سم مایع موش کش

موش جز جوندگانی میباشد که فوق العاده ترسو بوده و روزانه دورتادور محل زندگی خود را چک کرده و به محض احساس خطر و یا تغییر در محل زندگی از آن محل مهاجرت کرده و به جایی دیگر مهاجرت میکند. این شیوه زندگی موش باعث شده است که شرکت های سمپاشی از آن به عنوان روشی برای کنترل این جونده استفاده کنند.

سم مایع موش کش جز سمومی است که به دو روش موش را از محل آلوده دور میکند. در این سم از دو نوع ماده دور کننده و مرگ آور برای موش استفاده شده است. این سم مایع موش کش موش های کوچکتر را میکشد و محل زندگی را برای موش های بزرگتر نامساعد میکند.

با توجه به اینکه موش موجود ترسویی است زمانی که موش بزرگتر ببیند تعدادی از موش های کوچک اطرافش از بین رفته اند و هنگام حرکت در محل اطراف لانه اش بوی خاص سم و دور کننده موجود در آن را حس کند احساس خطر میکند و دیگر آن محل را محل مناسبی برای ادامه زندگی نمیبیند و از محل آلوده به منطقه ای دیگر مهاجرت میکند و این دقیقا همان چیزی است که ما دنبال آن هستیم.

سمپاشی موش

روش استفاده:

سم مایع موش کش در شیشه های 120 میلی لیتر برای شما بسته بندی شده است که هر شیشه قابلیت حل شدن در 5 لیتر آب را دارد و 5 لیتر سم آماده در اختیار شما قرار میدهد. این مقدار سم مایع موش برای سمپاشی منزل مسکونی به مساحت 100 متر مربع کفایت میکند.

البته این سم مایع موش کش در شیشه های 60 میلی لیتر که قابلیت حل شدن در 3 لیتر آب را دارند نیز تهیه شده است. در صورتی که مساحت خانه شما زیر 60 متر است و یا قصد سمپاشی تنها بخشی از خانه را دارید میتوانید از این سم استفاده کنید. اگر شما سمپاش دارید که چه بهتر اگر نه میتوانید سم آماده شده را ( مخلوط با آب) هر افشانه ای که در دسترس دارید مثل شیشه شیشه شور و هر چیز دیگری ریخته و آن را در محل هایی که آلودگی به موش بالاست اسپری کنید.

سم مایع موش کش

اگر قصد سمپاشی منزل مسکونی دارید حتما سم را در محل هایی مثل زیر کابینت آشپزخانه ، پشت گاز، پشت ماشین ظرفشویی، پشت ماشین لباس شویی ، زیر یخچال ، روی کابینت ها و روی سقف های کاذب و دور تا دور خانه در محل اتصال دیوار به کف اسپری کنید.

4 پاسخ

  1. این نوع سم ایا به مرغ و خروس اسیبی میزند.یعنی اگر ساختمان رو سمپاشی کنیم..مشکلی برای مرغ و خروس پیش می اید یا نه.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. با سلام و وقت بخیر!
      خیر این سم به مرغ و خروس آسیبی نمیرساند.اما نکته قابل توجه در مورد سم مایع موش این است که این سم قابلیت دور کنندگی دارد و موش را نمی کشد. موش به مدت یک هفته از محیط دور می شود و مجددا باز می گردد به محیط بهتر است بعد از یک هفته از طعمه موش پاستا ایتالیایی استفاده کنید و موش ها را بلافاصلع بعد از باز گشت از بین ببرید.

    1. سلام
      تقریبا تمام سموم زمانی که با آب مخلوط میشوند رنگ سفید شیری به خود میگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *