آموزش وردپرس
خانه / فروش سم / اسپری آسومین(سم آسومین)

اسپری آسومین(سم آسومین)

اسپری آسومین

اسپری آسومین

سم آسومین از جمله سموم فوق العاده تاثیر گذار جهت کنترل حشرات پروازی میباشد .سم آسومین که به شکل اسپری میباشد در بخش بهداشت عمومی کاربرد دارد. بر علیه ناقلین مالاریا،  مگس خانگی و پشه تاثیر بسزایی دارد.سازندگان این سم مدعی هستند که این سم به راحتی سوسک و ساس را نابود میکند.

سم آسومین مخصوص حشرات پروازی

سم آسومین دارای ماندگاری بالا بدون بو و لکه بدون ایجاد عوارض جانبی جهت افراد حساس به مواد شیمیای تنگی نفس آسم و…… مورد استفاده قرار میگیرد. اسپری آسومین تولید کشور اردن و تحت لیسانس آسومین کانادا است.

آسومین جزء حشره کش های عمومی می باشد که برای سمپاشی منازل ، ویلاها و غیره از آن استفاده می شود.

برتری آسومین به سایر سموم بدون بو بودن و استفاده آسان آن میباشد.

طریقه مصرف اسپری آسومین:

این سم به صورت اسپری مورد استفاده قرار میگیرد و باید در چهارچوب و توری درب و پنجره و روشنایی ها منازل اسپری شود. این سم دارای 6 ماه ماندگاری میباشد.

تذکر : برای حداقل ۲ساعت باید دور از محل سمپاشی بود . و اگر سمپاشی در محیط بسته  می باشد بعد از ۲ ساعت تعویض هوای محیط ضروری است.

جهت درخواست این سم با ما تماس بگیرید.

فروشگاه ایمن شاپ

ایمن شاپ

تماس با ما

شبکه های اجتماعی ما

2 دیدگاه

  1. با سلام ستوده از قم هستم، نمیدانم تقلبی اسپری آسومین هم در بازار است یا خیر، بنظر می‌رسد که آنچه قبلاً استفاده می‌کردیم ، موثرتر و ماندگار تر بود ،سال گذشته ۲ است اسپری آسومین از داروخانه دامپزشکی تهیه و تا این اواخر داشتم، مجدداً از همانجا ۲عدد ، جهت دفتر کارمان تهیه کردم، که در مدت ۲۰ روز یکی تمام شد . ضمنا بنظر می رسد که اسپری آن‌ها خوب کار نمی کند ، اگر راهنمایی بفرمایید… باتشکر.

    • سمپاشی نوید سلامت

      سلام آقای ستوده.
      تقریبا تمام سمومی که در بازار موجود است نمونه های تقلبی ان هم وجود دارد. و تنها راه شناسایی آن هم امتحان کردن آن و یا خرید از فروشنده معتبر است. آسومین نیز به همین صورت است جدیدا سم آسومین در بسته بندی های جدید عرضه شده است و یکی از راه شناخت اصل از تقلبی حک Asomin روی بطری هست. در صورت تمایل میتوانید از طریق واتساپ و یا شماره 09120791564 برای دریافت اطلاعات و تبادل نظر با ما در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی