آموزش وردپرس
سمپاشی رستوران و غذاخوری

سمپاشی رستوران و غذاخوری

تماس با ما

سمپاشی رستوران و غذاخوری

سمپاشی رستوران و غذاخوری به چه صورت است؟هیچ دو رستورانی یکسان نیستند بنابراین کارشناسان شرکت سمپاشی نوید سلامت برای هر رستوران متناسب با مشکل به وجود آمده و شرایط خاص رستوران، روش های متفاوتی برای کنترل حشرات و جوندگان در نظر میگیرند.

حشرات و جوندگان میتوانند از طریق درزها و ترک های کوچک وارد رستوران شما شوند. کارشناسان شرکت سمپاشی نوید سلامت به شما کمک میکنند تا نقاط احتمالی ورود آفت را شناسایی و مسدود کرده تا جلوی ورود حشرات را بگیرند.

سمپاشی رستوران و غذاخوری

سمپاشی رستوران و غذا خوری

مگس از جمله حشراتی هست که بیشترین مشکل را در رستوران ها به وجود میاورند این موجود بیش از نیم میلیارد میکروارگانیسم روی بدن و پاهای خود حمل میکنند که میتوانند غذا را آلوده کرده و اعتبار شما را زیر سوال ببرند. ما به شما اطمینان میدهیم که رستوران شما برای همیشه از وجود مگس پاک کنیم.

سمپاشی رستوران و غذا خوری

موش نیز از جمله آفات بسیار مهم برای رستورانها به حساب میایید . این جونده علاوه بر ضرر بهداشتی میتوانند آسیب شدید مالی نیز به طریق جویدن و پاره کردن کیسه های برنج و حبوبات . حتی کابل های برق به به شما وارد کنند. کارشناسان شرکت سمپاشی نوید سلامت از طریق استفاده از انواع روش های فیریکی نظیر تله گذاری و شیمیایی نظیر طعمه گذاری و سمپاشی خیال شما را برای همیشه از این بابت راحت کنند.

جهت تماس با شرکت کافی است با شماره ذیل تماس بگیرید

جهت خرید سم برای سمپاشی رستوران و غذا خوری بر روی لینک مقابل کلیک کنیدhttp://eimenshop.ir

فروشگاه سموم

فروشگاه ایمن شاپ

شبکه های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زناشویی