آموزش وردپرس
خانه / سمپاشی سوسک / حقایقی عجیب درباره‌ی سوسک!
حقایقی عجیب درباره‌ی سوسک!

حقایقی عجیب درباره‌ی سوسک!

تماس با ما

سوسک ها از زمان دایناسورها بوده اند! سوسک می تواند تقریباً یک ماه بدون غذا زندگی کند. سوسک می تواند حدود دو هفته بدون آب زندگی کند. بعضی از سوسک های ماده  فقط یک بار جفتگیری می‌کنند و باردار می شوند! سوسک می تواند تا یک هفته بدون سر خود زندگی کند! سوسک ها می توانند تا 3 مایل در ساعت حرکت کنند.

حقایقی عجیب درباره ی سوسک!سوسک ها میلیون ها سال است که در برخی از سازگارترین آفات روی زمین تکامل یافته اند. تقریباً 4000 گونه زنده سوسک در جهان وجود دارد. حدود 70 از این گونه ها در ایالات متحده یافت می شوند. سوسک ها معمولاً در ساختمان ها و خانه ها یافت می شوند زیرا محیط های گرم و نزدیک به غذا و آب را ترجیح می دهند. متأسفانه سوسک ها می توانند باعث ایجاد حساسیت شوند و باعث حمله آسم بخصوص در کودکان شوند. آنها همچنین می توانند تقریبا 33 نوع مختلف باکتری را گسترش دهند.

حقایقی عجیب درباره ی سوسک!

جهت کسب  اطلاعات در مورد کنترل آفات سوسک در وب سایت رسمی ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

.

سوسک های آمریکاییAmerican-Cockroach-Adult

سوسک آمریکایی بزرگترین سوسری است که در خانه ها یافت می شود. با وجود نام آن ، سوسری آمریکایی بومی آمریکای شمالی نیست ، اما احتمالاً از طریق کشتی های آفریقایی در دهه 1600 به آمریکا آمده اند. سوسک ماده می‌تواند حداکثر 150 تخم د سال بگذارد.. سوسک ها تا بزرگ شدن بال های خود را نمی گیرند. اندازه: 2شکل: بیضی رنگ: قهوه ای مایل به قرمز ، با الگوی 8 زرد مایل به زرد در قسمت پشت سر پاها: 6 بالها: بله آنتن: بله رژیم غذایی: سوسک های آمریکایی تقریباً هر چیزی از جمله گیاهان و حشرات دیگر را می خورند. زیستگاه: سوسک های آمریکایی ترجیح می دهند در مناطق گرم و تاریک و مرطوب مانند فاضلاب و زیرزمین زندگی کنند. آنها اغلب از طریق زهکشی ها و لوله ها وارد ساختمان می شوند. اگرچه سوسک های آمریکایی را می توان در خانه یافت ، اما در ساختمان های تجاری بزرگتر ، مانند رستوران ها ، فروشگاه های مواد غذایی و بیمارستان ها نیز رایج است. تأثیر: سوسک ها می توانند با ریختن پوستشان مواد غذایی را آلوده کنند. فرآورده های پوستی و مواد زائد آن ها آلرژی زا هستند که می توانند باعث ایجاد واکنش های آلرژیک ، آسم و سایر بیماری ها بخصوص در کودکان شوند. جلوگیری: اگر سوسک را می بینید ، بهتر است به دلیل بیماری هایی که ممکن است شیوع داشته باشد ، با یک متخصص مدیریت آفات تماس بگیرید

سوسک های باند قهوه ایحقایقی عجیب درباره ی سوسک!

سوسک های باند قهوه ای نام خود را از دو باند نوری که در بدنهای قهوه ای تیره خود دارند ، دریافت می کنند. بال های نر از بال های ماده بزرگتر است. سوسک های قهوه ای غالباً تخم های خود را در مبلمان یا زیر آن مخفی می کنند. آنها معمولاً 5 تا 6 ماه زندگی می‌کنند.

    اندازه: 1/2 / ” شکل: بیضی رنگ: قهوه ای ، با نوارهای روشن رنگ در بالها پاها: 6 بالها: بله آنتن: بله رژیم غذایی: سوسک های قهوه ای ترجیح می دهند غذاهای نشاسته ای مانند خمیر کاغذ دیواری و اتصالات کتاب بخورند. بعضی اوقات آنها چیزهای غیر ارگانیکی می خورند ، مثل جوراب نایلونی! زیستگاه

 در حالی که اکثر سوسک ها ترجیح می دهند در آشپزخانه ها زندگی کنند ، سوسک های قهوه ای در اتاق خانه زندگی می کنند. آنها به رطوبت زیادی احتیاج ندارند و از نور دوری می‌کنند.

   اگر سوسک را می بینید ، بهتر است به دلیل بیماری هایی که ممکن است شیوع داشته باشد ، با یک متخصص مدیریت آفات تماس بگیرید

.

سوسک های آلمانی

سوسک آلمانی

سوسک های آلمانی را می توان در سراسر جهان یافت. آنها رایج ترین سوسری در ایالات متحده هستند. هر سوسک آلمانی می تواند حدود 100-200 روز زندگی کند. اندازه: 1/2 “تا 5/8شکل: بیضی رنگ: قهوه ای تا قهوه ای تیره پاها: 6 بالها: بله آنتن: بله رژیم غذایی: سوسک ها به غذاهای شیرین و آردی جذب می شوند. آنها همچنین موارد غیر ارگانیکی مانند خمیردندان و کتاب می خورند

زیستگاه: سوسک های آلمانی در مکان های گرم و مرطوب مانند آشپزخانه ها ، حمام ها و جاهایی که مردم غذا می خورند و می نوشند زندگی می کنند.

 اگر سوسک را می بینید ، بهتر است به دلیل بیماری هایی که ممکن است شیوع داشته باشد ، با یک متخصص مدیریت آفات تماس بگیرید.

سوسک شرقی

سوسک شرقی

سوسک های شرقی احتمالاً نام خود را از کشتی های تجاری می گیرند اما در واقع از آفریقا هستند. آنها در مقایسه با سایر سوسک ها بزرگ و بسیار تیره هستند. آنها معمولاً از طریق لوله های فاضلاب سفر می کنند. آنها مکان های کثیف و دمای خنک تر از سایر سوسک ها را ترجیح می دهند. سوسری شرقی بوی قوی ایجاد می کند و یکی از کثیف ترین سوسک ها محسوب می شود. اندازه: 1 شکل: بیضی رنگ: قهوه ای تیره ، تقریبا سیاه پاها: 6 بالها: نه آنتن: بله  رژیم غذایی: سوسک های شرقی از انواع زباله و سایر مواد آلی تغذیه می کنند

زیستگاه: سوسک های شرقی همچنین در فاضلاب ها و مناطق مرطوب و پوسیدگی مانند زیرزمین ها زندگی می کنند

جلوگیری

    خانه خود را تمیز و خشک نگه دارید. غالباً جاروبرقی بکشید  و ترک های داخل و اطراف خانه را ببندبد. اگر سوسک را می بینید ، بهتر است به دلیل بیماری هایی که ممکن است شیوع داشته باشد ، با یک متخصص مدیریت آفات تماس بگیرید.

نکاتی درباره سوسک ها…

1. همه آنها بد و زیان آور نیستند.

2. نهایتا یک هفته می توانند بدون آب دوام بیاورند.

3. هرچه می خواهید بگویید ولی در غذای شما سوسک هست.

4. یک سوسک یک هفته می تواند بدون سر زنده بماند.

5. سوسک ها در دوره ی ژوراسیک بر روی زمین وجود داشتند.

6. سوسک ها هر روز را بدون هیچ گونه خاطره از دیروزشان شروع می کنند.

7. وقتی لمسشان می کنید، خوششان می آید.

8.  باکتری های درون بدنشان ویتامین مورد نیازشان را تامین می کنند.

9. سوسک ها برای افرادی که آسم یا آلرژی دارند، بد هستند.

10. سوسک ها منبع الهام دانش آموزانی از برکلی (Brekeley) شدند تا روباتی به نام دش (Dash) بسازند.

11.  یک سوسک ماده می تواند در یک مرتبه 400 سوسک به دنیا بیاورد.

12. پرورش سوسک در چین در حال طرفدار پیدا کردن است.

13. سوسکی به نام Periplaneta Japonica فاجعه ی خانگی شهروندان نیویورک است.

14. سوسک ها سریع هستند.

15. سوسک های مناطق گرمسیری  بسیار بزرگ هستند.

16. مثل سگ های پاولوف (dogs of Pavlov) سوسک ها هم شرطی می شوند.

17. سوسک های بزرگتر لزوما خطرناک تر نیستند.

18. سوسکی که در تاریکی می درخشید!

19. تمیز کردن، سوسک ها را دور نمی کند.

20. سوسک ها همه چیز می خورند.

حقایقی عجیب درباره ی سوسک!حقایقی عجیب درباره ی سوسک!حقایقی عجیب درباره ی سوسک!حقایقی عجیب درباره ی سوسک!حقایقی عجیب درباره ی سوسک!حقایقی عجیب درباره ی سوسک!حقایقی عجیب درباره ی سوسک!حقایقی عجیب درباره ی سوسک!حقایقی عجیب درباره ی سوسک!حقایقی عجیب درباره ی سوسک!حقایقی عجیب درباره ی سوسک!

فروشگاه سموم

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی