پک ویژه مبارزه با مگس

کاربرد: این پک مبارزه با مگس جهت از بین بردن مگس در منازل و یا محیط کاری به مساحت ۱۰۰ متر مربع تهیه شده است.

مگس

مگس خانگی دارای اندازه متوسط در حدود ۹-۶ میلیمتر به رنگ خاکستری روشن یا تیره که برروی پشت  ۴ نوار طولی سیاه رنگ مشاهده می شود . بالها شفاف و فاقد هر گونه لکه هستند.

این مگسها اغلب با انسان معاشر بوده از انواع مواد از جمله پس مانده غذای انسان و حیوانات ، شیر ،شکر و میوه های فاسد ، زباله های مختلف ، اجساد در حال فساد ، مدفوع ، خون تازه و خشک شده ، خلط سینه ، ترشحات بینی و …..تغذیه مینمایند.

این مگس ها از مواد آلوده تغذیه نموده و از طریق برگرداندن آن مواد و مدفوع نمودن بر روی مواد غذائی و همچنین از طریق موهای روی بدن ، عوامل بیماریزا را بطور مکانیکی منتقل مینمایند.

مگس خانگی در انتقال باکتریها مانند شیگلا ، سالمونلا ،سل و جذام و تک یافته های انگل مانند اسهال آمیبی ، تخم انواع کرمها ، ویروسها مانند فلج اطفال و هپاتیت ها و بسیاری عوامل دیگر به انسان نقش دارند.

سموم مورد استفاده در مبارزه با مگس

پک ویژه مبارزه با مگس

برای مبارزه با مگس سموم مختلفی وجود دارد اما بهترین سمی که میتوان با اطمینان روی آن حساب باز کرد سم مگس آجیتا است. ولی این سم یک مشکل بزرگ دارد؟ بسیار گران است!

پک ویژه مبارزه با مگس

این سم را نه تنها در دامداری و مرغداری بلکه در خانه و اداره و هر جا که فکرش را بکنید میتوان استفاده کرد. این سم بدون شک بهترین سم برای دفع مگس هست و بارها در جشنواره های مختلف علوم بهداشت و کشاورزی مقام اول در بین سموم برای حذف مگس را کسب کرده است.

یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن این است که به مدت 2 سال ماندگاری دارد. فقط کافی است زمانی که حس کردید اثر آن کم شده است یک اسپری آب روی آن پاشش کنید. سم مثل روز اول موثر خواهد بود!

این سم جذب جنسی شدید برای مگس دارد به طوری که هم جنس نر و هم جنس ماده به شدت جذب آن میشوند. بعد از آن سم روی اعصاب مرکزی حشره اثر گذاشته و آن را ناک دوان میکند.

متاسفانه بسیاری از سودجویان و یا فروشندگان ناآگاه به دلیل عدم شناخت سم، فیک آن را به فروش می‌رسانند که اثرگذاری بسیار کمتری نسبت به سم اولیه دارد.

سم مگس سمیار: این سم گرانولی بوده و حاوی ایمیداکلوپراید است و به طور عمومی برای حذف مگس از آن استفاده میشود.

نحوه استفاده : سمپاشی و مبارزه با مگس دو مرحله ای میباشد . در مرحله اول ابتدا باید یک عدد سم فایکام را از پاکت درآورده و پودر داخل آن را در ۸ لیتر آب بریزید و آنقدر به هم بزنید تا کاملا سم پودری در آب حل شود.

محلول به دست آمده را باید داخل سمپاش و یا افشانه ریخته و روی پنجره، توری پنجره ها، روشنایی اتاق ها، پرده‌ها، سیم های برق نزدیک محل سکونت،نرده ها، طناب رخت،سقف و محل های نزدیک سقف اسپری کنید.

حدود 50 میلی لیتر از سم را در داخل چاه های فاضلاب بریزید منظور از چاه فاضلاب ، سینک ظرفشویی، روشویی، کف شور آشپزخانه ، حمام و سرویس های بهداشتی میباشد.

در مرحله دوم مبارزه با مگس که یک هفته بعد باید صورت بگیرید سم پودری و سپس سم آجیتا را باید با مقداری شکر قاطی کرده و با آب مخلوط کنید تا حالتی خمیر مانند به خود بگیرد سپس با قلم مو آن را روی دیوار در محل هایی که مگس زیاد تجمع میکند بمالید.

برای اطلاع از میزان اختلاط و محل های مورد استفاده با کارشناسان ما تماس بگیرید. در صورت استفاده از سموم فوق به شما اطمینان میدهیم که مشکل شما حل خواهد شد. این روش برای مرغداری ها و کشتارگاه ها و مراکزی که مگس به تعداد زیاد نیز دیده میشود کاربرد دارد.

پک ویژه مبارزه با مگس

+

اسپری آسومین برای مبارزه با مگس

سم آسومین از جمله سموم فوق العاده تاثیر گذار جهت کنترل حشرات پروازی میباشد که به شکل اسپری موجود می باشد. این سم در بخش بهداشت عمومی کاربرد دارد. بر علیه ناقلین مالاریا،  مگس خانگی و پشه تاثیر بسزایی دارد.سازندگان این سم مدعی هستند که این سم به راحتی سوسک و ساس را نابود میکند.

آسومین دارای ماندگاری بالا بدون بو و لکه بدون ایجاد عوارض جانبی جهت افراد حساس به مواد شیمیای تنگی نفس آسم و…… مورد استفاده قرار میگیرد. سم آسومین تولید کشور اردن و تحت لیسانس آسومین کانادا است.

سم آسومین جزء حشره کش های عمومی می باشد که برای سمپاشی منازل ، ویلاها و غیره از آن استفاده می شود.

برتری آسومین به سایر سموم بدون بو بودن و استفاده آسان آن میباشد.

پک ویژه مبارزه با مگس

طریقه مصرف:

این سم به صورت اسپری مورد استفاده قرار میگیرد و باید در چهارچوب و توری درب و پنجره و روشنایی ها منازل اسپری شود. این سم دارای 6 ماه ماندگاری میباشد.

تذکر : برای حداقل ۲ساعت باید دور از محل سمپاشی بود . و اگر سمپاشی در محیط بسته می باشد بعد از ۲ ساعت تعویض هوای محیط ضروری است.

پک ویژه مبارزه با مگس

پک ویژه مبارزه با مگس

پک ویژه مبارزه با مگس

پک ویژه مبارزه با مگس

پک ویژه مبارزه با مگس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *