آموزش وردپرس
خانه / فروش سم / طعمه موش پاستا

طعمه موش پاستا

طعمه موش

موش موجود باهوشی است در صورتی که موشی متوجه شود یک موش دیگر از طعمه ای تغذیه کرد و از بین رفت سایر موش ها به سراغ آن طعمه نمیروند برای همین هر به چند وقت یکبار باید نوع طعمه موش ها را عوض کرد زیرا این جونده باهوش بعد از مدتی متوجه میشود که غذایی که سر راهش قرار گرفته هدفی جز نابودی او را ندارد.

طعمه موش پاستا

دو گونه طعمه موش برای از بین بردن موش استفاده میشود. طعمه موش حاد و مزمن. طعمه موش حاد سریع الاثر هستند و به محض خورده شدن توسط موش آن را از بین میبرد و این باعث میشود که سایر موش ها دیگر به سراغ آن نروند.

اما یک سری طعمه ها مزمن هستند موش میخورد و به خاطر اثر ضد انعقادی که دارد خونریزی داخلی میکند و بعد از یک هفته از بین میرود و این باعث میشود بقیه موش ها متوجه نشوند که برای آنها دام گذاشته شده است و بالتبع بقیه موش ها هم از آن طعمه تغذیه کرده و نابود میشوند.

اما همین طعمه ها را هم امروزه دیگر موش ها میشناسند برای همین هر به چند وقت یکبار باید با ایجاد تغییراتی در آن این طعمه را مطلوب موش کرد. طعمه موش پاستا از جمله طعمه هایی است که فوق العاده از نظر بو و مزه موش را به سمت خود میکشد و موش از خود بیخود شده و آن را میخورده.

طعمه موش

این طعمه موش پاستا علاوه بر خاصیت ضد انعقادی که دارد یک خاصیت دیگر نیز دارد و آن این است که موش بعد از خوردنش تنگی نفس میگیرد و به دنبال پیدا کردن هوا از محیط داخلی ساختمان خارج میشود و در محیط بیرون ساختمان از بین میرود و مشکلاتی مثل لاشه موش و بوی ناشی از گندیدگی لاشه موش برای صاحبخانه حذف میشود.

روش مصرف طعمه موش :

برای استفاده از طعمه موش کش ژله ای، ابتدا مسیر تردد و لانه ی آنها را شناسایی کنید. سپس برای مزراع و باغات حدود 10 گرم از طعمه آماده و برای محیط های مسکونی به میزان مناسب در فاصله های 30 سانتی متری از هم، در ورودی لانه ی موش ها و یا در مسیر تردد آنها طعمه گذاری کنید.

دقت داشته باشید در صورتی که طعمه موش کش بوی دست شما را بگیرد موش ها متوجه خطر شده و از آن تغذیه نمی کنند پس هنگام طعمه گذاری از دستکش استفاده کنید.

این موش کش در بسته بندی 200 گرمی موجود است و ساخت کشور اسلوونی میباشد. دقت کنید نوع فیک این طعمه در بازار به وفور یافت میشود که با قیمت هایی حدود 30 درصد ارزان تر به فروش میرسد که متاسفانه اصلا کارایی لازم را ندارد.

فروشگاه سموم

ایمن شاپ

تماس با ما

شبکه های اجتماعی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی