آموزش وردپرس
ترس از موش!

سم موش کش

سم موش

سم موش

چسب موش
چسب موش تیوپی
سم مایع موشطعمه موش پاستا
چسب موش کتابیچسب موش تیوپیسم مایع موش کشطعمه موش پاستا
جهت خرید کلیک کنید جهت خرید کلیک کنید جهت خرید کلیک کنید جهت خرید کلیک کنید
مشخصات(کلیک کنید)مشخصات(کلیک کنید)مشخصات(کلیک کنید)مشخصات(کلیک کنید)
موجودموجودموجودموجود

چسب موش کتابی

سم موش

چسب موش کتابی یکی ازروش های قدیمی حذف موش از محل های آلوده میباشد که هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرد. شخص مصرف کننده به وسیله خطوط کتابی که روی تله جانمایی شده است به راحتی میتواند متناسب با مکان های مختلف شکل تله را به شکل دلخواه درآورده و از آن استفاده کند.

تقریبا در تمامی مکان های عمومی و شخصی از رستوران و هتل گرفته تا کارخانجات و صنایع میتوان از این تله استفاده کرد.

روش استفاده:

تله را باز کرده و آن را به شکل دلخواه درآورید و روی آن طعمه موش قرار دهید. موش موجود باهوشی است به دلیل تناوب استفاده از این تله ها موش ها یاد گرفته اند طعمه را از روی تله بدوم اینکه درگیر تله شوند بربایند بنابراین بهتر است به جای طعمه های عادی بر روی تله از طعمه مسموم استفاده شود.

طعمه موش موجود در سایت ما گزینه خوبی برای این منظور میباشد. بعد از قرار دادن طعمه بر روی تله آن را در مسیر رفت و آمد موش بگذارید . غالبا محل هایی مثل زیر کابینت آشپزخانه، پشت گاز، پشت ماشین ظرفشویی، پشت ماشین لباس شویی ، زیر یخچال ، روی کابینت ها و روی سقف های کاذب محل هایی خوبی برای قرار دادن تله میباشد.

توجه داشته باشید که قراردادن تله در محل نمناک از کارایی آن میکاهد. از نقاط قوت این روش غیر سمی بودن و به دام انداختن فیزیکی موش است ولی یک مرحله چندش آور دارد که باید موش گرفتار شده در تله را دور انداخت.

استفاده از این تله ها برای موش های کوچک پیشنهاد میشود ولی در صورتی که موش بزرگ دارید از آن استفاده نکنید زیرا این قدرت را دارد که چسب را از جا کنده و به مسیر خود ادامه دهد. از این تله ها برای گیر انداختن مارمولک نیز میتوان استفاده کرد.

به این مطلب توجه داشته باشید امروزه دیگر به وسیله چسب تنها نمیتوان موش را به تله انداخت و حتما در کنار آن باید از طعمه موش استفاده کرد تا حداکثر نتیجه حاصل شود.

سم موش

چسب موش تیوپی

چسب موش تیوپی

یکی از راه های حذف و گرفتن برخی خزندگان خانگی مثل موش و مارمولک استفاده از چسب تیوپی میباشد. چسب های تیوپی دارای قدرت چسبندگی بالا بوده و زودازود خشک نمیشود .

استفاده از چسب موش کتابی محدودیت هایی دارد از جمله اینکه نمیتوان آن را در هر مکانی به کار برد به دلیل شکل مشخصی که دارد و برای مناطقی که نیاز است وسعت زیادی چسب شود کاریردی ندارد. این مشکل را چسب های موش تیوپی حل کرده اند.

روش مصرف : کافی است چسب را به صورت زیکزاکی روی سطح مورد نظر مثلا شیشه، سنگ، سرامیک و … مالیده و روی آن طعمه قرار دهید.

موش موجود باهوشی است به دلیل تناوب استفاده از این تله ها موش ها یاد گرفته اند طعمه را از روی تله بدون اینکه درگیر تله شوند بربایند بنابراین بهتر است به جای طعمه های عادی بر روی تله از طعمه مسموم استفاده شود. طعمه موش موجود در سایت ما گزینه خوبی برای این منظور میباشد.

بعد از قرار دادن طعمه بر روی چسب آن را در مسیر رفت و آمد موش بگذارید . غالبا محل هایی مثل زیر کابینت آشپزخانه، پشت گاز، پشت ماشین ظرفشویی، پشت ماشین لباس شویی ، زیر یخچال ، روی کابینت ها و روی سقف های کاذب محل هایی خوبی برای استفاده از چسب میباشد.

توجه داشته باشید که ریختن چسب در محل نمناک از کارایی آن میکاهد. از نقاط قوت این روش غیر سمی بودن و به دام انداختن فیزیکی موش است ولی یک مرحله چندش آور دارد که باید موش گرفتار شده درچسب را دور انداخت. از این چسب ها برای گیر انداختن مارمولک نیز میتوان استفاده کرد.

سم موش

به این مطلب توجه داشته باشید امروزه دیگر به وسیله چسب تنها نمیتوان موش را به تله انداخت و حتما در کنار آن باید از طعمه موش استفاده کرد تا حداکثر نتیجه حاصل شود. این چسب ها بدون بو هستند. البته باید بگوییم این روش برای به دام انداختن موش های کوچک کاربرد دارد و عموما موش های بزرگ تر توانایی فرار از روی آن را دارند.

اگر دست یا جایی به این نوع چسب ها آغشته شده نیازی به استون و حلال نیست. ابتدا چسب را تا جایی که میتوانید با کاغذ، روزنامه یا دستمال کاغذی یا هرچیزی پاک کنید و سپس جای چسب را خاک نرم مثل خاک رس بریزید و مالش دهید تا باقیمانده چسب به راحتی با خاک جدا بشه. بعد دست یا چیز آغشته را برای تمیزی نهایی با آب و صابون بشورید

سم موش

توجه:این سم خاصیت دور کنندگی برای موش دارد.

سم مایع

سم موش

موش جز جوندگانی میباشد که فوق العاده ترسو بوده و روزانه دورتادور محل زندگی خود را چک کرده و به محض احساس خطر و یا تغییر در محل زندگی از آن محل مهاجرت کرده و به جایی دیگر مهاجرت میکند. این شیوه زندگی موش باعث شده است که شرکت های سمپاشی از آن به عنوان روشی برای کنترل این جونده استفاده کنند.

سم موش مایع جز سمومی است که به دو روش موش را از محل آلوده دور میکند. در این سم از دو نوع ماده دور کننده و مرگ آور برای موش استفاده شده است. این سم موش های کوچکتر را میکشد و محل زندگی را برای موش های بزرگتر نامساعد میکند.

با توجه به اینکه موش موجود ترسویی است زمانی که موش بزرگتر ببیند تعدادی از موش های کوچک اطرافش از بین رفته اند و هنگام حرکت در محل اطراف لانه اش بوی خاص سم و دور کننده موجود در آن را حس کند احساس خطر میکند و دیگر آن محل را محل مناسبی برای ادامه زندگی نمیبیند و از محل آلوده به منطقه ای دیگر مهاجرت میکند و این دقیقا همان چیزی است که ما دنبال آن هستیم.

سم موش

روش استفاده:

سم موش مایع در شیشه های ۱۲۰ میلی لیتر برای شما بسته بندی شده است که هر شیشه قابلیت حل شدن در ۵ لیتر آب را دارد و ۵ لیتر سم آماده در اختیار شما قرار میدهد. این مقدار سم برای سمپاشی منزل مسکونی به مساحت ۱۰۰ متر مربع کفایت میکند.

البته این سم در شیشه های ۶۰ میلی لیتر که قابلیت حل شدن در ۳ لیتر آب را دارند نیز تهیه شده است. در صورتی که مساحت خانه شما زیر ۶۰ متر است و یا قصد سمپاشی تنها بخشی از خانه را دارید میتوانید از این سم موش استفاده کنید.

اگر شما سمپاش دارید که چه بهتر اگر نه میتوانید سم موش آماده شده را ( مخلوط با آب) هر افشانه ای که در دسترس دارید مثل شیشه شیشه شور و هر چیز دیگری ریخته و آن را در محل هایی که آلودگی به موش بالاست اسپری کنید.

اگر قصد سمپاشی منزل مسکونی دارید حتما سم موش را در محل هایی مثل زیر کابینت آشپزخانه ، پشت گاز، پشت ماشین ظرفشویی، پشت ماشین لباس شویی ، زیر یخچال ، روی کابینت ها و روی سقف های کاذب و دور تا دور خانه در محل اتصال دیوار به کف اسپری کنید.

سم موش

طعمه موش پاستا

سم موش

موش موجود باهوشی است در صورتی که موشی متوجه شود یک موش دیگر از طعمه ای تغذیه کرد و از بین رفت سایر موش ها به سراغ آن طعمه نمیروند برای همین هر به چند وقت یکبار باید نوع طعمه موش ها را عوض کرد زیرا این جونده باهوش بعد از مدتی متوجه میشود که غذایی که سر راهش قرار گرفته هدفی جز نابودی او را ندارد.

دو گونه طعمه برای از بین بردن موش استفاده میشود. طعمه های حاد و مزمن. طعمه های حاد سریع الاثر هستند و به محض خورده شدن توسط موش آن را از بین میبرد و این باعث میشود که سایر موش ها دیگر به سراغ آن نروند.

اما یک سری طعمه ها مزمن هستند موش میخورد و به خاطر اثر ضد انعقادی که دارد خونریزی داخلی میکند و بعد از یک هفته از بین میرود و این باعث میشود بقیه موش ها متوجه نشوند که برای آنها دام گذاشته شده است و بالتبع بقیه موش ها هم از آن طعمه تغذیه کرده و نابود میشوند.

سم موش

اما همین طعمه ها را هم امروزه دیگر موش ها میشناسند برای همین هر به چند وقت یکبار باید با ایجاد تغییراتی در آن این طعمه را مطلوب موش کرد. طعمه پاستا از جمله طعمه هایی است که فوق العاده از نظر بو و مزه موش را به سمت خود میکشد و موش از خود بیخود شده و آن را میخورده.

این طعمه علاوه بر خاصیت ضد انعقادی که دارد یک خاصیت دیگر نیز دارد و آن این است که موش بعد از خوردنش تنگی نفس میگیرد و به دنبال پیدا کردن هوا از محیط داخلی ساختمان خارج میشود و در محیط بیرون ساختمان از بین میرود و مشکلاتی مثل لاشه موش و بوی ناشی از گندیدگی لاشه موش برای صاحبخانه حذف میشود.

روش مصرف:

برای استفاده از طعمه موش کش ژله ای، ابتدا مسیر تردد و لانه ی آنها را شناسایی کنید. سپس برای مزراع و باغات حدود ۱۰ گرم از طعمه آماده و برای محیط های مسکونی به میزان مناسب در فاصله های ۳۰ سانتی متری از هم، در ورودی لانه ی موش ها و یا در مسیر تردد آنها طعمه گذاری کنید.

دقت داشته باشید در صورتی که طعمه موش کش بوی دست شما را بگیرد موش ها متوجه خطر شده و از آن تغذیه نمی کنند پس هنگام طعمه گذاری از دستکش استفاده کنید.

این موش کش در بسته بندی ۲۰۰ گرمی موجود است و ساخت کشور اسلوونی میباشد. دقت کنید نوع فیک این طعمه در بازار به وفور یافت میشود که با قیمت هایی حدود ۳۰ درصد ارزان تر به فروش میرسد که متاسفانه اصلا کارایی لازم را ندارد.

سم موش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *