سمپاشی صنایع دارویی

چرا صنایع دارویی به یک برنامه برای کنترل حشرات و جوندگان در مراکز خود نیاز دارند؟

روند سمپاشی صنایع دارویی به چه صورتی است؟

سمپاشی صنایع دارویی

سمپاشی صنایع دارویی

برای صنایع دارویی حشرات و جوندگان میتوانند یک آفت بزرگ و تهدیدی بالقوه برای ایمنی محصول و رعایت استانداردها باشند. در ممیزی ها توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی در شرکت های تولید دارو یک گزینه ثابت همیشه وجود دارد. ” عدم وجود حشرات و جوندگان در کارخانه”

برنامه محافظت دارویی شرکت سمپاشی نوید سلامت به طور خاص برای شما طراحی شده است و نیاز های شرکت دارویی شما را فراهم کرده و یا حتی پا را از آن فراتر میگذارد. از آنجایی که همه ی حشرات و جوندگان به دنبال غذا، آب و دمای مطلوب هستند مقادیر زیادی از محصولات ذخیره شده که برای تولید و نگهداری دارو استفاده میشود شرکت های دارویی را به یک زیستگاه ایده آل برای حشرات مبدل میکند.

سمپاشی صنایع دارویی

محصولات انبار شده فاسد شدنی میتواند آفاتی مانند سوسک، شپشک و کرم کنجاله را به خود جذب کند. حشرات همچنین میتوانند منابع فراوانی از آب را که در آزمایشگاه ها و سرویس های بهداشتی در اینگونه شرکت ها وجود دارند مورد استفاده خود قرار دهند. به طور قطع کنترل حشرات و جوندگان در صنایه دارویی به دلیل مقررات سختگیرانه سازمان های ناظر میتواند یک چالش بزرگ باشد.

برنامه ای که شرکت سمپاشی نوید سلامت برای کنترل آفات و سمپاشی صنایع دارویی دارد به شرح ذیل است

  • برنامه بازرسی از فروشندگان
  • آموزش رایگان به پرسنل درباره حشرات و جوندگان و نحوه کنترل آنها
  • ارائه گزارش از خدمات انجام شده شامل سموم استفاده شده، محل های استفاده ، اقدام اصلاحی و تجزیه و تحلیل
  • پشتیبانی یکساله

همانگونه که موفقیت در صنعت داروسازی به تحقیقات علمی گسترده و ارتباط موثر با مشتریان بستگی دارد موفقیت در کنترل حشرات و جوندگان و ایجادی محیطی پاک و ایمن نیز از این مهم مستثنی نیست. جهت کنترل حشرات و جوندگان مهمترین قسمت صنعت و کارخانه شما همان واحد تاسیسات میباشد که شرکت سمپاشی نوید سلامت برای آن برنامه ویژه دارد. این برنامه شامل موارد ذیل است.

بستن ورودی ها: حشرات و جوندگان میتوانند به روش های مختلفی وارد تاسیسات شوند . نوید سلامت به منظور جلوگیری از ورود آفات به داخل تعداد زیادی از ورودی های احتمالی آفات مانند ترک ها و شکاف ها را شناسایی و مهر و موم کمیکند تا مانعی جهت ورود حشرات به داخل ساختمان گردد.

سمپاشی صنایع دارویی

کنترل مگس: حشرات پروازی و بخصوص مگس برای تاسیسات دارویی آزاردهنده و خطری برای سلامتی هستند. ما میتوانیم با ترکیبی از تله های سبک، طعمه گذاری، اسافاده از مواد شیمیایی و حذف مواد جاذب برای مگس یک برنامه fly control متناسب با نیازهای شما تهیه کنیم.

جهت مطالعه سابقه کاری شرکت بر رو یلینک مقابل کلیلک کنیدhttps://eimenmohit.ir/.

جهت خرید سم بر روی لینک کلیک کنیدhttp://eimenshop.ir

جهت گرفتن مشاوره با کارشناسان شرکت با ما تماس بگیرید.

سمپاشی صنیع دارویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
چت آنلاین
چت آنلاین
Scan the code
حریم شخصی شما محفوظ است.