آموزش وردپرس
خانه / سمپاشی مگس / سم مگس کش آجیتا (10 گرمی)

سم مگس کش آجیتا (10 گرمی)

فروشگاه

تماس با ما

ایمن شاپ
سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).

مناسب برای فضای 10 تا 20 مترمربع از منزل مسکونی

سم مگس کش آجیتا (10 گرمی) یک سم مگس کش بسیار قوی و قدرتمند در زمینه مبارزه و نابودی سریع مگس ها  برای محیط های بزرگ میباشد  مگس ها  موجودات آزار دهنده ای هستند که تقریبا در هر مکانی  حضور دارند  و این موضوع احساس ناخوشایندی را در انسان و حیوانات ایجاد می کند  برای خلاص  شدن از شر این حشرات این سم بسیار کاربرد  دارد و مقرون به صرفه می باشد این سم مگس کش را نه تنها در دامداری و مرغداری میتوان استفاده کرد بلکه در منزل، آپارتمان، کارگاه، کارخانه های آبمیوه گیری ، کمپوت سازی ، کنسانتره گیری که وجود مگس نوعی معضل بهداشتی به  حساب می آید نیز کاربرد دارد ، کارخانه نوارتیس تولید کننده سم اجیتا به جهت استفاده آسان و اثرگذاری وسیع که دارد در سال 2014 برای سومین سال متوالی مقام اول دفع مگس و پشه را در مسابقه نشنال پویزن  کسب کرد . با فروش  سم اورجینال و اصل محصولات توانسته رضایت خاطر مشتریان را کسب کند .

این فرمولاسیون منحصر به فرد در صورتیکه بر اساس دستورالعمل برچسب روی قوطی اعمال گردد به مدت 2 سال تمام دارای فعالیت و ماندگاری خواهد بود و با هر بار عمل پاشش آب بر روی این سم اکتیویتی و اثرگذاری دوباره فعال خواهد شد.ترکیب بدیع این حشره کش که از هر دو طریق تماس و تناول عمل می کند، به همراه یک ماده جاذب جنسی مگس و یک طعمه، فرمولاسیون مؤثری ایجاد می کند که هر دو جنس نر و ماده را به ماندن در محل و تناول و یا تماس با دز کشنده ای از سم مزبور ترغیب می کند سم کشنده مگس” 10 دبلیو پی” یک فرمولاسیون مختص طعمه مگس با قابلیت انحلال در آب و ماندگاری بالاست که جهت کنترل جمعیت مگس ها در دامداری ها، مرغداری ها، آغل ها،اشپرخانه های صنعتی،رستوران ها،بیمارستان ها و… به کار می رود.با استفاده از سم اورجینال می توان به طور تضمینی از شر هر نوع مگس در هر مکان خلاص شد.سم اجیتا نام محصولی است که بر اکثر دامداران و مرغداران عزیز آشناست . سمی پر قدرت جهت از بین بردن مگس های مزاحم سم مگس کش  از این جهت سمی معروف است که اولا بسیار پرقدرت بوده ثانیا بسیار مقرون به صرفه است

سم مگس کش آجیتا

. سم از موادی تهیه شده است که با جذب مگس ها به خود آنها را نابود می کند و آسوده خاطری را برای شما به ارمغان می آورد استفاده از سم باعث می شود که از نظر اقتصادی سود داشته باشید بدین طریق که وجود مگس باعث به وجود آوردن مشکلات زیادی می شود مشکلاتی از جمله بیماری های مختلف دام و طیور ، ایجاد مزاحمت برای کارکنان و… واضح است که چنین مشکلاتی باعث پایین آمدن سود حاصل از کار می شود .سم نباید با پوست انسان تماس داشته باشد و در صورت تماس سریعا محل تماس با آب و صابون شست و شو دهید .  اما به یاد داشته باشید که این محصول فقط در صورت اصل بودن نتیجه ی مطلوب را خواهد داد بنابراین احتیاط تمام را داشته باشید که سم مگس کش را از کجا تهیه می نمایید . خرید سم از وبلاگ ها و جاهای غیر معتبر ممکن است به ضرر شما منجر شود  این سم بسیار قوی بر روی انواع مگس تاثیر داشته بدون بو و بی خطر میباشد  و روی سایر موجودات و وسایل تاثیر مخرب ندارد  خرید و استفاده از این سم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و بوی نامناسبی ندارد .

تاثیر: فوری

سم مگس کش آجیتا (10 گرمی)

سم مگس آجیتا یکی از بهترین سموم مگس کش بوده که امروزه در بازار می توانید آن را تهیه نمایید. مصرف این سم عمدتا در مکان هایی مانند انواع مرغداری و دامداری بوده و همچنین قابل استفاده در آپارتمان و رستوران ها هم هست. در حالت کلی هر مکانی که نیاز به کنترل مگس ها حس شود، میتوان استفاده کرد. نکته جالب در مورد این سم این بوده که در سه سال پیاپی توانسته در مسابقه نشنال پویزن به عنوان بهترین سم مگس کش شناخته شود. در هنگام تهیه این سم به اصل بودن آن توجه داشته باشید.

سم مگس کش آجیتا

ماندگاری سم آجیتا دو سال بوده و با پاشش مقداری آب بر روی آن به صورت اسپری دوباره آن را در محیط فعال می کنید. نحوه اثرگذاری این سم به صورت تماسی گوارشی بوده و همچنین جاذب جنسی اضافه شده در آن هر دو جنس نر و ماده مگس را به خود جلب می کند.

در هنگام استفاده از این سم نکات ایمنی را رعایت نمایید. چرا که برخورد سم آجیتا با پوست باعث ایجاد حساسیت می شود و در صورت تماس آجیتا با پوست باید آن قسمت را شستشو داد.

آجیتا یک فرمول جدید سم حشره کش باقیمانده قابل پخش در آب برای کنترل مگس های خانگی در ساختمان های کشاورزی مانند انبارها، مرغداری ها و. . . میباشد. ترکیب جدید یک حشره کش نئونیکوتینوئید با دو حالت تماسی و معده، با یک ماده جذب کننده جنسی مگس خانگی و طعمه، فرمول موثر طعمه مگس را فراهم می کند که مگس های خانگی نر و ماده را تشویق می کند در مناطق تحت درمان باقی بمانند و مصرف کنند یا تماس کشنده داشته باشند.

سم آجیتا را می توانید به دو روش مورد استفاده قرار دهید، یکی از طریق رنگ کردن محل های آلوده و دیگری از طریق اسپری کردن این سم در مکان هایی که مگس زیاد دیده می شود. در روش رنگ کردن بطور مثال 10 گرم از سم را با 10 گرم شکر قاطی نموده و ترکیب به دست آمده را با آب قاطی کرده تا حالت خمیری به خود بگیرد. بعد از ان خمیر تهیه شده از سم را با فرچه بر روی محل های آلوده بزنید.

سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).

در روش اسپری به عنوان مثال باید 10 گرم از پودر آجیتا را با 10 گرم شکر قاطی کرده و حدود 200 میلی لیتر در آن آب بریزید، سپس پودر سم و شکر را در آب حل کرده و آن را داخل سمپاش و یا هر افشانه دیگری بریزید و محلول به دست آمده را در مکان های آلوده مثل وی پنجره، توری پنجره ها، روشنایی اتاق ها، پرده‌ها، سیم های برق، طناب رخت، سقف و محل های نزدیک سقف اسپری کنید.

درباره مگس!

مَگَس‌ها یا دوبالان (نام علمی: Diptera) از بزرگترین گروه‌های حشرات است که در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰۰۰ نوع از آن‌ها وجود دارد.
مگس‌ها دارای دو جفت بال جلویی مشخص هستند. دو جفت بال عقبی آنها تبدیل به بالچه چاقوشکل به نام توازنگر (هالتر یا بالانسیـِر) شده‌است.
مگس از کثیف‌ترین و گستاخ‌ترین حشرات است. بیشتر در کشورهای گرم و جاهای کثیف زندگی می‌کند. این حشره پس از آنکه از تخم بیرون آمد نخست به صورت لارو است و سپس در عرض ۲ هفته پر در آورده و به شکل یک مگس در می‌آید. چشم مگس مرکب از هزاران چشم کوچک دیگر است و این چشم‌ها وی را قادر می‌سازد در آن واحد به هر طرف نگاه کند. تعداد چشم‌های ریز او در حدود ۴۰۰۰ چشم است و کلیه آن‌ها به شکل مربع می‌باشد.


بان مگس مانند زبان پروانه لوله‌ای است و بدنش استخوان و ریه ندارد.عمل تنفس به وسیله مساماتی که در قسمت‌های مختلف بدن او وجود دارد انجام می‌گیرد.
پاهای مگس مخصوص خود این حشره است. زیرا این پاها دارای سوپاپ‌هایی است که به وسیله آن مگس قادر است روی شیشه یا سقف اتاق به آسانی راه برود و پایین نیفتد. بدن مگس پوشیده از موهای نازکی است که گاهی آن‌ها را به وسیله پاهای خود تمیز می‌کند.
رژیم غذایی
مگس‌ها به دلیل داشتن رژیم غذایی متفاوت، در مکانهای مختلفی دیده می‌شوند و منبع غذایی مهمی برای بسیاری از حیوانات نظیر قورباغه‌ها، وزغ¬ها، مارمولک‌ها و پرندگان محسوب می¬شوند. مگس‌ها بطور گسترده در میان انسان‌ها زندگی می‌کنند و می‌توانند عامل پراکندگی بیماری‌ها بشوند.
منافع برای محیط زیست
مگس‌ها از عوامل گرده¬افشانی گیاهان در طبیعت بوده و یکی از مهمترین زنجیره‌های چرخه¬ی غذایی می¬باشند؛ برخی از این حشرات پوسیده‌خوار هستند و باعث تسریع تجزیه¬ لاشۀ جانوران، مدفوع حیوانات و اجزای گیاهی گوناگون شده و در پاکسازی محیط زیست انسان را یاری می‌کنند. برخی گوشتخوار بوده و به عنوان دشمن دیگر حشرات در اکوسیستم نقش ایفا می‌کنند. در حدود ۵۰۰۰ گونه از مگس¬ها از دیگر حشرات به عنوان طعمه استفاده می¬کنند به نحوی که گاهی از آنها به عنوان عامل کنترل بیولوژیکی یاد می‌گردد. برخی نیز گیاهخوار بوده و به عنوان آفت گیاهان شناخته می‌شوند.

سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).سم مگس کش آجیتا (10 گرمی).

فروشگاه سموم

شبکه های اجتماعی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی