بر قیمت سمپاشی منازل تاثیر می‌گذارد، متراژ فضایی است که می‌بایست سم پاشی شود. معمولا به ازای هر ۱۰۰ متر مبلغ مشخصی بابت سمپاشی خانه دریافت می‌گردد. البته قیمت سمپاشی به نوع فضا هم بستگی دارد؛ قیمت سمپاشی منازل معمولا کمتر از قیمت سمپاشی رستوران‌ها، و کمتر از قیمت سمپاشی مراکز درمانی و سمپاشی انبارهاست. بنابراین هرچه ابعاد و متراژ فضای سمپاشی بیشتر باشد، دستمزد کارگر سمپاشی و قیمت سم بیشتر می‌شود و در نتیجه هزینه سم پاشی منزل هم افزایش خواهد یافت.

قیمت سمپاشی منازل

نوع حشرات خانگی بر قیمت سمپاشی منزل تاثیر دارد

دومین عاملی که مستقیما بر قیمت سم پاشی منزل تاثیر می‌گذارد، نوع حشره موذی و نوع آفتی است که باید سمپاشی شود. هر حشره موذی سم مخصوص به خود را دارد که با توجه به قیمت سم ها، هزینه سمپاشی نیز می‌تواند متفاوت باشد. علاوه‌براین برخی از حشرات موذی با یک دوره سمپاشی از بین نمی‌روند و شاید نیاز باشد سم پاشی را در چند دوره تکرار کنید. در این صورت نیز هزینه سمپاشی منازل افزایش می‌یابد. در حال حاضر برای طیف گسترده‌ای از حشرات و جانوران موذی می‌توانید درخواست سمپاشی ساختمان داشته باشید. نرخ سمپاشی انواع حشرات موذی مانند سمپاشی ساس، سمپاشی سوسک، سمپاشی سوسک ریز، سمپاشی سوسک درشت (سمپاشی سوسک فاضلاب، سمپاشی سوسک حمام)، سمپاشی کک، سمپاشی موریانه، سمپاشی بید، سمپاشی مورچه، سمپاشی مایت، سمپاشی شپش، سمپاشی پشه، سمپاشی عنکبوت، سمپاشی کنه کبوتری و سمپاشی مگس با نرخ سمپاشی جانوران موذی مانند سمپاشی موش، سمپاشی عقرب و سمپاشی مارمولک تفاوت دارد.

محل شرکت سمپاشی منازل بر هزینه سمپاشی منازل تاثیر دارد

عامل دیگری که بر هزینه سمپاشی منازل اثر می‌گذارد، محل زندگی مشتری است. معمولا در محله‌های گران‌قیمت هزینه سمپاشی و به طور کل هزینه خدمات تاسیساتی منزل کمی افزایش خواهد داشت. همچنین در صورتی که به سمپاشی باغ یا مکان‌هایی خارج از محدوده شهری احتیاج داشته باشید نیز می‌بایست بنابر تعرفه شرکت سمپاشی منازل، هزینه ایاب و ذهاب را نیز پرداخت کنید.

قیمت سمپاشی منازل

علاوه‌براین در صورتی که یک شرکت سمپاشی منازل، سمپاشی تضمینی داشته باشد و گارانتی سمپاشی بدهد مبنی بر اینکه طی مدت مشخصی سروکله‌ی حشرات موذی پیدا نمی‌شود، احتمال دارد هزینه بیشتری را بابت سم پاشی منزل دریافت کند.

قیمت سمپاشی منازل.قیمت سمپاشی منازلقیمت سمپاشی منازلقیمت سمپاشی منازل

تماس با ما

فروشگاه سموم حشره کش

شبکه های اجتماعی ما

17 دیدگاه

  1. سلام
    شرکت شما فقط تو تهران فعاله یا تو بقیه شهر ها هم نمایندگی دارید؟ من اصفهان هستم اونجا هم نمایندگی دارید؟

    • سمپاشی نوید سلامت

      سلام. وقت بخیر
      شرکت ما علاوه بر تهران در برخی شهر های دیگر مثل کاشان، اصفهان، یزد، دلیجان ، محلات، قم، اراک دارای نمایندگی است و برای بقیه شهر های نمایندگی فعال میپذیرد.

  2. سلام
    شرکت ما دو سال پیش اومد کار سمپاشی خونه ما را انجام داد و تا امروز هیچ مشکلی نداشتیم. الان دوباره عقرب تو خونه دیدم. اگر خواسته باشم خودم سمپاشی کنم میتونید سم مخصوص عقرب را برام ارسال کنید؟

  3. من سایت و شبکه های اجتماعی شما را دیدم. چه خوبه که شرکتی تو ایران اینطوری اطلاع رسانی میکنه و خدمات میده. ممنون از نوید سلامت

    • سمپاشی نوید سلامت

      سلام و وقت بخیر
      نظر لطف شماست. هدف ما رضایت شما و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان میباشد.

  4. نرگس محمد زاده

    سلام
    ما داخل خونمون سوسک ریز کابینتی زیاد داریم ولی بعضی وقتا یه حشرات دیگه ای هم میبینیم که نمیدونم چیه. آیا با سمپاشی سوسک اون حشرات هم از بین میرن؟ هزینه سمپاشی چی؟

    • سمپاشی نوید سلامت

      سلام. وقت بخیر
      سمپاشی سوسک به تنهایی نمیتواند بقیه حشرات را از بین ببرد. در صورتی که قصد دارید کل حشرات داخل خانه از بین برود باید در سمپاشی از سموم ترکیبی استفاده شود. سموم ترکیبی 3 نوع سم است از 3 گروه متفاوت سموم که با هم مخلوط میشوند و سمی تشکیل میدهد که روی گستره ای از حشرات تاثیر گذار است و ریشه کن میشوند.

  5. مبینا سربلوکی

    سلام
    برای سمپاشی ساس نیاز به سمپاشی دو مرحله ای هست یا یکبار سمپاشی جواب میده. و قیمت برای هر مرحله حدودا چقدره؟ آخه نمیتونم دوبار ترک منزل داشته باشم

    • سمپاشی نوید سلامت

      سلام، وقت بخیر
      سمپاشی ساس ذاتا یک سمپاشی دو مرحله ای است. ما تو مرحله اول سم را قوی در نظر میگیریم، دوز مصرف سم را بالا در نظر میگیریم . در 90 درصد موارد مشکل در یک مرحله حل میشود ولی 10 درصد موارد هست که ممکن است کار به مرحله دوم برسد. اگر لازم شد سمپاشی در دو مرحله انجام شود شرکت برای مرحله دوم هزینه ای دریافت نمیکند.

  6. ما خونه مون بید زده . هر چقدر تحقیق کردم به نتیجه مشخصی برای سمپاشی منزل نرسیدم. خیلی پیچیده هست و هر شرکتی یه جور میگه. یکی میگه گازدهی میکنیم. یکی میگه گازدهی غیر مجازه و … میخواستم راهنماییم کنید

  7. سلام
    من برای سمپاشی ساس با شرکت های زیادی صحبت کردم و شرکت شما را از همه مناسب تر دیدم. ولی قیمتی که شما میدید نسبت به خیلی شرکت ها پایین تره . البته بعضی شرکت ها از شما هم پایین تره که معقول به نظر نمیرسه. میخواستم ببینم شما از سموم خارجی استفاده میکنید و علت این اختلاف قیمت ها چیست؟

    • سمپاشی نوید سلامت

      سلام و وقت بخیر
      هر شرکتی برای سمپاشی از یک نوع سم استفاده میکنه . 4 خانواده سموم داریم که زیر مجوعه هر خانواده بیش از 100 نوع سم قرار دارد. بنابراین گستردگی سموم بسیار زیاد است. از طرفی قیمت شرکت های تولید کننده بسیار متنوع است. سموم خارجی هم با قیمت های متنوع در بازار موجود است که همه اینها بر روی قیمت تاثیر میزاره. شما برای انتخاب شرکت سمپاشی دو مورد را چک کنید یکی مجوز فعالیت شرکت از وزارت بهداشت و دوم رزومه کاری شرکت.

  8. سلام.
    یه سوال داشتم. چرا قیمت سمپاشی حشرات مختلف با هم متفاوته. مثلا قیمت سمپاشی سوسک با ساس خیلی زیاده؟

    • سمپاشی نوید سلامت

      سلام و وقت بخیر
      بخاطر نوع سمومی که برای از بین بردن حشرات مختلف استفاده میشه. چون قیمت سموم متفاوت است.

  9. ممنون بابت اطلاعات خوبی که در سایتتون گذاشتید. کمتر سایتی دیدم که انقدر کامل باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی