آموزش وردپرس
خانه / فروش سم / ژل سوسک کش برسودا 2

ژل سوسک کش برسودا 2

ژل سوسک کش برسودا

ژل سوسک کش برسودا

اگر خواسته باشیم از بین تمام سمومی که برای از بین بردن سوسک استفاده میشود بهترین آن را نام ببریم بدون شک ژل سوسک کش برسودا در رده اول قرار میگیرد. این محصول یک سوسک کش فوق العاده موثر و بیخطر بوده و استفاده از آن بسیار آسان میباشد.

ماده موثره آن داخل یک سرنگ جاسازی شده است که به راحتی میتوان از آن در هر جایی استفاده کرد . این ژل به طور اختصاصی برای سوسک ریز کابینتی طراحی شده است ولی قابلیت از بین بردن تمامی انواع سوسک را دارد.

ژل سوسک کش برسودا بدون بخار ، دود و بو بوده و دارای ماندگاری طولانی میباشد.

ویژگی که این ژل را از سایر سموم هم رده خود متمایز کرده است خاصیت ضد آب آن است. این موضوع در آشپزخانه های صنعتی و جاهایی که با آب مرتب شسته میشوند بسیار نمود پیدا میکند زیر سموم مایع و یا پودری بعد از شستشو با آب به طور کامل از بین میروند و بار دیگر مکان را برای جولان سوسک فراهم میکند .

ژل سوسک کش برسودا به خاطر خاصیت ضد آبی که دارد گزینه مناسبی برای حل این مشکل در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و یا سایر مکان هایی است که انجام شستشوی محل اجتناب ناپذیر است.

ویژگی بارزی دیگری که استفاده از این ژل ایجاد میکند این است که در مکان هایی که نمیشود جهت سمپاشی محل را تخلیه کرد این ژل کاربرد بسیاری پیدا میکند زیرا بدون بو بوده و ماندگاری بالایی دارد.

این ژل بهترین گزینه برای اماکنی است که در آنها خانم های باردار، کودکان، نوزادان، سالمندان و افرادمبتلا به مشکلات تنفسی حضور دارند.

با قرار دادن طعمه در محل درزها و گوشه های مورد نظر ، سوسک ها از طعمه تغذیه کرده و آلوده میشوند. سوسک های آلوده شده به لانه برمیگردند و سوسک های دیگر را آلوده می کنند. با این روش ژل طعمه برسودا قادر است طی ۱۰ تا ۱۴ روز کل سوسک ها را از بین ببرد.

هر سرنگ ۵۰ گرمی از این ژل برای یک آشپزخانه 10 متری کفایت میکند

ژل سوسک کش

روش مصرف:

روش استفاده از ژل سوسک کش برسودا بسیار آسان است کافی ست آن را از جعبه خود بیرون بیاورید! ماده موثره اصلی داخل یک سرنگ قرار دارد فقط لازم است سرنگ را در محل های زیر تزریق کنید

زیر کابینت، پشت یخچال، لباسشویی، گاز، آبگرمکن،ماشین ظرفشویی، دورتادور پذیرایی

سیستم عملکرد سوسک کش ها به این صورت هست که سیستم عصبیه سوسکها رو بیمار میکنه و باعث میشه به شدت تشنه بشوند و به سمت راه آب حرکت می کنند اونقدر آب میخورند تا بمیرند بیماری عصبی آنها واگیردار بوده و به کل کلونی منتقل می شود و به این صورت همه سوسک ها از بین میروند بعد از سه روز به سادگی میتوانید اثر این سوسک کش را ببینید و بر روی همه انواع سوسک ها موثر است

تماس با ما

فروشگاه ما

ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی