آموزش وردپرس
خانه / سمپاشی ساختمان مسکونی، تجاری ، اداری،درمانی و صنعتی / سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

روش کنترل حشرات در خانه

به طور کلی، خانه پناهگاه شخصی است. بنابراین، عاری از آفت نگه داشتن آن باید از قبل اندیشیده شود – نه یک فکر بعدی. زیرا در مورد آفات، همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. اغلب اوقات، پیشگیری از آفات خسته کننده است و نیاز به روش های حرفه ای برای انجام کارهای گسترده دارد. چیزی که کار را پیچیده تر می کند این است که به محض اینکه آنها را کشف کردیم، در مرحله مرگبار است.  به همین دلیل است که ما تمایل به نادیده گرفتن آن داریم.

تماس با ما

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟در سمپاشی منزل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟راه های مبارزه با حشرات در منزل؟؟

در بسیاری از مواقع پیش میاید که شما به هر دلیل دوست ندارید که متخصصان شرکت سمپاشی به خانه شما مراجعه کرده و کار سمپاشی منزل را انجام دهند و ترجیح میدهید که خودتان سم را تهیه کرده ( برای تهیه سم اینجا را کلیک کنید) و خودتان کار سمپاشی منزل را انجام دهید.

برای اینکه بهترین نتیجه را از سمپاشی منزل و یا محل کار خود بگیرید و حشرات و جوندگان را ریشه کن کنید باید کار سمپاشی را به شکل اصولی انجام دهید. انجام اصولی سمپاشی نیاز به دانش و مهارت دارد. خب شروع کنیم به بررسی مهم ترین فاکتورهایی که در سمپاشی منازل باید به آن توجه کنیم

بستن راه‌ های ورود حشرات به ساختمان

همانطور که میدانیم تمام حشرات و جوندگان از طریق راه های بیرونی وارد منزل ما می‌شود. بنابراین قبل از سمپاشی منزل آنچه مهم است این است که راه های ورود حشرات و جوندگان به داخل منزل بسته شود. برای این منظور ما باید ابتدا بدانیم که حشرات از چه طریقی به داخل منزل ما راه پیدا میکنند.

هیچ چیز بیشتر از دیدن حیوانات موذی در خانه، آرامش ساکنین را به هم نمی‌زند! حشرات موذی که در گوشه و کنار خانه پنهان می‌شوند و به خصوص شب‌ها و هنگام تاریک شدن هوا، شروع به اذیت و آزار اهل منزل می‌کنند. همه ما بی‌خوابی ناشی از هجوم پشه‌ها، بی‌قراری ناشی از صدای مگس‌ها و یا لحظه چندش‌آور بیرون آمدن یک سوسک از چاه را تجربه کرده‌ایم!

گذشته از اذیت و آزاری که حیوانات موذی خانگی با خود به همراه می‌آورند، حضور برخی از آن‌ها مشکلات بهداشتی جدی ایجاد می‌کند و برای سلامت خانواده خطرناک است. شاید بتوانیم با مورچه‌ها یا مگس‌ها کنار بیاییم اما از خطر سوسک‌ها آشپزخانه یا موش‌ها نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

روش‌های مختلفی برای از بین بردن حیوانات موذی خانگی وجود دارد. از روش‌های سنتی تا اسپری‌ها و سموم شیمیایی، که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند.

حشرات و حیوانات موذی، نه تنها باعث از بین رفتن آسایش ساکنان یک خانه می‌شوند، بلکه ممکن است موجب انتقال برخی بیماری‌ها و ایجاد مشکلات بهداشتی شوند. به همین دلیل باید برای دفع آن‌ها یک روش مناسب پیدا کنیم.

چگونه از ورود حشرات موذی به خانه پیشگیری کنیم؟

مثل همیشه پیشگیری بهتر از درمان است! بهتر است قبل از اینکه دچار حمله حشرات موذی شویم، جلوی ورود آن‌ها را به خانه بگیریم. برای این کار اقدامات متعددی لازم است که هر یک از آن‌ها اهمیت بسیاری دارند.

درزها و شکاف‌های ساختمان را ببندید

قدم اول برای پیشگیری از ورود حیوانات موذی به خانه، بستن شکاف‌ها و درزهای موجود در ساختمان است. این شکاف‌ها ممکن است در قسمت نما، کف، سقف و دیوارهای خانه باشند.

تمامی قسمت‌های خانه را به دقت بررسی کنید و هر شکافی را با مواد مناسب مثل فویل آلومینیومی یا ملات پر کنید. استفاده از درزگیر برای این کار توصیه نمی‌شود زیرا برخی حشرات و حیوانات درزگیرها را می‌جوند و به خانه نفوذ می‌کنند.

پنجره‌ها را با توری بپوشانید

درها و پنجره‌ها، به خصوص در فصول گرم سال، بهترین راه ورود برای حشراتی مانند مگس و پشه هستند. تمامی پنجره‌ها را با توری‌های ریز فلزی یا پارچه‌ای بپوشانید تا بتوانید با خیال راحت آن‌ها را باز بگذارید. در مورد خانه‌های ویلایی و حیاط‌دار، نصب درهای توری آلومینیومی در قسمت ورود به ساختمان راهکار مناسبی برای جلوگیری از ورود حیوانات موذی محسوب می‌شود.

برای چاه‌ها از درپوش استفاده کنید

درون ورودی و لوله‌های منتهی به چاه‌ها، رسوب و آلودگی بسیاری انباشته می‌شود که فضای مناسبی برای رشد سوسک‌ها است.

با تمیز نگه داشتن ورودی چاه و رسوب‌زدایی از آن و همچنین استفاده از درپوش‌های مناسب راه ورود سوسک‌ها بسته خواهد شد. این محیط محل رشد حشرات موذی دیگری نیز هست مانند مگس‌های ریز به همین دلیل باید دائما چاه‌ها و سینک‌ها و وان حمام را چک کنید و از محکم بودن درپوش‌ها مطمئن شوید.

بهترین راه برای مقابله با حیوانات و حشرات موذی، جلوگیری از ورود آن‌ها به خانه است. با نصب توری برای پنجره‌ها، قرار دادن درپوش روی چاه‌ها و پوشاندن درزها و شکاف‌ها، می‌توانیم از ورود حیوانات و حشرات به خانه جلوگیری کنیم.

مواد غذایی را در ظروف دربسته نگهداری کنید

کارتن‌های مواد غذایی که پس از باز شدن برای اولین بار دیگر به خوبی بسته نمی‌شوند، یک گنجینه عالی برای حیوانات موذی محسوب می‌شوند! بهتر است مواد غذایی را از داخل کارتن‌ها خارج و به کیسه‌های زیپ‌دار یا ظرف‌های پلاستیکی، با درهای محکم، منتقل کنید.

خانه را پاکیزه نگه دارید

اهمیت این مورد از تمام موارد دیگر بیشتر است. خانه‌ای که پر از باقی‌مانده غذاها و سطل‌های زباله آلود باشد، فضای ایده‌آلی برای حیوانات موذی محسوب می‌شود! هر چه خانه پاکیزه‌تری داشته باشید احتمال مواجه شدن با حشرات موذی کمتر و نیاز به سمپاشی کمتر خواهد بود.

  • هر شب آشپزخانه را با دقت تمیز کنید؛ ظرف‌ها بشویید و خرده‌غذاها را جارو کنید.
  • از سطل‌های زباله‌ای استفاده کنید که در آن‌ها محکم بسته می‌شود.
  • زباله‌ها را هر شب از خانه خارج کنید و سطل زباله را مرتب بشویید تا آلودگی در آن باقی نماند.
  • خانه را مرتب جارو کنید و نگذارید هیچ خرده‌غذایی در اتاق‌ها یا آشپزخانه باقی بماند.

مواد بازیافتی را با دقت نگهداری کنید

جا افتادن فرهنگ بازیافت در کشور، اتفاق بسیار خوبی است و باید به آن اهمیت داد اما نگه داشتن مواد بازیافتی در منزل موجب افزایش حیوانات موذی خواهد شد. بهتر است این مواد را خارج از خانه نگه داریم. در صورتی که این کار ممکن نباشد لازم است مواد بازیافتی در سطل‌ها یا کیسه‌های پلاستیکی دربسته نگهداری شوند.

روش های ورود حشرات و جوندگان و نحوه بستن راه ورود و جلوگیری از نفوذ آنان به داخل منزل شما به قدری زیاد هستند که در این مقاله به تنهایی نمیگنجد. برای شناخت آنها پیشنهاد میکنیم مقاله ” روش هایی شناسایی و جلوگیری از ورود حشرات و جوندگان به منزل” را مطالعه کنید

روش محلول سازی سم و استفاده از سمپاش

بدون شک اگر بخواهیم یک سمپاشی اصولی داشته باشیم که به واسطه آن از شر حشرات و جوندگان راحت شویم باید روش صحیح محلول سازی و اختلاط آب و سم را بلد باشیم . اگر این کار به درستی انجام پذیرد مزایایی از قبیل کنترل بهتر و کاهش مقاومت حشرات نسبت به سموم ، صرفه جویی در هزینه، تجهیزات و زمان را به دنبال دارد .

اما اگر این کار به درستی و طبق اصول علمی انجام نشود در واقع به جای اینکه ابرو را درست کنیم چشم را کور کرده ایم! و نتیجه آن آسیب رساندن به سلامت خود و خانواده خود میشویم.

در صورتی که در محلول سازی اشتباه کنیم علاوه بر ایجاد ضرر اقتصادی انسداد فیلتر ها و نازل های سمپاش نتیجه مورد نظر نیز حاصل نخواهد شد. این در صورتی است که خوشبینانه به قضیه نگاه کنیم بارها پیش آمده است به دلیل ناآگاهی در این زمینه خانواده ای دچار مسمومیت شده اند. برای جلوگیری از این اتفاقات موارد زیر باید رعایت شوند.

مطالعه برچسب سم خریداری شده

سم به ذات خود سم است هر چند برای انسان حداقل آسیب را داشته باشد. بنابراین هنگام کار کردن با آن باید کاملا هواسمان جمع باشد . قبل از هر چیز باید بدانیم که شرکت سازنده سم چه پیشنهاداتی برای ما دارد تا یک سمپاشی ایمن و بیخطر و با کارایی بالا داشته باشیم.

برای این منظور باید برچسب آفت کش خریداری شده را مطالعه کنید حتی اگر موارد نوشته شده روی قوطی یا برگه همراه آفت کش با عملکردهای متعارف مغایرت داشته باشد باز هم ضروری است از آن پیروی کنید زیرا تولید کنندگان این سموم در آزمایشگاه های خود به طور کامل همه چیز را مورد بررسی قرار میدهند.

بنابراین شرکت سمپاشی نوید سلامت اصرار دارد که شما قبل از استفاده از سموم حتما برچسب آن را بخوانید و به آن عمل کنید

در صورتی که مطالب روی برچسب به هر دلیلی مخدوش شده باشد و یا به دلایل فنی ممکن است متوجه منظور و یا مفهوم آن نشوید کافی است گوشی تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید

در صورتی که هنگام اختلاط سم با آب سم مورد استفاده رسوب کرد دیگر تحت هیچ شرایطی از آن استفاده نکنید. گاها پیش میاید که شما به یک سم فروشی مراجعه کرده و فروشنده چندین نوع سم را به شما میدهد و از شما میخواهد آنها را با هم ترکیب کرده و استفاده کنید.

اختلاط سم مهارت و تخصص نیاز دارد و باید با درصد مشخص و روش مخصوص به خود صورت پذیرد لذا از این کار اجتناب کرده و با ما تماس بگیرید

یک سری علایم اختصاری بر روی برچسب سموم مشاهده میکنید که توضیحات آن در زیر آمده است.

W – مخفف Wettable Powders ( پودر وتابل یا پودر با قابلیت تر شوندگی) و یا ( گرد یا پودر) است.

L- مخفف لغت انگلیسی Liquid به معنی مایع است.

S- مخفف لغت انگلیسی سورفکتانت یا ادجوانت است. سورفکتانت یکسری مواد کمکی هستند که باعث حل شدن بهتر سموم در آب می شوند.

اصول صحیح ترکیب سموم مختلف با یکدیگر

در مرحله اول قبل از اینکه بخواهیم سموم را با یکدیگر ترکیب کنیم باید آبی که به عنوان حلال مورد استفاده قرار میگیرد را از نظز ph دما و سختی مورد بررسی قرار دهیم.

آبی که برای حل کردن سموم مورد استفاده قرار میگیرد نه باید گرم باشد و نه سرد. دمای استاندارد آب 25 درجه سانتیگراد باید باشد. همچنین این آب نه باید حالت اسیدی داشته باشد و نه حالت قلیایی ، ph مناسب آب برای استفاده به عنوان حلال سم بین 6.5 تا 7.5 میباشد.

ضمنا آب مورد استفاده باید نرم باشد. یعنی TDS آن بین 500 تا 1000 باشد. بعد از اطمینان از کیفیت آب ( PH، سختی و دمای آب) مورد استفاده به عنوان حلال یا حامل سموم دفع آفات، ضروری است که از نظم و ترتیب حل کردن مواد و سموم مختلف آگاهی داشته باشید. سموم به طور کلی به 4 دسته سموم کلره، سموم فسفره، سموم پیروتیروئید و سموم کاربامات تقسیم بندی میشوند.

ترکیب سموم از گروه های مختلف با یکدیگر روش خاص خود را دارد اما آنچه مسلم است این است که تحت هیچ شرایطی سمومی که با یکدیگر ترکیب میشوند نباید ایجاد رسوب کنند. نکته مهمی که باید مدنظر قرار داد این است قبل از اینکه سم را با آب مخلوط کنید باید بطری را به خوبی تکان دهید تا مواد فعال و بی اثر سم بخوبی با هم مخلوط شوند..

ترتیب اضافه کردن مواد به مخزن سمپاشی فوق العاده مهم است.وقتی سموم به طور صحیحی با یکدیگر ترکیب نشوند فرمول هایی که شما مخلوط کرده اید سر نازگاری میگذارند .

محلول ناسازگار باعث ایجاد سه مشکل بزرگ میشوند اول اینکه رسوب میکنند و دوم اینکه باعث گرفتگی سرنازل سمپاش میشود وسوم اینکه باعث می شود سم به طور مساوی در محل سمپاشی پراکنده و توزیع نشود در  نهایت کنترل حشرات و جوندگان به خوبی صورت نگرفته  و اتلاف هزینه و وقت را برای شما به دنبال دارد.

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

محل هایی که در بیرون از ساختمان باید سمپاشی شود؟

بستگی به نوع و میزان آلودگی حشرات و جوندگان که توسط کارشناسان شرکت های دارای مجوز سمپاشی انجام میشود میتوان به این نتیجه رسید که آیا لازم است در بیرون از ساختمان نیز کار سمپاشی انجام شود یا خیر.

عموما در زمانی که شما مشکل موش دارید و یا پشه اذیتتان میکند و یا با حشراتی مثل عقرب و رتیل درگیر هستید و یا مارمولک در خانه تان جولان میدهد و یا هزارپا میبینید باید دورتا دور ساختمان را نیز علاوه بر مرکز خانه سمپاشی کنید. همچنین میزان آلودگی این حشرات و تعداد آنها نیز در گرفتن تصمیم برای سمپاشی دورتا دور منزل نیز مهم است.

در ضمن موریانه را فراموش کردیم. حشره ای که بیش از اینکه نیاز باشد برای از بین بردنش داخل منزل را سمپاشی کنیم باید توجه مان جلب بیرون از آن باشد.

در صورتی که شما در منزل موش دارید مطمن باشید یک راه ورود وجود دارد که این جوندگان از بیرون خانه به داخل ساختمان راه پیدا کرده اند. این راه ورود کافی است به اندازه یک سکه باشد.

از همان سوراخ حمله میکنند. غالبا ساختمان هایی که دارای سقف کاذب ، کناف و یا رابیز بندی میباشند به دلیل اینگه پشت رابیز ها به درستی بسته نشده است منبعی برای ورود موش میشود. همچنین کولر گازی و یا هود آشپزخانه و اتصالات لوله های آب و گاز محلی مناسب برای موش به منزل ایجاد میکنند.

پشه و مگس که در دسته حشرات پروازی قرار میگیرند از جمله آفت هایی هستند که برای کنترل آنها علاوه بر داخل منزل باید بیرون خانه هم سمپاشی شود. سمپاشی بیرون پنجره ها، روشنایی بیرون، بیرون درب های ورود، توری پنجره ها دیوار خانه از بیرون ساختمان در کنترل پشه و مگس فوق العاده موثر است.

عقرب و رتیل و مارمولک و هزارپا را شما بیشتر در منازلی میبینید که در مجاورت ساختمان خاک باشد و یا همسایه در حال بنایی باشد و یا حیاط خانه هنوز تکمیل نشده است. در اینگونه مواقع ما به وفور حشراتی مذکور را میبینیم. سمپاشی محیط بیرونی خانه در این شرایط لازم و حتمی است.

شاید هیچ حشره ای اندازه موریانه ریشه در بیرون خانه ندارد! به ظاهر دیوار خانه شما موریانه زده است و یا کمد لباس های شما درگیر موریانه شده است اما منبع آن مطمنا دیوار نیست وبا سمپاشی دیوار خانه کاری از پیش نمیبریم. برای نابودی موریانه باید ملکه را پیدا کنیم و ملکه جایی نیست جز در کنار دیوار بیرونی منزل شما. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد موریانه و روش های سمپاشی و کنترل و از بین بردن آن به مقاله ” جدیدترین روش های از بین بردن موریانه” مراجعه کنید.

محل‌هایی که در داخل ساختمان باید سمپاشی شود؟

اینکه کجای ساختمان نیاز به سمپاشی دارد و کجا ندارد بستگی مستقیم به نوع آفتی دارد که ما با آن درگیر هستیم. به عنوان مثال اگر شما سوسک در منزل دارید آنچه که مهم است این است که محل هایی که مرکز تولید مثل آن میباشد از بین برود. هر جا مانداب داشته باشیم مکانی دنج برای تخم ریزی سوسک میباشد.

در منازل جایی که مانداب باشد بهتر از چاه فاضلاب نیست. سینک ظرفشویی، روشویی، کف شور آشپزخانه، حمام، سرویس های بهداشتی و … یک مکان عالی برای تخم گذاری و تولید مثل سوسک است. پس در سمپاشی سوسک سمپاشی چاه فاضلاب در اولویت اول قرار میگیرد.

بعد از آن سمپاشی آشپزخانه است . ما سوسک ها را بیشتر در شب در آشپزخانه میبینیم زیرا آنجا غذا هست ، گرم هم هست و رطوبت هم وجود دارد پس یک جای عالی و دنج برای زندگی سوسک فراهم شده است.

سمپاشی آشپزخانه در محل هایی مانند زیر کابینت، پشت گاز، پشت ماشین لباسشویی، پشت ماشین ظرفشویی، پشت آبگرمکن و … میتواند تا حد زیادی آنها را ریشه کن کند. البته سمپاشی چاه های فاضلاب و آشپزخانه کفایت نمیکند. حال و پذیرایی هم مکان های دیگری هستند که در سمپاشی سوسک باید مورد توجه قرار گیرد.

در سمپاشی ساس موضوع به گونه دیگر است. بر خلاف سوسک که بیشتر در آشپزخانه دیده میشود ما ساس را در اتاق خواب میبینیم. در آلودگی های شدید ساس، مبلمان ها نیز درگیر میشوند. جهت سمپاشی ساس باید اتاق خواب به طور کامل خیس شود. تشک، ملحفه ، تختخواب و زیر تخت و حتی کمد ها و لباس ها و پرده و ….شاید هیچ حشره ای به اندازه ساس خانه و زندگی شما را تحت تاثیر قرار ندهد.

در سمپاشی ساس مبلمان نیز باید به طور کامل سمپاشی شود بخصوص زیر مبل که محل تجمع ساس میباشد.

در موارد آلودگی بالای ساس علاوه بر سموم مخصوص مایع باید از قرص گاز سوز نیز استفاده کرد. با توجه به اینکه ساس در درزها و شکاف ها پنهان میشود باید به طریقی آنها را از محلی که در آن پنهان شده اند بیرون کشید. برای این منظور از قرص گاز سوز استفاده میشود.

این قرص با ایجاد گاز ساس را مجبور به خروج از پناهگاه خود میکند . استفاده از این قرص ها فقط در شرایط اجبار مجاز است و تمام درب ها و پنجره ها و کانال کولر باید بسته باشد و هیچ کس داخل خانه نباشد. در مواردی به دلیل بی احتیاطی اتفاق افتاده است که گاز از طریق سیستم تهویه به منزل مجاور منتقل شده و برای همسایگان ایجاد مسمومیت کرده است.

در سمپاشی عقرب و رتیل آنچه مهم است این است که راه های ورود مثل درب ها و پنجره ها و حیاط منزل و دورتادور ساختمان از بیرون و داخل همچنین آشپزخانه بخصوص زیر کابینت ها و زیر سینک ظرفشویی سمپاشی گردد. عقرب و رتیل بیشتر در مناطق با آب و هوای گرم دیده میشود.

برای همین بیشتر این جانور در شهرهایی کویری مثل یزد و کاشان و یا جنوب کشور دیده میشود. عقرب هایی که در ایران دیده میشود بیشتر به رنگ زرد و سیاه بوده و هر چه منطقه مورد نظر گرمتر و بی آب تر باشد نیش عقرب سمس تر است.

امروزه در صنعت دارو سازی از سم عقرب برای تهیه داروهای شیمی- درمانی استفاده میشود که قیمت بالایی دارد. در نتیجه این باعث شده است عده ای به سمت تجارب عقرب علاقه مند شوند و با شکار آن و یا پرورش عقرب سود های هنگفتی به جیب بزنند.

سمپاشی مارمولک نیز تقریبا شبیه به سمپاشی عقرب و رتیل میباشد. باور غلطی در جامعه وجود دارد که عده ای گمان میکنند دم مارمولک سم سیانور دارد در حالی که اینطور نیست. مارمولک به کنترل حشرات مضرر مثل سوسک با تغذیه از آنها کمک میکند اما ظاهر ترسناک آن باعث شده است که مردم ترجیح دهند آن را از خانه و زندگی خود دور کنند.

برای سمپاشی هزارپا باید دور تا دور منزل سمپاشی شود. بر خلاف سمپاشی سوسک که آشپزخانه در اولویت بود و سمپاشی ساس که اولویت اول ما اتاق خواب بود در سمپاشی هزار پا همه جای منزل باید مورد سمپاشی قرار بگیرد.

از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب، از حال گرفته تا پذیرایی و زیر راه پله ها و اتاق زیر شیروانی.از بین بردن هزارپا خیلی کار سختی نیست و در صورتی که از سموم استاندارد و مجاز استفاده کنید میتوانید برای همیشه این حشره را از منزل خود ریشه کن کنید.

سمپاشی موریانه بسیار متفاوت تر از سمپاشی سایر حشرات و جوندگان موذی است . این موجود قادر است یک تنه خانه شما را تخریب کند. جالب اینجاست که بر خلاف سایر حشرات حضورش در جایی نیست که اثر به جا میگذارد. به عنوان مثال ممکن است روی سطح دیوار اتاق و کمد دیواری و یا MDF کابینت ها موریانه ببینید ولی خود موریانه آنجا حضور ندارد.

فقط یک حمله گاز انبری کرده و بخشی از منزل شما را مورد هدف قرار داده و گریخته است. برای از بین بردن موریانه باید محل ملکه آنها را شناسایی کنید و سپس با تزریق سم به مخفیگاهش ملکه و سربازان را نابود کنید. اما ملکه کجاست؟ با ما تماس بگیرید تا در این زمینه به شما مشاوره دهیم. کافی تلفن را برداشته و با شماره 02177681330 تماس بگیرید.

در توضیحات بالا به طور کامل روش های سمپاشی منازل برای انواع حشرات توضیح داده شد اما مشکل فقط به حشرات ختم نمیشود. ما جوندگانی هم داریم که امان از ما بریده اند. که مهمترین آنها موش است. اما سمپاشی موش چگونه است و به چه روشی باید از شر این جونده باهوش خلاص شد؟

برای از بین بردن موش باید از روش سمپاشی و تله گذاری و طعمه گذاری به شکل همزمان استفاده کرد. ابتدا منزل باید سمپاشی شود و حدود یک هفته بعد کار تله گذاری و طعمه گذاری باید انجام پذیر. بطعمه ها باید سموم ضد انعقادی باشند که در دراز مدت موش را از بین میبرند.

در توضیحات بالا تقریبا به طور کامل در مورد روش های سمپاشی منازل توضیح داده شد. اکنون ما میدانیم که هر حشره ای در منزل دیدیم چگونه باید منزلمان را بر علیه او سمپاشی کنیم.

اما با تمام این توضیحات باز هم بهتر است سلامت خود و خانواده را به خطر نندازید و برای سمپاشی منزل از شرکت های دارای مجوز کمک بگیرید. شرکت سمپاشی نوید سلامت جز شرکت هایی است که دارای مجوز سمپاشی از وزارت بهداشت میباشد به ما اطمینان کنید! گوشی بردارید و با ما تماس بگیرید. 02177681330

در فیلم زیر تمام روش های سمپاشی که در بالا توضیح داده شد به صورت تصویری به نمایش در آمده است.

  • راه های ورود حشرات و جوندگان به داخل ساختمان
  • روش اختلاط سم با آب و استفاده از سمپاش
  • چه محل هایی در بیرون از ساختمان باید سمپاشی شود؟
  • جهت جلوگیری از ورود حشرات چه کارهایی باید انجام داد؟
  • چه محل هایی در داخل ساختمان باید سمپاشی شود؟
  • روش استفاده از سم پودری چگونه است؟
روش سمپاشی منزل

 

دفع آفات در منزل

آفت کش ها مواد شیمیایی هستند که برای کشتن یا آسیب رساندن به آفات طراحی شده اند. آنها شامل حشره کش های مورد استفاده برای کنترل حشرات، علف کش های مورد استفاده برای کنترل علف های هرز، قارچ کش های مورد استفاده برای کنترل قارچ ها و کپک ها، و جونده کش های مورد استفاده برای کنترل جوندگان هستند.

آفات خانگی می توانند شامل حشراتی مانند مگس ها، سوسک ها و پشه ها یا جوندگانی مانند موش یا موش صحرایی باشند.

آفت‌کش‌های خانگی را می‌توان از سوپرمارکت‌ها خریداری کرد و برای خانوارها طراحی شده است تا در اطراف خانه یا باغ خود استفاده کنند. اگرچه به راحتی می توانید آفت کش های خانگی را تهیه کنید، اما این بدان معنا نیست که آنها بی ضرر هستند.

آنها سمی هستند و در صورت استفاده بی احتیاطی، ممکن است بر سلامت کاربر، خانواده، حیوانات خانگی یا محیط زیست تأثیر بگذارند. جهت خرید تخصصی سموم افات خانگی به سایت ما مراجعه کنید. www.eimenshop.ir


انتخاب آفت کش ها
پیشنهادات عبارتند از:
به این فکر کنید که آیا استفاده پیشنهادی شما از آفت کش مناسب است یا خیر. برای مثال، انتظار اینکه ملک شما کاملاً عاری از آفت باشد، ممکن است واقع بینانه نباشد. این امکان وجود دارد که استفاده مکرر از آفت کش ها در دراز مدت خطرناک تر از خود آفات باشد.
اقدامات کنترل آفات غیر شیمیایی را در نظر بگیرید.
قبل از خرید آفت کش مطمئن شوید که آفت را شناسایی کرده اید. آنچه شما فرض می‌کنید ساس هست می‌تواند کنه باشد. اگر در شناسایی آفت مشکل دارید، با ما تماس بگیرید. می توانید درخواست آنلاین ارسال کنید.
موثرترین آفت کش را برای مشکل آفت خود تعیین کنید و مطمئن شوید آفت کشی که انتخاب می کنید برای آفتی طراحی شده است که قصد استفاده از آن را دارید.
حداقل سمی ترین (یا کمترین زمان بندی) آفت کش خانگی موجود را انتخاب کنید.
از کمترین مقدار ممکن آفت کش استفاده کنید، زیرا همه آفت کش ها سمی هستند و در صورت استفاده نادرست می توانند باعث آسیب شوند.
ایمنی عمومی آفت کش ها
توصیه هایی برای استفاده از آفت کش ها در خانه عبارتند از:
آفت کش ها را ذخیره نکنید فقط به اندازه نیاز بخرید.
دستورالعمل های سازنده را به دقت بخوانید و همیشه از محصول طبق دستورالعمل استفاده کنید. بیش از مقدار توصیه شده استفاده نکنید و مطمئن شوید که تمام موارد ایمنی را رعایت می کنید.
آفت کش ها را مخلوط نکنید. شما در معرض خطر یک واکنش شیمیایی غیرمنتظره و بالقوه خطرناک هستید.


آفت کش را در ظرف اصلی خود با درب محکم بسته و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید، به عنوان مثال در یک کمد بلند در گاراژ قفل شده است. هرگز سموم دفع آفات را در ظروفی که کودکان ممکن است با غذا یا نوشیدنی اشتباه بگیرند، انتقال ندهید.
از قرار دادن تله یا قرار دادن طعمه در مناطقی که در دسترس کودکان، حیوانات خانگی یا حیوانات بومی است خودداری کنید.
هر زمان که از آفت کش استفاده می کنید یا از آن استفاده می کنید، به عنوان مثال، دستکش لاستیکی، از لباس های محافظ پیشنهاد شده در دستورالعمل های سازنده استفاده کنید.
هنگام استفاده از آفت کش از خوردن، آشامیدن یا سیگار کشیدن خودداری کنید.
پس از استفاده دست های خود را بشویید.

پیشنهادات ایمنی برای استفاده از آفت کش ها در داخل ساختمان
هنگامی که از آفت کش ها در داخل خانه استفاده می کنید، همیشه باید:
قفس پرندگان و مخازن ماهی را بپوشانید یا بردارید و سایر حیوانات خانگی را قبل از استفاده از آئروسل (اسپری) آفت کش ها جابه جا کنید. بسیاری از آفت کش ها برای پرندگان و ماهی ها بسیار سمی هستند.


غذا، ظروف پخت و پز و سایر وسایل شخصی را از ناحیه مورد نظر بردارید (یا بپوشانید). قبل از تهیه غذا، نیمکت های آشپزخانه را کاملا تمیز کنید.
از استفاده از اسپری های سطحی در مناطقی که معمولاً توسط اعضای خانواده لمس می شود، مانند مبلمان خودداری کنید. از اسپری های سطحی فقط در مناطق دور از دسترس استفاده کنید.
در حالی که آفت کش (مانند اسپری مگس) در حال اثرگذاری است اتاق را ترک کنید. وقتی برگشتید، پنجره ها را باز کنید تا هوا پاک شود.
اطمینان حاصل کنید که آفت کش ها در مکان مناسب استفاده می شوند. به عنوان مثال، موش ها تمایل دارند در از کناره ها حرکت کنند.

اگر تله ها یا طعمه ها را در فضای باز قرار دهید، ممکن است آفت را جذب نکنند و ممکن است برای اعضای خانواده یا حیوانات خانگی خطرناک باشد.
اگر از طعمه استفاده می کنید، بقایای غذا یا ضایعات آن را پاک کنید تا آفت فقط به سمت طعمه کشیده شود. این بدان معناست که به طعمه کمتری نیاز خواهید داشت.


پیشنهادات ایمنی برای استفاده در فضای باز از آفت کش ها
هنگامی که از آفت کش ها در فضای باز استفاده می کنید، همیشه باید:
قبل از استفاده از سموم از بسته بودن تمام درها و پنجره ها اطمینان حاصل کنید


در روزهای بارانی یا بادی از استفاده از آفت کش در فضای باز خودداری کنید. آب و هوا می تواند بر اثر آفت کش تأثیر بگذارد و به سایر حیوانات، مردم و محیط زیست آسیب برساند
قبل از استفاده از آفت کش، استخرهای ماهی، باربیکیوها و باغات سبزیجات را بپوشانید
حیوانات خانگی را جابجا کنید و بستر، غذا و کاسه آب آنها را بردارید
پس از استفاده از آفت کش از آبیاری باغ خود خودداری کنید. دستورالعمل های سازنده را برای راهنمایی در مورد مدت زمانی که باید منتظر بمانید، بررسی کنید
گیاهان و پرندگان را برای چند روز پس از آن مشاهده کنید تا مطمئن شوید که آفت کش آسیب ناخواسته ای ایجاد نمی کند.
در صورت استفاده از هرگونه آفت کش خارجی به همسایگان خود خبر دهید.
اگر مخزن آب باران دارید، مراقب باشید از پاشش بیش از حد بر روی ناودان و قسمت پشت بام جلوگیری کنید. اگر خطر شستشوی باقی مانده آفت کش ها در مخزن وجود دارد، باید لوله جمع آوری را از مخزن آب باران دور کنید تا پس از بارندگی بعدی.

 

آفت کش ها و آسیب به محیط زیست
برخی از آفت کش ها، مانند اسپری های فضایی، سریع عمل می کنند. آنها آفت را از بین می برند، سپس به سرعت تجزیه می شوند. سایر آفت‌کش‌ها، مانند اسپری‌های سطحی و درمان‌های موریانه، روزها، هفته‌ها یا حتی بیشتر پس از استفاده در محیط باقی می‌مانند.

در حالی که بیشتر آفت کش ها فقط برای تأثیرگذاری بر آفت هدف طراحی شده اند، گاهی اوقات ممکن است به حشرات یا حیوانات دیگر آسیب وارد شود. به عنوان مثال، اگر پرنده ای عنکبوت کشته شده توسط حشره کش را بخورد، ممکن است مسموم شود.

به همین دلیل مهم است که آفت‌کش‌هایی را انتخاب کنید که برای آفتی طراحی شده‌اند که می‌خواهید اثر کنند ، دستورالعمل‌های برچسب را به دقت دنبال کنید و از کمترین مقدار ممکن استفاده کنید.
جایگزین های آفت کش ها
در نظر گرفتن روش های کنترل جایگزین برای استفاده از آفت کش ها مهم است. نکته کلیدی این است که خانه و باغ خود را برای آفات غیر جذاب کنید. برخی از پیشنهادات عبارتند از:
جوندگان – ضایعات غذا را برای پرندگان در باغ قرار ندهید. غذای باقی مانده در کاسه سگ یا گربه را دور بریزید.

اگر پرنده دارید، دانه های پرنده را در دستگاه های ضد جونده نگهداری کنید. میوه های افتاده را از هر درخت میوه بردارید و دور بیندازید. گیاهانی مانند خزنده را مرتباً کوتاه کنید. مکان های احتمالی لانه سازی مانند چوب و انبوه زباله را از زمین دور نگه دارید.

استفاده از تله ها را در نظر بگیرید، اما در مناطقی که ممکن است به کودکان، حیوانات خانگی یا حیوانات بومی آسیب برسد، تله نگذارید.


مگس ها – سطل های زباله در فضای باز را محکم ببندید. کمپوست باغچه را در ظرفی در بسته قرار دهید. مگس‌ها پیرتروم را که یک ماده رایج در اسپری مگس است، دوست ندارند. می‌توانید گل‌های پیرتروم را نزدیک درهای جلویی و پشتی خود بکارید تا مگس‌ها و سایر حشرات را دفع کنید. در مناطقی که مگس ها تمایل به جمع شدن دارند، تله های مگس انداز را آویزان کنید


کک – حیوانات خانگی، پتوها و سایر ملافه های آنها را به طور منظم بشویید. برای گزینه های درمانی حیوان خانگی خود به دامپزشک خود مراجعه کنید.
سوسک ها – هر گونه منابع آب مانند زیر حمام، سینک ظرفشویی یا ظروف باقی مانده در آشپزخانه را بردارید. سوسک ها برای زنده ماندن به یک منبع روزانه آب نیاز دارند. ضایعات غذا را روی نیمکت یا کاسه حیوانات خانگی نگذارید.

زباله ها را در یک سطل با درب محکم نگه دارید. انبوه تراشه های چوب یا مالچ را در نزدیکی خانه قرار ندهید. شکاف ها و شکاف هایی که سوسک ها ممکن است وارد خانه شما شوند را ببندید.


پشه ها – هر گودال آب جمع آوری شده را تخلیه کنید، زیرا پشه ها در اینجا رشد می کنند. حداقل هفته ای یکبار آب حمام پرندگان را عوض کنید. فیلتر استخر خود را برای چند ساعت در روز اجرا کنید.

به طور منظم ناودان های خود را از برگ ها و سایر زباله هایی که ممکن است آب را جمع کنند پاک کنید. ماهی لارو خوار را در استخرهای زینتی نگهداری کنید – برای پیشنهادات در مورد ماهی مناسب به فروشنده آکواریوم مراجعه کنید.
آفت کش ها و سلامت شما
آفت کش ها می توانند به شکل جامد، مایع، پودر یا اسپری باشند. این شکل بر نحوه ورود آفت کش به بدن شما تأثیر می گذارد و به طور بالقوه بر سلامت شما تأثیر می گذارد.

آفت کش ها می توانند وارد بدن شما شوند اگر:
قورت دادن آفت کش، خوردن، نوشیدن یا سیگار کشیدن پس از دست زدن به آفت کش، یا مصرف غذا یا نوشیدنی که در معرض آفت کش بوده است.
تماس پوستی با آفت کش ها – مستقیم، از طریق لباس های آغشته به آفت کش، یا با لمس سطوح تحت درمان با آفت کش ها
بخار آفت کش ها، اسپری ها یا گرد و غبار را استنشاق کنید
پس از دست زدن به آفت کش ها چشمان خود را مالش دهید یا باعث تماس مستقیم آفت کش ها با چشمان شما شود.
اگر قرار گرفتن در معرض خود را به حداقل برسانید و هنگام تماس با آفت کش ها مراقب باشید، احتمال آسیب رساندن به سلامت خود را کاهش خواهید داد.

مسمومیت با آفت کش ها
مسمومیت با قرار گرفتن در معرض آفت کش ها ممکن است مدت کوتاهی پس از یک بار قرار گرفتن در معرض (مسمومیت حاد) یا به تدریج پس از قرار گرفتن در معرض مکرر در یک دوره زمانی (مسمومیت مزمن) رخ دهد.
مسمومیت حاد ناشی از آفت کش ها
علائم مسمومیت حاد ناشی از آفت کش ها ممکن است مدت کوتاهی پس از قرار گرفتن در معرض آن شروع شود و ممکن است شامل موارد زیر باشد:
سردرد
سرگیجه
حالت تهوع
استفراغ
گرفتگی معده
اسهال
تاری دید
آبریزش بیش از حد چشم
تعریق
بزاق اضافی
مسمومیت شدیدتر همچنین ممکن است منجر به تغییر در ضربان قلب، سفتی قفسه سینه، ضعف و انقباض عضلانی، مشکل در تنفس و راه رفتن، تنگ شدن مردمک ها و بی اختیاری شود. در موارد بسیار شدید مسمومیت، تشنج و بیهوشی ممکن است رخ دهد.
مسمومیت مزمن ناشی از آفت کش ها
علائم ممکن است به تدریج و پس از قرار گرفتن در معرض مکرر در طی یک دوره زمانی رخ دهد و ممکن است شامل موارد زیر باشد:
ضعف عضلانی
خستگی
مشکل در تمرکز و به خاطر سپردن چیزها
به طور کلی احساس ناخوشی می کند
نوع علائم شما، مدت زمان و شدت آنها ممکن است بسته به عواملی مانند:
نوع و غلظت آفت کش مورد استفاده
درجه قرار گرفتن در معرض
سلامت و سن فرد در معرض.
بسیاری از علائم بالقوه خاص مسمومیت با آفت کش ها نیستند – ممکن است به دلیل شرایط دیگری مانند بیماری یا آلرژی باشند. برای تشخیص دقیق علائم همیشه باید با پزشک خود مشورت کنید.
عوامل خطر مسمومیت با آفت کش ها
اگر چه هر فردی ممکن است تحت تأثیر قرار گرفتن در معرض آفت کش ها قرار گیرد، گروه های خاصی از افراد به ویژه در معرض خطر قرار دارند از جمله:
نوزادان متولد نشده و کودکان خردسال
زنان باردار و شیرده
افراد مسن.
مسمومیت با آفت کش ها – کمک های اولیه
اگر شما یا هرکسی از اعضای خانواده‌تان بلافاصله پس از قرار گرفتن در معرض آفت‌کش‌ها علائمی از خود بروز داد، باید:
در مواقع اضطراری، همیشه با 115 تماس بگیرید
بلافاصله با پزشک تماس بگیرید
به یاد داشته باشید که جزئیات ، از جمله نام محصول را در صورت امکان ارائه کنید.
استفاده از اپراتور کنترل آفات دارای مجوز
گاهی اوقات ممکن است مشکل آفتی داشته باشید که کنترل آن برای خودتان دشوار است. برای این مشاغل، باید یک اپراتور کنترل آفات دارای مجوز حرفه ای را استخدام کنید. به دنبال اپراتور کنترل آفات باشید که دارای مجوز کنترل آفات باشد.

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

سمپاشی منازل- چگونه منزل خود را سمپاشی کنیم؟

 

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی ما

10 راه برای دفاع از کنترل آفات خانگی

به طور کلی، خانه پناهگاه شخصی است. بنابراین، عاری از آفت نگه داشتن آن باید از قبل اندیشیده شود – نه یک فکر بعدی. زیرا در مورد آفات، همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. اغلب اوقات، پیشگیری از آفات خسته کننده است و به نابودگرهای حرفه ای نیاز دارد تا کارهای گسترده “اشکال زدایی” را انجام دهند. چیزی که کار را پیچیده تر می کند این است که به محض اینکه آنها را کشف کردیم، در حال حاضر در مرحله مرگبار است. فقط چند نشانه وجود دارد، اگر نگوییم هیچکدام، از هجوم ها که رخ می دهد، به همین دلیل است که ما تمایل به نادیده گرفتن آن داریم.

 

برای حفظ خانه خود به عنوان یک پناهگاه، این 10 اقدام ساده را برای جلوگیری از حمله آفات به خانه خود دنبال کنید:

 

مرتب جارو بزنید و تمیز کنید

جارو کردن خانه را از آلودگی، بقایای مواد غذایی و سلول های مرده پوستی که روی زمین افتاده اند پاک می کند. در حالی که به ظاهر غیر اشتها آور است، این مخلوط خوشمزه برای آفات است. در واقع، سوسک‌ها حتی از ناخن‌های پای انسان نیز تغذیه می‌کنند! گاهی اوقات، باقی مانده یا لکه سرسخت نشت باید با آب و مواد شوینده پاک شود – به همین دلیل است که تمیز کردن نیز مهم است.

 

خانه را مرتب بسته بندی کنید

به زبان ساده، خانه مرتب، خانه ای بدون آفت است. بهم ریختگی به عنوان پناهگاه تاریک و امن برای آفات برای پنهان شدن از شما عمل می کند. احتیاط: همچنین به نقطه کوری برای شما تبدیل می شود که دشمنان آفت مزاحم خود را تشخیص دهید!

 

 

تمام لوله های نشتی را تعمیر کنید

جدا از منابع غذا و سرپناه، منابع آب نیز باید از شر آنها خلاص شوند. لوله های نشتی – به خصوص لوله های زیر سینک آشپزخانه یا حمام شما – منبع اصلی آب برای آفات هستند. چند مورد از رایج ترین آفاتی که از محیط مرطوب و وحشی لذت می برند عبارتند از موریانه ها، مورچه ها، سوسک ها، موش ها و حتی مارها. مطمئن شوید که آنها را تعمیر کنید و به طور فعال هرگونه فرسایش یا نشتی را کنترل کنید.

 

استخرهای آب راکد شفاف

همانطور که تا به حال همه ما باید بدانیم، آب راکد به پشه های ناقل بیماری اجازه تولید مثل می دهد. این ترسناک‌های کوچک پرواز می‌توانند در آب راکد به کوچکی یک سکه 20 سنتی رشد کنند. همه سطل ها را برگردانید تا از جمع شدن آب جلوگیری کنید و به طور مرتب آب را از سینی گل و گلدان پاک کنید. توجه داشته باشید که لبه‌های زیرین برخی سطل‌ها هنوز هم می‌توانند آب را جمع‌آوری کنند، بنابراین حتماً آن را نیز پاک کنید.

 

 

تمام شکاف ها و سوراخ ها را ببندید

شکاف ها و سوراخ های بزرگتر، وقتی به بیرون متصل می شوند، نقاط ورود آفات را فراهم می کنند. حتی اگر به هم متصل نباشند، همچنان به عنوان مکان های عالی برای پرورش بدون مزاحمت عمل می کنند. حتی کوچکترین شکاف ها می توانند ورودی های احتمالی برای این آفات ایجاد کنند که قادر به فشردن هستند. مورچه ها، سوسک ها، ساس ها و حتی موش هایی که فقط 1 سانتی متر برای ورود نیاز دارند! بنابراین تمام شکاف ها و شکاف هایی که می توانید پیدا کنید را ببندید. شما می توانید این کار را با نصب ابزارهای عایق خانه در زیر درب انجام دهید، از یک درزگیر برای آب بندی هرگونه درز یا گچ و وصله سوراخ روی دیوارها و بتن استفاده کنید.

 

 

طعمه هایی را برای از بین بردن آفات تنظیم کنید

گاهی اوقات، باید یک رویکرد فعال در برابر آفات اتخاذ شود. محلول های طعمه DIY را می توان از فروشگاه سخت افزار محلی خریداری کرد و در نزدیکی مکان های مشکوک برای پرورش مورچه ها و سوسک ها قرار داد یا از روش سریع با اسپری مستقیم روی آنها استفاده کرد. اگرچه ممکن است گاهی اوقات موثر باشند، اما این راه حل های خانگی فقط درمان های کوتاه مدتی هستند که فقط از آفات جلوگیری می کنند، اما علت اصلی را به طور کامل از بین نمی برند. هنوز هم بهتر است از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید.

 

سطل زباله

وقتی صحبت از آفات می شود، تراش را هرگز نباید ساده انگاشت. روی یک سطل بادوام با درب محکم سرمایه گذاری کنید تا بوی زباله به طور موثری مهار شود. یک سطل خوب همچنین هرگونه نشتی را به حداقل می‌رساند، مخصوصاً زمانی که به طور تصادفی واژگون می‌شود و مهمتر از آن، برای جلوگیری از ورود آفات به داخل سطل برای حذف منبع غذایی خود. زباله ها و زباله ها برای سوسک ها جذاب هستند. اما یک سطل خوب فقط مرحله 1 است. مرحله 2 شامل بیرون آوردن منظم زباله ها است. با پاکسازی مکرر آن، سطل به مکانی کمتر جذاب برای تجمع آفات تبدیل می شود.

 

 

مواد غذایی را به درستی ذخیره کنید

مانند سطل زباله، ظروف غذا – خوب – حاوی مواد غذایی هستند که برای آفات بسیار جذاب است. به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری روی ظروف بادوام و ضد هوا بسیار مهم است، حتی اگر این ظروف در نهایت در یخچال قرار گیرند. به ویژه، برای غذاهایی مانند غلات، جو، میوه ها یا مواد قندی که مورچه ها، سوسک ها را جذب می کنند، حتما آنها را دور از دسترس قرار دهید. حتی برای ظروف با کیفیت خوب، جوندگان از پلاستیک و حتی آلومینیوم می جوند! بنابراین، ابزارهای ذخیره سازی با کیفیت را انتخاب کنید.

 

 

صفحه نمایش پشه را نصب کنید

به عنوان یکی از ساده‌ترین و در عین حال مؤثرترین ابزارهای کنترل آفات، صفحه‌نمایش پشه‌های فروتن، موزی‌ها را بدون اینکه هوای تازه را از پناهگاه شما دریغ کنند، حفظ می‌کند. ممکن است برای نصب پرده مهر و موم هزینه زیادی داشته باشد، با این حال، کنترل پشه های داخلی را می توان با تحت کنترل نگه داشتن جمعیت پشه های بالغ با قرار دادن تله های داخلی به عنوان مثال اعمال کرد.

 

ملافه های خود را مرتب بشویید

شناخته شده است که ساس برای مدت زمان طولانی، حتی گاهی تا 2 سال، بدون غذای خون زنده می ماند. از آنجایی که آنها بیشتر وقت خود را صرف مخفی کردن میزبانان نزدیک (معمولاً انسان) می کنند، تمیز کردن منظم ملحفه ها، پتوها و روبالشی های شما مفید است. بنابراین انجام این کار احتمال هجوم ساس را مختل می کند.

 

چه زمانی باید خدمات کنترل آفات را شروع کنید؟

به عنوان متخصص پیشرو مدیریت آفات، ما درگیر شدن در خدمات کنترل آفات را به عنوان اولین گام حفاظتی توصیه می کنیم. این شامل انجام بازرسی خانه، حکمرانی ما می شود

 

 

 

 

پنج بازرسی کنترل آفات خانگی که باید انجام شود

 

مشکلات آفات زمانی به وجود می آیند که ما در مورد حقایق آفات و علائم آلودگی به آنها آگاهی و آموزش نداشته باشیم. این زمانی اتفاق می افتد که به دلیل عدم بازرسی کنترل آفات، کمتر متوجه علائم بالقوه شده باشیم. شرکت پیشرو کنترل آفات، رنتوکیل پنج چک لیست بازرسی ضروری را که باید برای خانه شما اتخاذ کنید، به اشتراک می گذارد.

 

مشاهده کنید که آیا انتشار بوی غیرعادی وجود دارد

ممکن است غیرمنتظره به نظر برسد اما بو می تواند نشانگر شرایط نامطلوب محیطی باشد که باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال، بوی بد زمانی ایجاد می شود که مواد غذایی یا حتی طیور کپک زده و پوسیده می شوند، معمولاً زمانی که در سطل های زباله ریخته می شوند یا برای مدتی بدون مراقبت رها می شوند. بو همچنین می تواند ناشی از نقص سیستم زهکشی و فاضلاب باشد که باعث ایجاد فشار و نشت می شود. آفات مرده یا هر لاشه دیگری نیز در هنگام تجزیه بوی بدی متصاعد می کنند.

 

آفت شناسی نیز بوهایی را منتشر می کند که ممکن است ما از آن آگاه نباشیم اما نشانگر خوبی از آلودگی آفت است. با بوی شیرین و سنگین در خانه خود به عنوان پخش کننده یا برخی از آن ها اشتباه نکنید. این می تواند نشانه هجوم ساس باشد که بوی شیرین و کپک زدگی تولید می کند که در واقع فرمون آنها است یا در نتیجه مدفوع آنها است. آفت‌ها لکه‌های ادرار را به‌ویژه در گوشه‌های مخفی کابینت‌ها و انبارها بدبو می‌کنند. مدفوع و مدفوع آفات آنها یکی دیگر از شاخص های بو است که نشان دهنده هجوم است.

 

به دنبال وجود مدفوع یا مواد مدفوع باشید

مدفوع یا مدفوع راه های خوبی برای تعیین اینکه آیا مهمانان ناخواسته ای در خانه شما مدفوع می کنند یا خیر هستند. در مورد موادی که شبیه مدفوع هستند، هوشیارتر و مراقب باشید. آفات از گزینه های مختلفی که در خانه شما پیدا می کنند تغذیه می کنند و با هضم و استراحت مدفوع می کنند. در اینجا چند مدفوع وجود دارد که توسط آفات رایج خانگی باقی می ماند:

 

ساس – معمولاً به صورت دسته‌ای از نقاط ریز که به رنگ سیاه تیره یا زنگ زده است.

سوسک ها – رنگ قهوه ای یا سیاه که شبیه دانه های فلفل یا قهوه است

موریانه ها – گلوله های کوچک و بیضی شکل که شبیه ذرات گرد و غبار و شنی است

مارمولک ها – شکل گلوله ای که به رنگ سیاه است با نوک توپ سفید در انتهای آن

موش – به رنگ سیاه یا قهوه ای تیره با دوکی شکل مانند دانه برنج

علائم موریانه معمولاً چندان واضح نیست و با مشاهده هر یک از علائم آلودگی آنها ممکن است هجوم را به تصویر بکشد. بسیار مهم است که به دنبال درمان زودهنگام موریانه باشید تا از خانه خود در برابر حمله احتمالی موریانه که می تواند به خانه آسیب زیادی وارد کند محافظت کنید. از طرف دیگر ساس ها به سرعت پخش می شوند و کنترل ساس در لحظه ای که این علائم مدفوع را مشاهده می کنید بسیار مهم است.

 

لانه های مخفی یا منبع پرورش را جستجو کنید

اولاً، واکنش اولیه در مقابله با ریشه کنی آفت، حمله در اولین نقطه تماس است که در حال حاضر هجوم آفت قابل مشاهده است. ما یک بطری اسپری حشره‌کش می‌آوریم و مستقیماً سوسک‌ها، مورچه‌ها، ساس‌ها را با «تماس کشتن» می‌کشیم، یا هر تعداد تله و طعمه را برای فریب دادن و از بین بردن آنها در اطراف می‌چسبانیم. ثانیاً، برای درمان‌های طبیعی آفات، کلنی آنها را با آب می‌شوییم یا به سادگی آنها را می‌کوبیم و جارو می‌کنیم. با این حال، ما با یک برخورد معمول و آشنا از این آفات مواجه خواهیم شد که به زودی با کلنی یا دسته ای از اعضای دیگر باز می گردند. مهمتر از همه، ما متوجه ظاهر شدن آنها در سایر قسمت های خانه خواهیم شد. بدتر از همه، ما ممکن است در از بین بردن موفقیت آمیز آنها شانس خود را نداشته باشیم و در نتیجه آفات به پایگاه پنهان خود فرار کنند.

 

به طور خلاصه، این چالش ها نتیجه عدم از بین بردن ریشه مشکل آفت با حذف همه لانه ها و مکان های پرورش است. این به آفت اجازه می دهد تا تکثیر شود و به قسمت های بیشتری از خانه، از جمله به سمت بالا و پهلو، گسترش یابد. برای اطمینان از درمان موثر آفات، یک متخصص کنترل آفات را برای مکان یابی لانه های پرورش استخدام کنید.

 

گوشه های گرم، خنک و ساکت را هدف بگیرید

دشمنان آفت مانند انسان هستند و محیط گرم و خنک را دوست دارند، اما مهمتر از آن دنج و آرام هستند که هیچ کس متوجه حضور آنها نمی شود. ما تمایل داریم از این فضاها از نظر خانه داری، شناسایی یا هر نوع نگهداری غافل شویم. برخی از گوشه هایی که به طور بالقوه نقاط کور هستند عبارتند از:

 

اتاق زیر شیروانی و پشت بام

فضاهای کرال و سقف کاذب

پشت لوازم و مبلمان

داخل کابینت و کشو

داخل انباری

در میان بهم ریختگی ها و توده ها

در امتداد درزهای تشک

در داخل شکاف ها، شکاف ها و شکاف ها

در منهول و چربی گیر

در میان چمن و درختچه های سبز

لانه ها و لانه های خوش ساخت

شروع به توجه به این فضاها کنید و مهمتر از آن مکان را تمیز و بدون درهم و برهم نگه دارید. به این ترتیب، نه تنها فرصت‌های پنهان شدن آنها را به حداقل می‌رسانید، بلکه محل را به‌طور مشهودی تمیز نگه می‌دارید تا این آفات مخفی در معرض دید قرار گیرند. همچنین اجازه می دهد تا خانه داری به راحتی انجام شود و از محلول های کنترل آفات به اندازه کافی استفاده شود. علاوه بر این، به عنوان راهی برای جلوگیری از آفات، آن شکاف ها و منافذ را با عایق بندی مناسب ببندید.

 

 

نقطه ای برای تفاوت در چشم انداز ساختاری

از آنجایی که ما هر روز در خانه خود زندگی می کنیم و مشغول کار و تعهد خانوادگی هستیم، تمایل به نادیده گرفتن آن داریم

 

 

 

 

نکات پیشگیرانه برای خانه بدون آفت

 

تمیز نگه داشتن محل و بستن درهای خانه به روی آفات، دانش رایج ریشه کنی آفات در میان اکثر خانه ها است. با این حال، پیشگیری از آفات فقط مربوط به بهداشت نیست، زیرا آلودگی به آفات به دلیل عوامل متعددی رخ می دهد. رنتوکیل نکات رایج پیشگیری از آفات را به اشتراک می گذارد که می توانید آنها را در رژیم تمیز کردن بهاره خود و به ویژه توجه به محل مورد علاقه آفات، یعنی آشپزخانه قرار دهید.

 

نکات پیشگیری از بلاگ اشکال زدایی برای خانه بدون آفت کجا پنهان می شوند

آفات معمولاً کجای خانه را دوست دارند؟

به طور معمول، مکان‌هایی با غذا و آب جایی است که آفات در آن‌ها کمین کرده‌اند، و شناسایی مناطق خاصی در خانه‌تان با این مواد غذایی آسان است. اولاً، آشپزخانه در صدر فهرستی است که هر آفتی به آن علاقه زیادی دارد. از شیرینی‌ها گرفته تا چربی‌ها، بقایای مواد غذایی و خراش‌ها، منابع آب و زباله، غذای فراوانی برای تغذیه آفات وجود دارد. ثانیاً، حمام یکی دیگر از آفات مورد علاقه به دلیل در دسترس بودن آب و رطوبت است. از دوش گرفتن، شستن صورت، لباسشویی یا تمیز کردن حمام، وجود آب اجتناب ناپذیر است. ثالثاً بالکن به دلیل قرار گرفتن گیاهانی که پشه ها را به خود جذب می کند. بدتر از همه، عادات نامناسب آب و آب و هوای مرطوب باعث ایجاد آب شفاف و راکد می شود و در نتیجه باعث تولید مثل پشه می شود. ثالثاً، اتاق خواب ها نیز به دلیل گرمای انسان که آفت هایی مانند ساس جذب می شوند، رها نمی شوند. آنها برای بقا به دنبال میزبان های انسانی برای وعده های غذایی خون هستند. در نهایت، هر بخش از خانه در واقع مناطق بالقوه خطر آفات است، تا زمانی که استانداردهای خانه داری و بهداشتی در جایی که منبع غذایی وجود دارد وجود نداشته باشد. مهمتر از همه، خانه و دکوراسیون ممکن است بر مشکلات آفات تأثیر بگذارد و به اصلاح طراحی خانه برای افزایش تلاش های پیشگیری از آفات کمک می کند.

 

نکات پیشگیری از بلاگ رفع اشکال برای خانه بدون آفت چرا آفات به خانه حمله می کنند

چرا آفات به خانه ها حمله می کنند؟

آفات می توانند در هر زمان و هر مکان رخ دهند، مواقعی وجود دارد که عواملی مانند محیط و موقعیت باعث می شود آفات به طور ناگهانی رخ دهند. در حالی که دلایل اصلی هجوم آفات از عوامل اساسی از جمله خانه داری و رژیم بهداشتی شروع می شود، عوامل مختلفی وجود دارد که ما از آنها آگاه نیستیم.

 

تمیز نکردن رطوبت، سطوح مرطوب و خیس که آفات برای امرار معاش به دنبال آن هستند

باز گذاشتن پنجره‌ها و درها که فرصت‌هایی را برای ورود آفات پروازی فراهم می‌کند

عدم شناسایی و بازرسی خود، اقلام و متعلقات در هنگام بازگشت به خانه

فرسودگی و انحطاط ساختار خانه که اجازه ورود آفات را می دهد

آب و هوای مرطوب که ظرف هایی برای هجوم پشه ایجاد می کند

آب و هوای گرم که چرخه زندگی پشه ها را کوتاه می کند و خطر ابتلا به دنگی را افزایش می دهد

آلودگی متقاطع به ویژه موارد ساس ناشی از جهانی شدن

عدم وجود عایق در اطراف خانه که اجازه ورود آفات خارجی را می دهد

انتخاب مواد و وسایل منزل که آفاتی مانند موریانه را جذب می کند

کنترل آفات به تعویق افتاده و باعث افزایش سطح آلودگی می شود

استفاده از DIY و داروهای خانگی آفات که منبع ریشه را از بین نمی برند

ورود غیر مستقیم به خانه از طریق زیرزمینی که کمتر برای انسان قابل مشاهده است

نکات پیشگیری از بلاگ اشکال زدایی شده برای خانه بدون آفت 6 نکته برای اتخاذ

شش نکته تمیز کردن بهاره برای عاری بودن از آفت

بی نظمی و بی نظمی را از بین ببرید

همه چیزهایی که در خانه های خود ذخیره می کنیم، مکان هایی را برای مخفی شدن جوندگان و سایر آفات فراهم می کند. زیرزمین ها، اتاق های زیر شیروانی و گاراژهایی که اغلب برای مدت طولانی بدون مزاحمت می مانند، از مکان های مورد علاقه آنها هستند. با خلاص شدن از شر وسایلی که دیگر نیاز ندارید، خانه خود را از شلوغی دور نگه دارید. تمام وسایل خود را در ظروف پلاستیکی دربسته نگهداری کنید تا از آفات جلوگیری شود و از وسایل شما محافظت شود.

 

بهم ریختگی به آفات مکان هایی برای پنهان شدن می دهد و تشخیص آنها را دشوار می کند. داشتن وسایل زیاد همچنین می‌تواند تمیز کردن زیر و پشت وسایل را سخت‌تر کند، مکان‌هایی که آفات دوست دارند پنهان شوند و لانه بسازند. این همچنین می تواند کنترل آفات را حتی برای افراد حرفه ای دشوار کند. از بین بردن بی نظمی می تواند به از بین بردن آفات در خانه شما کمک کند.

 

مراقب سیم هات باش

جعبه های برق و سیم کشی مورد علاقه آفاتی است که به دنبال مکانی گرم برای زندگی هستند. جعبه های برق را باز کنید و به دنبال حشرات زنده یا مرده بگردید. قبل از اینکه سیمی را لمس کنید، آسیب دیدگی را بررسی کنید، حتی اگر فکر نمی کنید که شارژی از آن عبور کند. سیم‌های آسیب‌دیده همچنین ممکن است وسایل آسیب‌دیده را اضافه بار کنند و کوتاه کنند. بدتر از همه، سیم های در معرض می توانند بیش از حد گرم شوند و جرقه بزنند، که می تواند منجر به آتش سوزی الکتریکی خطرناک شود.

 

به خصوص جوندگان دوست دارند دندان های خود را روی سیم های برق تیز کنند. آنها اغلب پلاستیک را می جوند – به خصوص پوشش پلاستیکی نرم روی طناب ها – و سیم کشی داخل آن را آشکار می کنند. گاهی اوقات، آنها حتی به خود سیم آسیب می رسانند و جریان الکتریکی را آزاد می کنند. آسیب الکتریکی مربوط به جوندگان به ویژه خطرناک است زیرا اغلب مورد توجه قرار نمی گیرد. اگر متوجه موارد مشکوک شدید، فوراً به متخصص کنترل آفات خود اطلاع دهید.

 

نکاتی برای تمیز کردن بهاره برای دور نگه داشتن آفات

 

ظافت بهاره اغلب فرصتی برای ایجاد شروعی تازه است، و برای بسیاری از ما، این شامل خلاص شدن از شر درهم و برهمی غیر ضروری و انجام برخی از کارهای خانه است که در سال گذشته به تعویق انداخته ایم. علاوه بر تمیز کردن از نقطه نظر کنترل آفات، تمیز کردن بهاره همچنین زمان. بسیار خوبی برای تمیز کردن خانه، زیباتر کردن گوشه های کسل کننده و شاداب کردن با چشم اندازی با طراوت برای استقبال از سال جدید است. رنتوکیل تمام آنچه را که برای دور نگه داشتن آفات باید بدانید را با نکات مفید تمیز کردن فنری به اشتراک می گذارد.

 

نکاتی برای تمیز کردن بهار وبلاگ رفع اشکال پیشگیری از آفات

چگونه تمیز کردن بهاره می تواند از هجوم جلوگیری کند

آفات عمدتاً برای غذا، آب و سرپناه وارد خانه شما می شوند و وقتی این عوامل به راحتی در خانه شما در دسترس باشد، هدف آسانی برای آفاتی مانند مورچه ها، پشه ها، سوسک ها و جوندگان می شود.

 

این آفات حامل میکروب‌ها، باکتری‌ها، ویروس‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا هستند که می‌توانند در خانه پخش شوند و غذای شما را آلوده کنند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند به اموال شما آسیب وارد کنند. به عنوان مثال، موش‌ها می‌توانند سیم‌های برق، لباس، مبلمان، بسته‌بندی مواد غذایی و تقریباً هر چیزی را بجوند که با دندان‌های ثنایا خود آن‌ها را بجوند.

 

تمیز کردن فنری به شما امکان می دهد تا آلودگی هایی را که می تواند به بقای آفات کمک کند را حذف کنید. این شامل حذف مقوا و کاغذ ذخیره شده، غذای تاریخ مصرف گذشته، غذای حیوانات خانگی در معرض تماس و غیره است. با این حال، تمیز کردن فنری تنها راه حل برای جلوگیری از ورود آفات به خانه شما نیست. تمیز کردن خانه همچنین به شما امکان می دهد علائم اولیه هجوم احتمالی را بررسی کنید و به هر گونه مشکل خانگی که می تواند پناهگاه آفات را ترویج دهد، رسیدگی کنید. این امر به ویژه برای هجوم موریانه ضروری است که در صورت عدم درمان می تواند باعث آسیب گسترده و پرهزینه شود.

 

نکاتی برای تمیز کردن بهار که آفات را جذب می کند

آفات به چه چیزی جذب می شوند؟

لوله های آسیب دیده و زهکشی های مسدود شده – انسداد در ناودان ها گودال های کوچکی از آب ایجاد می کند که محل پرورش پشه ها و آب برای خروج سایر آفات است. بوی بد و بوی بد آن آفاتی مانند مگس و سوسک را نیز در جستجوی غذا جذب می کند.

گیاهان، شاخه ها و توده های چوبی نزدیک به خانه – بسیاری از آفات روی گیاهان و بوته هایی که نزدیک خانه شما رشد می کنند پناه می گیرند. در عین حال، اغلب از آن به عنوان پل برای دسترسی به فضای داخلی استفاده می کنند.

شکاف ها و شکاف ها – حتی کوچک ترین شکاف ها و شکاف ها بین درها و پنجره ها و چارچوب آنها برای ورود آفات کافی است.

تهویه ضعیف – سوسک ها و موریانه ها عاشق رطوبت بالا در داخل خانه شما هستند. محیطی گرم و مرطوب برای رشد آنها ایجاد می کند. سایر آفات مانند عنکبوت ها و حشرات نیز از محیط مرطوبی برخوردار هستند.

درهم و برهمی – زباله های جمع آوری شده در خارج از خانه، وسایل بازیافتی کثیف، و پشته های روزنامه ها و مجلات قدیمی که در زیرزمین شما انباشته شده اند، همگی مکان های ایده آلی برای اختفای سوسک ها و موش ها هستند.

تجمع کثیفی، گریس و کثیفی – تجمع کثیفی، چربی و کثیفی در سینک ظرفشویی و در مناطقی که غذا می خورید و غذا درست می کنید، حشرات و حشرات، از جمله آفات دیگر، را مدت ها بعد از غذا جذب می کند.

رشد کپک و کپک – کپک و کپک به خودی خود باعث ایجاد چندین مشکل سلامتی مانند محرک ها می شوند، اما بوی آنها همچنین می تواند آفات خاصی از جمله موریانه ها را به خانه شما جذب کند. زیرا نشان دهنده وجود مناطق تاریک، گرم و مرطوب است که می توانند در آن رشد کنند.

نکاتی برای پاکسازی فنری وبلاگ اشکال زدایی شده روش هایی برای دور نگه داشتن آفات

نحوه جلوگیری از هجوم آفات در طی پاکسازی بهاره

قبل از اینکه بتوانید به چیدمان اتاق نشیمن خود فکر کنید، مطمئن شوید که به نقاط بالقوه آفات در خانه خود برخورد کرده اید. در زیر یک راهنمای کامل برای جلوگیری از هجوم آفات آورده شده است.

 

نقاط ورودی را مهر و موم کنید – خانه خود را برای شکاف در امتداد دیوارها، پنجره ها و درها بررسی کنید و آنها را مهر و موم کنید. همین امر در مورد خانه‌هایی که در صفحه‌های پنجره قرار دارند نیز صدق می‌کند – برای دفع آفات، آنها را جایگزین کنید. برای جلوگیری از ورود آفات به خانه خود، مطمئن شوید که ضد عفونی کننده محکمی دارید و صفحه نمایش حشرات را نصب کنید.

مواد غذایی را در ظروف در بسته نگهداری کنید – غذای خود را در یخچال یا در ظروف در بسته نگهداری کنید. اینها شامل غذای حیوان خانگی شما و دانه پرندگان می شود که می توانند به همان اندازه به عنوان وعده غذایی مورچه ها و سایر آفات استفاده شوند.

آب راکد را حذف نکنید – آب راکد را فقط خشک نکنید، منابع آنها را نیز بررسی کنید: زهکشی مسدود شده، شیرآلات نشتی، لوله های آسیب دیده و غیره. اینها رطوبت اضافی ایجاد می کنند که موریانه ها، سوسک ها، حتی موش ها را جذب می کند.

فضای بیرون خود را تمیز و به خوبی نگهداری کنید – هر گونه آب راکد را حذف کنید، شاخه ها و برگ های خود را دور از خانه خود کوتاه کنید، چوب خود را در مناطق خشک، بالای زمین نگهداری کنید و از شر هر چیزی که می تواند آب غیر ضروری را جمع آوری کند خلاص شوید.

 

راه های کاهش هجوم آفات در خانه

استفاده از رطوبت‌گیر را در نظر بگیرید – خانه شما می‌تواند بدون تهویه مناسب مرطوب شود و یک رطوبت‌گیر می‌تواند به حذف این رطوبت اضافی کمک کند که می‌تواند پناهگاهی برای سوسک‌ها، مورچه‌ها و جوندگان باشد.

کمک های حرفه ای را درگیر کنید – مانند تمیز کردن بهاره، تماس با متخصص کنترل آفات نیز باید یک تعهد مادام العمر باشد. علیرغم تمام تلاش شما، هجوم ممکن است رخ دهد و دوباره تکرار شود

10 دیدگاه

  1. سلام. وقت بخیر. ممنون از سایت خوبتون. یک سوال داشتم
    قبل از سمپاشی باید کار خاصی انجام داد و چه مدت باید خونه نباشیم

    • سمپاشی نوید سلامت

      ابتدا بایستی نوع حشره و شدت آلودگی توسط افراد متخصص شناسایی شده و سپس متناسب با آن سمپاشی انجام شود. در کل بهتره خونه دست نخورده به همون حالت خودش باقی بمونه. کارشناسان شرکت ما متناسب با شرایط هر خانه توضیحات تکمیلی را خدمتتون عرض میکنیم.
      بعد از سمپاشی باید 24 ساعت ترک منزل داشته باشید.

  2. سمی که استفاده میکنید تخم حشرات را هم از بین میبرد. تا چند وقت ضمانت دارد؟

    • سمپاشی نوید سلامت

      خیر. سم تخم حشرات را از بین نمیبرد. ولی به دلیل موندگاری که دارد در محیط باقی میماند. زمانی که حشره از تخم بیرون میاید در معرض سم قرار میگیرد و از بین میرود. ماندگاری سموم از 6 ماه تا یکسال است.

  3. سلام. خانم من باردار است . سمپاشی مشکلی برای اون یا بچه ایجاد نمیکنه؟

  4. قیمت سمپاشی منزل متزی حساب میشه؟

    • سمپاشی نوید سلامت

      هزینه سمپاشی به عوامل متعددی مانند : 1- متراژ محل 2- مقدار سم استفاده شده 3- نوع حشره 4 -شدت آلودگی بستگی دارد.

  5. سلام.
    برای سمپاشی خانه با چند تا شرکت تماس گرفتم ولی هر کدوم یه چیزی میگفتند. از کجا به شما اعتماد کنم

    • سمپاشی نوید سلامت

      توجه داشته باشید که برای سمپاشی حتما از شرکت های دارای مجوز وزارت بهداشت کمک گرفته و به افراد متفرقه غیر متخصص اعتماد نکنید. همچنین به رزومه کاری شرکت توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی