آموزش وردپرس

سمپاشی صنایع غذایی

سمپاشی صنایع غذایی
سمپاشی کارخانه مواد غذلیی علیه سوسک ریز با یکسال ضمانت

منطقی است که کارشناسان شرکت سمپاشی نوید سلامت یک رویکرد علمی نسبت به سمپاشی صنایع غذایی داشته باشند زیرا امروزه ایمنی غذا یک علم میباشد که به طور ویژه در دانشگاه ها تدریس میشود بنابراین زمانی که با کارشناسان ما تماس میگیرید برنامه ای جهت سمپاشی صنعت خود دریافت میکنید که مخصوص نیاز های شما طراحی شده است.

سمپاشی صنایع غذایی

حشرات و جوندگان ممکن است به روش های متفاوتی وارد کارخانه و یا صنعت شما شوند ، کارشناسان شرکت سمپاشی نوید سلامت میتوانند تعدادزیادی از راه های ورود احتمالی حشرات و جوندگان را شناسایی کنند و آنها را مسدود نمایند و به این ترتیب مانعی در برابر مهاجمان مزاحم ایجاد کنند. در صنعت مواد غذایی مگس از جمله حشراتی است که برای تاسیسات فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی آزاردهنده است.

ما میتوانیم با استفاده از ترکیبی از تله گذاری، طعمه گذاری، کنترل شیمیایی و حذف فیزیکی یک برنامه مدون برای حذف حشرات پروازی متناسب با نیاز های شما طراحی کنیم. ما تا آنجا که میتوانیم سعی مان بر آن است که بدون استفاده از مواد شیمیایی و فقط با استفاده از روش های فیزیکی آفتی که صنعت شما در برگرفته است را از بین ببریم و در مرحله آخر از مواد شیمیایی استفاده کنیم. شرکت سمپاشی نوید سلامت بیش از 10 سال است در این حرفه مشغول به فعالیت میباشد و به شما اطمینان میدهد که با استفاده از روش های نوین هر گونه حشرات و جوندگان را از صنعت شما حذف کند.

جهت تماس با کارشناسان شرکت روی شماره ذیل کلیک کنید

سمپاشی صنایع غذایی

تماس با ما

فروشگاه سموم

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی