آموزش وردپرس
خانه / سمپاشی مگس / چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود
چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود

چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود

تماس با ما

آیا میدانید چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود؟

بعد از کلی وقت کار و کار و کار یه فرصتی پیش اومده که با دوستان و فامیل بریم یه دورهمی پیک نیک خوش بگذرونیم. بساط کباب و جوجه را برمیداریم . مقصد را یه جای خوش آب و هوا تعیین میکنیم و ح..ر..ک..ت

به مقصد که رسیدیم و بساط کباب و جوجه را پهن کردیم تازه سر و کله چند تا دونه مهمون ناخونده پیدا میشه. مگس! خیلی جدیشون نمیگیریم و به کار خودمون ادامه میدیم. ولی انگار تعداد مهمونا زیاده.

انگار به هم خبر میدن . نیم ساعت نشده که دیگه چند تا مهموم ناخونده نیست. یه لشکر مهمون ناخونده داریم. کار به جایی میرسه که دیگه دور و برمون سیاه میشه.

یکیش رو صورتت میشینه. یکیش رو دستت. بقیه هم که روی غذا را اشغال کردن. دیگه همه از دستشون کلافه شدن. پاشید بریم! این جمله ای هست که از بزرگ خانواده میشه شنید. ما مقاومت میکنیم.

یه بادبزن برمیداریم و شروع به بادزدن کبابا میکنیم. ولی حریف نمیشیم تو این موردم شکست خوردیم. خب دیگه اگار چاره ای نیست. لوازم را برمیداریم و از اونجا میریم. مگس زد روزمون را خراب کرد.

مگس جز حشرات پروازی که نیش نمیزند ولی عامل  انتشار و انتقال بسیاری از بیماریها میباشد. علت چیست؟

مگس قدرت پرواز دارد و از همه چی تغذیه میکند. منظور از همه چی یعنی از محتویات فاضلاب گرفته تا مواد غذایی که ما مصرف میکنیم. فک کنید مگسی که روی برنج شما نشسته است چن دقیقه قبل تو سرویس بهداشتی بوده و مشغول تغذیه از محتویات فاضلاب بوده است.

دیگه خودتون تا آخرش را بخونید. بدن مگس پر از پرز است که هرجا میشینه سریع آلودگی روش جذب میشه و با همون سرعت آلودگی را منتقل میکنه. بدتر از همه اینکه یه عات غذایی خیلی بد هم مگس داره و اون اینه که هر موقع میخا از یه ماده غذایی تغذیه کنه قبلش روش استفراغ میکنه .

خب دیگه فک کنم به قدر کافی از خوبیای مگس براتون تعریف کردم. حالا اگر توخونتون مگس دارید و خواستید از شراون برای همیشه راحت بشید فقط کافیه یه تماس شرکت سمپاشی وید سلامت بگرید تا در کمتر از چند ساعت کارشناسان برای حل مشکل در منزل شما باشند.

چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود
حذف کامل حشرات و جوندگان با ضمانت یکساله

اما کنترل مگس فقط مربوط به منزل نیست  بیشتر کارخانه های موا غذایی، دامداری ها، رستوران ها و هتل ها  با این مشکل روبرو هستند

چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود

بیماری های شایع که توسط مگس منتقل میشود چیست؟

اسهال

مسمومیت غذایی

عفونت خونی

مننژیت

چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود

از آنجایی که مگس ها به راحتی میتوانند انواع و اقسام میکروارگانیسم های بیماری زا را از یک نقطه به نقطه دیگر جابجا کنند بنابراین این قابلیت را دارند که تمام بیماری های بالا را انتقال دهند. حتی برخی منابع بیماری هایی مثل وبا ، هپاتیت و تب تیفویید را هم از مگس میدانند.

روش های مبارزه با مگس

بهترین روش مبارزه با مگس انجام اقدامات پیشگیرانه است. خیلی ساده به وسیله توری درب و پنجره. خالی کردن به موقع زباله تا حد زیادی این حشره پروازی را کنترل کرد اما اگر استفاه از روش های فوق نتیجه ندادفقط کافی است تلفن را برداشته و با شماره 02177681330 در تمام ساعات شبانه روز و در 7 روز هفته تماس بگیرید. این شماره شماره دفتر مرکزی شرکت بوده  و شما در هر کجای ایران باشید میتوانید با گرفتن شماره فوق خدمات سمپاشی را در کمنر از 12 ساعت در محل سکونت خود دریافت کنید.

چرا تعداد مگس ها انقدر زیاد است؟

شاید بارها صحنه های +18 از مگس ها دیده باشی. چرا این صحنه ها را زیاد میبینید ؟ چون مگس علاقه زیادی به جفت گیری دارد. هر جفت مگس در عرض چند هفته میتواند بیش از یک میلیون مگس زاد و ولد کند.

چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود
سمپاشی مگس توسط شرکت سمپاشی نوید سلامت

چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود.چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود.چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود.چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود.چه بیماری‌هایی توسط مگس منتقل می‌شود.

فروشگاه سموم

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی